Φορτώστε τις τσάντες σας με ό,τι στολίδια βρείτε

Τα bag charms είναι το φετινό κόλλημα, η νέα μεγάλη τάση της μόδας.

Τα στολίδια της τσάντας είναι η νέα τάση, το νέο κόλλημα, για όλους όσοι θέλουν να εκφράσουν το προσωπικό τους στιλ και να κάνουν μια σοβαρή τσάντα να χαμογελάει

Η τσάντα από μόνη της έχει προσωπικότητα. Μπορεί να αναδείξει ένα ντύσιμο ή μπορεί και να το καταβαραθρώσει. Όταν η τσάντα είναι ήσυχη και υπηρετεί το must της σιωπηλής πολυτέλειας χρειάζεται πολλές φορές αυτό το κάτι που θα την αναδείξει και θα την κάνει «δική σας». Με έναν μόνο τρόπο η τσάντα μπορεί να αποκτήσει χαρακτήρα, να γίνει πιο παιχνιδιάρικη και ξεχωριστή. Με ένα bagcharm, ή keychain, ή αλλιώς γούρι. Με δυο λόγια, βάζοντας αξεσουάρ σε ένα αξεσουάρ. Στον εορταστικό στρόβιλο η φαντασία που έχει επενδυθεί στα charms τείνει να ανταγωνιστεί τα χριστουγεννιάτικα στολίδια. Μιλάμε για τέτοιο πλούτο και ποικιλία σχεδίων και τιμών. Τα στολίδια της τσάντας είναι η νέα τάση, το νέο κόλλημα, για όλους όσοι θέλουν να εκφράσουν το προσωπικό τους στιλ και να κάνουν μια σοβαρή τσάντα να χαμογελάει. Φαίνεται πως οι νεότερες ηλικίες τείνουν να επενδύουν σε κλασικές τσάντες αλλά θέλουν ένα charm, ένα γούρι, ιδιαίτερο και τρελιάρικο.  Το ίδιο κάνουν και οι μεγαλύτερες, λέω εγώ. Στο κάτω-κάτω, βαριέσαι το charm; Ε, το βγάζεις. Βάζεις ένα άλλο και αναθερμαίνεται το ενδιαφέρον για την τσάντα που κρατάς.

Η Anthropologie είναι μια αμερικανική εταιρεία λιανικής πώλησης που δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο και πουλάει ρούχα, κοσμήματα, έπιπλα για το σπίτι, διακοσμητικά, προϊόντα ομορφιάς και δώρα. Λοιπόν, αυτή η εταιρία πούλησε αμέτρητα γούρια από τον Αύγουστο έως τον Οκτώβριο και πάει σφαίρα, όπως γράφουν οι ΝΥΤ. Στην Anthropologie οι τιμές είναι βατές και τα charms χάρμα.

Ωραιότατα, αλλά τσουχτερά, είναι και τα charms γνωστών πολυτελών οίκων. Το γούρι Speedy Monogram της Louis Vuitton με τιμή 769 ευρώ κοστίζει πολύ περισσότερο από πολλές τσάντες. Αλλά, είναι γλυκούλι το άτιμο. Εξίσου γλυκούλες είναι οι δερμάτινες μινιατούρες της Miu Miu, πουκάμισο, μίνι φούστα και μπαλαρίνες (στα 590 ευρώ το καθένα), καθώς και το γούρι από δερμάτινο κορδόνι και μέταλλο της ίδιας φίρμας στα 500 ευρώ. Η πολυτελής μάρκα Loewe υπογράφει γούρια όπως ένα χνουδωτό τσόχινο κόργκι (400 ευρώ), ένα δερμάτινο μπιζέλι που περιέχει μπιζέλια από ρητίνη (390 ευρώ) και μια δέσμη σπαραγγιών από τσόχα με χάντρες στα 600 ευρώ.

Loewe charms

Αν δεν έχετε χρόνο να αγοράζετε τσάντες και να τις σετάρετε με γούρια, αλλά το «φυσάτε», υπάρχουν και οι έτοιμες λύσεις. Η Balenciaga πουλάει τσάντες που έρχονται στολισμένες με διάφορα γούρια (ξεκινώντας από 4.341 ευρώ). Το ίδιο και η Prada (ξεκινώντας από 3.540 ευρώ). Πιο οικονομικά charms που δεν στερούνται ομορφιάς έχουν και τα Zara, όπως τα δερμάτινα τριαντάφυλλα σε βουργουνδί, τα οποία μπορούν να στολίσουν και τη ζώνη:

Χαριτωμένα charms, στα 50 ευρώ πάνω-κάτω, διαθέτουν η Coccinelle και η Furla.

Γενικά οι περισσότερες μάρκες προσανατολίστηκαν στα charms. Πριν γίνουν απόλυτα μοδάτα και σύγχρονα, όπως τώρα που γίνεται χαμός, τα γούρια τσάντας είχαν κατακτήσει το δικό τους χρόνο διασημότητας χάρη στην τραγουδίστρια και ηθοποιό Τζέιν Μπίρκιν με το απαράμιλλο, ιδιαίτερο στιλ. Είπαμε, η μόδα κάνει κύκλους. Επί δεκαετίες, η Hermès συνδέθηκε με τα μπιχλιμπίδια κυρίως λόγω της Μπίρκιν, η οποία συνήθιζε να στολίζει τις ομώνυμες, εμβληματικές τσάντες Birkin, με αυτοκόλλητα και μπρελόκ. Στο διαδίκτυο, ο όρος «Birkinfy» έχει γίνει συντομογραφία για τον τρόπο με τον οποίο η ηθοποιός διακοσμούσε τις τσάντες της.

Αν θέλετε να γίνει η τσάντα σας πιο «φλύαρη» και να μιλάει περισσότερο για σας από ό,τι μιλάτε εσείς, τότε μαζί με το charm δέστε και ένα φουλάρι. Και να θυμάστε: όσο πιο «αρμαθιά» τα bagcharms τόσο το καλύτερο. Πηγαίνουν γάντι με το σύνθημα των ημερών «Turnonthecharm» (ενεργοποιείστε τη γοητεία σας - την άλλη έννοια του charm) και συνδυάζονται με το τραγούδι «Je t'aime ... moi non plus».