Mετά από μήνες εικασιών
Αγόρασε τσάντα από μεγάλο πολυκατάστημα και των ΗΠΑ και αποδείχθηκε απομίμηση
Πολλοί έχουν βιώσει τον ενθουσιασμό της παραλαβής μιας online παραγγελίας που ακολουθεί μια νέα αγορά. Αλλά τι συμβαίνει όταν ανοίγετε το πακέτο και διαπιστώνετε ότι δεν είναι αυτό που περιμένατε; Ακόμα χειρότερα, όταν αποκαλύπτεται ότι ξοδέψατε ένα σημαντικό ποσό για ένα προϊόν που ενδέχεται να είναι απομίμηση;
Αυτό ήταν το δίλημμα που αντιμετώπισε η Joan Kim. Σε ένα βίντεο που ανέβασε στο TikTok τον Δεκέμβριο του 2024 και που έκτοτε έχει συγκεντρώσει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές, η δημιουργός περιεχομένου με έδρα το Λος Άντζελες μοιράστηκε την απογοήτευσή της για το ότι «την εξαπάτησαν» τα πολυτελή πολυκαταστήματα Saks Fifth Avenue των ΗΠΑ.
«Είναι οι γιορτές και ήθελα να αγοράσω ένα δώρο», είπε η Kim, δείχνοντας μια δερμάτινη τσάντα σε χρώμα ελεφαντόδοντου που είχε στον ώμο της. Με τιμή 2.600 δολάρια, ήταν μια τσάντα της The Row, της διακριτικής, χωρίς λογότυπο μάρκας που ιδρύθηκε από τις ηθοποιούς που έγιναν σχεδιαστές Mary-Kate και Ashley Olsen.
«Χρειαζόμουν μια τσάντα και ήθελα μια που να μην είναι τόσο «fancy», είπε η Kim στο CNN μέσω email. (Καθώς) είχα ήδη μια τσάντα The Row σε μεσαίο μέγεθος, ήθελα να αγοράσω το μεγαλύτερο μέγεθος σε μαύρο χρώμα». Και ενώ αρχικά ήταν ενθουσιασμένη που έλαβε την παραγγελία της, που είχε κάνει online μέσω του Saks Fifth Avenue (η απόδειξη της αγοράς εθελοντήθηκε από το CNN), η χαρά της γρήγορα έσβησε όταν παρατήρησε διαφορές μεταξύ της νέας της αγοράς και του ίδιου μοντέλου που ήδη είχε.
Η Kim είπε ότι η θήκη μεταφοράς με την οποία παραδόθηκε η τσάντα ήταν διαφορετικού χρώματος και υφάσματος, ενώ το κορδόνι της ήταν εμφανώς παχύτερο. Το ραμμένο ορθογώνιο λογότυπο με το όνομα της μάρκας επίσης φαινόταν διαφορετικό. «Είχα την αίσθηση ότι κάτι δεν πήγαινε καλά», είπε η Kim, προσθέτοντας ότι όταν άνοιξε τη θήκη μεταφοράς, αυτό που βρήκε μέσα «ήταν ακόμα πιο περίεργο».
Κοιτάζοντας την κρεμ τσάντα της, την οποία είχε αγοράσει απευθείας από το κατάστημα The Row στο Melrose Place, και την μαύρη που είχε παραλάβει από το Saks, παρατήρησε πολλές διαφορές — από το υλικό που είχε χρησιμοποιηθεί στην επένδυση μέχρι το σχήμα της όταν τη φορούσε. Πεπεισμένη ότι η νέα τσάντα ήταν απομίμηση, η Kim ήταν βαθιά απογοητευμένη. Άλλωστε, η Saks Global, που είναι ιδιοκτήτρια της Saks Fifth Avenue καθώς και των πολυτελών καταστημάτων Bergdorf Goodman και Neiman Marcus, είναι μια σεβαστή εταιρεία, γνωστή για την πώληση επώνυμων μαρκών όπως Prada, Gucci και Dolce & Gabbana. Επικοινώνησε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Saks, το οποίο της ζήτησε να επιστρέψει το προϊόν μέσω ταχυδρομείου. Ωστόσο, η Kim δεν ήταν ικανοποιημένη με την απάντηση. Η ανησυχία της, όπως εξήγησε, ήταν ότι δεν θα είχε φυσική απόδειξη για να τεκμηριώσει τον ισχυρισμό της — και ότι, κατά συνέπεια, δεν θα λάμβανε επιστροφή χρημάτων — αν δεν την πίστευαν.
Τελικά, η Kim πήγε την τσάντα σε ένα κατάστημα Saks Fifth Avenue στο Μπέβερλι Χιλς και έλαβε επιστροφή χρημάτων με τη μορφή δωροκάρτας, αλλά η εμπειρία της άφησε μια πικρή γεύση. «Μετά το περιστατικό, δεν έχω αγοράσει τίποτα online», είπε στο CNN, προσθέτοντας ότι στο μέλλον θα αγοράζει πολυτελή προϊόντα μόνο από φυσικά καταστήματα.
«Η απάτη έχει γίνει ένα διαδεδομένο πρόβλημα για τους λιανοπωλητές και, ως αποτέλεσμα, αξιολογούμε συνεχώς την πολιτική μας για τις επιστροφές», δήλωσε ένας παγκόσμιος εκπρόσωπος της Saks σε μια δήλωση που έστειλε μέσω email. «Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε αναγνωρίσει την ανάγκη να λάβουμε πρόσθετα μέτρα στις διαδικασίες μας, συμπεριλαμβανομένου περισσότερου χρόνου για τον προσεκτικό έλεγχο της ποιότητας και την πιστοποίηση των προϊόντων, ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες θα λαμβάνουν αυθεντικά προϊόντα υψηλής ποιότητας στις μελλοντικές παραγγελίες τους».
Ο εκπρόσωπος πρόσθεσε: «Τα κέντρα διανομής μας διαχειρίζονται εκατομμύρια αποστολές κάθε χρόνο, αλλά είναι απαράδεκτο να έχει οποιοσδήποτε πελάτης αυτή την εμπειρία. Η κορυφαία προτεραιότητά μας είναι να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας απολαμβάνουν την πολυτελή εμπειρία αγορών για την οποία είναι γνωστή η Saks Fifth Avenue και εργαζόμαστε συνεχώς για τη βελτίωση των διαδικασιών μας».
Πηγή: CNN
Τα πιο διαβασμένα άρθρα του Look μια φορά την εβδομάδα στο mail σου! Εγγράψου εδώ >>>