Η Σίντνεϊ Σουίνι απογειώνει την American Eagle παρά την κατακραυγή

H στρατηγική αποδίδει

Newsroom |

Η Σίντνεϊ Σουίνι απογειώνει την American Eagle παρά την κατακραυγή

Η Σίντνεϊ Σουίνι, γνωστή από τη σειρά Euphoria, έγινε το απρόσμενο χαρτί της American Eagle. Η νέα καμπάνια «Sydney Sweeney Has Great Jeans» προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα για υπαινιγμούς με φυλετικές προεκτάσεις — όμως η δημοσιότητα λειτούργησε υπέρ της εταιρείας, με τις μετοχές να εκτινάσσονται 33% την Πέμπτη.

Παρά τις επικρίσεις, η Σουίνι παραμένει στο κέντρο της στρατηγικής. «Η Σίντνεϊ θα είναι μαζί μας και στο δεύτερο μισό του έτους, με νέα στοιχεία στην καμπάνια», τόνισε ο διευθυντής μάρκετινγκ της AE, Κρεγκ Μπρόμερς. Η εταιρεία κατέγραψε ήδη 700.000 νέους πελάτες από τις συνεργασίες με Σουίνι και Τράβις Κέλσι, ενώ οι καμπάνιες άγγιξαν τα 40 δισ. impressions.

Η συνεργασία με τον αστέρα του NFL και σύντροφο της Τέιλορ Σουίφτ, Τράβις Κέλσι, μέσω του brand Tru Kolors, ενίσχυσε ακόμη περισσότερο την απήχηση στη Gen Z. Οι αναλυτές μιλούν για στρατηγική που μπορεί να δώσει σημαντική ώθηση στις πωλήσεις ενόψει εορτών και νέας σεζόν NFL.

Η American Eagle διατηρεί εκτίμηση για σταθερές πωλήσεις φέτος, παρά την πρόβλεψη της αγοράς για πτώση 1,1%. Ο δείκτης P/E της εταιρείας φτάνει το 13,05, πάνω από Abercrombie & Fitch (8,94) και Urban Outfitters (12,13). Το short interest βρίσκεται στο 16,6% του δημόσιου float, δείχνοντας ότι η μετοχή συνεχίζει να πολώνει επενδυτές.

Προς το παρόν, πάντως, η Σίντνεϊ Σουίνι αποδεικνύεται ο πιο δυνατός άσσος στο μάρκετινγκ της American Eagle.

Πηγή: Reuters