Γιατί Armani και Dior είναι στο στόχαστρο ελεγκτικών Αρχών της Ιταλίας
© Unsplash
Fashion

Έκρηξη στις online αναζητήσεις για vintage Armani μετά τον θάνατο του σχεδιαστή

Άνοδος τουλάχιστον 212%

62224-137655.jpg
Newsroom |

Έκρηξη στις online αναζητήσεις για vintage Armani μετά τον θάνατο του σχεδιαστή

Απότομη αύξηση καταγράφουν οι διαδικτυακές αναζητήσεις για ρούχα Armani μετά τον θάνατο του Ιταλού σχεδιαστή Τζόρτζιο Αρμάνι την Πέμπτη, σε ηλικία 91 ετών. Καταναλωτές στράφηκαν σε πλατφόρμες μεταχειρισμένης μόδας, αναζητώντας κομμάτια από τις συλλογές του.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Vinted, της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής πλατφόρμας μεταχειρισμένων ρούχων, οι αναζητήσεις με τη λέξη «Armani» ήταν σχεδόν τριπλάσιες από τον μέσο όρο την ημέρα του θανάτου του Αρμάνι.

Αντίστοιχα, η αμερικανική πλατφόρμα πολυτελών ειδών The RealReal ανέφερε άνοδο 212% στις αναζητήσεις, ενώ τα στοιχεία του Google Trends έδειξαν σημαντική αύξηση για τον όρο «vintage Armani», ιδιαίτερα στην Ιταλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Στη Vestiaire Collective, χρήστες από όλη την Ευρώπη έσπευσαν να αναρτήσουν προς πώληση κομμάτια Armani, όπως ένα μαύρο σακάκι από μετάξι της δεκαετίας του 1990 με τιμή 245 λίρες (περίπου 331 δολάρια) και ένα δερμάτινο τζάκετ με γούνα κουνελιού από το 2002 για 571 λίρες (771 δολάρια).

Ο Αρμάνι, που ίδρυσε και καθοδήγησε την ομώνυμη εταιρεία του μέχρι το τέλος της ζωής του, υπήρξε παραγωγικότατος δημιουργός, με συλλογές που κάλυπταν από ακριβές γραμμές κοστουμιών μέχρι πιο προσιτά τζιν και αθλητικά ρούχα μέσω της Emporio Armani.

«Πριν από τέσσερα ή πέντε χρόνια, αυτά τα κοστούμια της δεκαετίας του ’80 ήταν αδύνατο να πουληθούν. Σήμερα είναι πολύ στη μόδα, αλλά σπάνια να τα βρει κανείς», δήλωσε στο Reuters ο Αμμάρ Μπουλάι, ιδιοκτήτης πολυτελούς second-hand μπουτίκ στο Παρίσι.

Παρά τον όγκο παραγωγής του Αρμάνι και τις πολυάριθμες υπο-μάρκες του, η αυξημένη ζήτηση εκτιμάται ότι θα κάνει τα vintage κομμάτια του ακόμη πιο δυσεύρετα.

Πηγή: Reuters

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice