Τι προκάλεσε την οικονομική δυσπραγία του οίκου, παρά τη στήριξη της Κέιτ Μίντλετον
Στην Αγγλία όλοι γνώριζαν ότι αν ήθελες σε μια έξοδο να μοιάζεις με πριγκίπισσα ή κάπως να κοπιάρεις το κομψό στιλ της Κέιτ Μίντλετον μπορούσες να πάρεις σοβαρή βοήθεια από τον οίκο μόδας Eponine London, με ρούχα βγαλμένα από παραμύθι, εναρμονισμένα όμως και με τη σύγχρονη εποχή.
Και δεν ήταν μόνο η Κέιτ Μίντλετον. Η dame Έλεν Μίρεν, η Νάταλι Πόρτμαν και άλλες υπέρκομψες του Χόλιγουντ, αλλά και των βασιλικών οικογενειών ανά τον κόσμο προσέτρεχαν εδώ και 15 χρόνια στην ταλαντούχα designer Τζετ Σένκμαν για ένα ρούχο που θα απογείωνε μαγικά μια σοβαρή περίσταση.
Απλώς, η πριγκίπισσα της Ουαλίας ήταν εκείνη που αγάπησε και αποθέωσε με τις εμβληματικές εμφανίσεις της μέσα στα χρόνια το ξεχωριστό brand που τώρα αναγκάζεται να βάλει λουκέτο. Δυστυχώς, όμως, παρά το γεγονός ότι δημιουργούσε ρούχα αντάξια υψηλών περιστάσεων και προσωπικοτήτων, το Eponine London πρόκειται να κλείσει στο τέλος του έτους.
«Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι, γεμάτο στιγμές που δεν θα μπορούσα ποτέ να ονειρευτώ, αλλά ήρθε η ώρα να κλείσουμε τις πόρτες μας και να αναζητήσουμε νέους ορίζοντες», εξήγησε με ευγένεια η Σένκμαν, χωρίς να επεκταθεί σε εξηγήσεις για τους λόγους που την αναγκάζουν να βάλει τέλος σε αυτό το ταξίδι. Δεν αρκούσε, λοιπόν, ότι η μεγαλύτερη φαν και πρέσβειρα του brand ήταν η μέλλουσα βασίλισσα της Αγγλίας, για τις υποδειγματικές εμφανίσεις της οποίας γράφονται ύμνοι κάθε φορά;
Αν και η κ. Σένκμαν είχε πει ότι δεν γνώριζε πώς η Κέιτ ανακάλυψε το brand, σε πιο ευτυχισμένες στιγμές είχε εκφράσει την ευγνωμοσύνη της, λέγοντας ότι η εταιρεία είχε «κατακλυστεί» από νέο ενδιαφέρον από τη στιγμή που η πριγκίπισσα άρχισε να φορά τις δημιουργίες τους.
«Μια βασιλική υποστήριξη μπορεί να μεταμορφώσει ένα boutique brand μέσα σε μια νύχτα. Το ‘φαινόμενο Κέιτ’ είναι απολύτως πραγματικό — τη στιγμή που εμφανίζεται με ένα brand, οι αναζητήσεις, οι πωλήσεις και η αναγνωρισιμότητά του εκτοξεύονται. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι επιλογές της προσδίδουν αξιοπιστία σε έναν οίκο, μία μάρκα, οτιδήποτε επιλέγει», εξηγεί η Λίζα Τάλμποτ, ειδική σε θέματα μόδας.
«Η Κέιτ προτιμά brands που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της — δεξιοτεχνία, βιωσιμότητα και βρετανική κληρονομιά — κάτι που ενισχύει την ιστορία τους σε παγκόσμιο επίπεδο. Από την πρώτη στιγμή ήταν φανερό ότι το brand ταίριαζε με την προσέγγισή της στο στυλ: κομψό, μελετημένο και με σκοπό. Το brand έγινε συνώνυμο της έξυπνης ραπτικής και της διαχρονικής θηλυκότητας», συνεχίζει η Τάλμποτ, όμως κάπου εδώ έρχεται και ένα μεγάλο «αλλά», που, τελικά οδήγησε τον οίκο μόδας στο λουκέτο.
«...Αλλά για ένα μικρό, κατά παραγγελία brand, η κλιμάκωση της ζήτησης διατηρώντας την αποκλειστικότητα και τη δεξιοτεχνία είναι δύσκολη υπόθεση. Η μόδα έχει στραφεί σε ταχύτερους κύκλους, και ίσως η δύναμη του Eponine —η αργή, χειροποίητη προσέγγιση— να έγινε και η αιτία του περιορισμού του σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο λιανικό τοπίο.
Για την Κέιτ, αυτό σηματοδοτεί την απώλεια ενός brand που γεφύρωνε τέλεια το προσωπικό της στιλ με τον δημόσιο ρόλο της, ενός brand που της επέτρεπε να εκφράσει την προσωπικότητά της διατηρώντας την κομψή, σίγουρη εικόνα που αναμένεται από μια σύγχρονη γαλαζοαίματη. Με το κλείσιμο του brand, τα κομμάτια που φόρεσε θα παραμείνουν μέρος της οπτικής ιστορίας του στιλ της, υπενθυμίζοντάς μας ότι η αληθινή κομψότητα είναι διαχρονική», καταλήγει η Τάλμποτ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι την πρώτη φορά που η Μίντλετον επέλεξε να εμφανιστεί με κόκκινο-λευκό καρό ταγιέρ του οίκου αξίας £1.200, «έπεσε» από την επισκεψιμότητα το σάιτ του Eponine London. Έκτοτε, η Πριγκίπισσα της Ουαλίας είχε αναδειχθεί σε σταθερή λάτρη του brand, φορώντας τις δημιουργίες του με vintage επιρροές σε πολλές περιστάσεις.
Ένας εκπρόσωπος του οίκου, αναγνωρίζοντας το κύρος —και τις πιθανές πωλήσεις— που συνοδεύουν τη βασιλική υποστήριξη, είχε δηλώσει τότε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τη Δούκισσα του Κέιμπριτζ με Eponine. Είναι πανέμορφη όπως πάντα».
Τα πιο διαβασμένα άρθρα του Look μια φορά την εβδομάδα στο mail σου! Εγγράψου εδώ >>>