Ο οίκος Valentino δέχεται έντονη κριτική για διαφημίσεις της νέας τσάντας DeVain που δημιουργήθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη
Ο ιταλικός οίκος μόδας, Valentino δέχεται σφοδρή κριτική για μια σειρά διαφημίσεων της νέας τσάντας DeVain, που δημιουργήθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη. Οι fans χαρακτηρίζουν την καμπάνια και τα visuals «τσαπατσούλικα» και «θλιβερά».
Ο Valentino παρουσίασε στο Instagram ένα κολλάζ από σουρεαλιστικές AI εικόνες, αποτέλεσμα συνεργασίας με καλλιτέχνες στο πλαίσιο μιας «ψηφιακής δημιουργικής καμπάνιας», σύμφωνα με το ΒΒC.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το βίντεο δείχνει μοντέλα να «ξεπηδούν» από μια περίτεχνη χρυσή εκδοχή της τσάντας, ενώ σε άλλο σημείο το λογότυπο του οίκου μεταμορφώνεται σε χέρια που στη συνέχεια γίνονται δίνες ανθρωπίνων σωμάτων.
Παρά τις προειδοποιήσεις ότι το υλικό δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη, εκατοντάδες σχόλια χαρακτήρισαν το αποτέλεσμα «φθηνό», «τεμπέλικο» και «απογοητευτικό για έναν couture οίκο».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Αν-Λιζ Πρεμ, επικεφαλής cultural insights & trends στη Loop, σημειώνει ότι ο Valentino λειτούργησε με διαφάνεια ως προς τη χρήση AI, όμως η αντίδραση του κοινού αποκαλύπτει κάτι βαθύτερο:
«Όταν η AI μπαίνει στην οπτική ταυτότητα ενός brand, ο κόσμος φοβάται ότι προτεραιότητα έχει η αποτελεσματικότητα και όχι η τέχνη», είπε στο BBC.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Δρ. Ρεμπέκα Σουίφτ, ανώτερη αντιπρόεδρος δημιουργικού στην Getty Images, δήλωσε ότι η αρνητική αντίδραση υποδηλώνει ότι πολλοί θεωρούν το περιεχόμενο της τεχνητής νοημοσύνης «λιγότερο πολύτιμο» από τις ανθρώπινες δημιουργίες.
«Ενώ οι άνθρωποι ενθουσιάζονται με το περιεχόμενο που δημιουργείται από την ΑΙ για προσωπική χρήση, ταυτόχρονα κρίνουν τις εταιρίες πιο αυστηρά, ειδικά τις πιο γνωστές», είπε.
«Ακόμα και η πλήρης διαφάνεια σχετικά με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης δεν ήταν αρκετή για να τους κερδίσει».
Τα πιο διαβασμένα άρθρα του Look μια φορά την εβδομάδα στο mail σου! Εγγράψου εδώ >>>