Η showbiz αντιγράφει τη showbiz
Η Αλίκη στη χώρα του Hermès
Δες την digital καμπάνια στο πρώτο διαδραστικό pop up κατάστημα του Οίκου
Κάθε επισκέπτης του La Maison des Carrés (The new address for Hermès silk) φαίνεται να μεταμορφώνεται σε Αλίκη ―ναι, από το παραμύθι «Οι περιπέτειες της Αλίκης στη χώρα των θαυμάτων»― και από την οθόνη του βυθίζεται στο «μεταξένιο πλανήτη» Hermès, όπου εκπλήξεις, φαντασία, παιχνίδι και ένα εκλεπτυσμένο (ή αλλιώς subtle όπως λέει ένας φίλος) χιούμορ τον περιμένει.
Με την ισχυρή κυρία Bali Barret στο τιμόνι, ο Οίκος Hermès ένωσε τις δυνάμεις του με το γνωστό Γάλλο illustrator Pierre Marie και τον καλλιτεχνικό διευθυντή της διαφημιστικής AKQA Peter Lund για να δημιουργήσουν την digital καμπάνια για το πρώτο διαδραστικό pop up κατάστημα. Ο κόσμος του lamaisondescarrés.com σε μεταφέρει μονομιάς στο μαγικό μεταξένιο Οίκο και σε προσκαλεί να ανακαλύψεις περισσότερες από 600 επιλογές σε φουλάρια, μαντίλια και εσάρπες.
Δείτε το σποτ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Pierre Marie σχεδιάζει και αφήνει το ξεχωριστό εικαστικό αποτύπωμά του για τον κόσμο της μόδας. Έχοντας συνεργαστεί σε διάφορα projects με καλλιτέχνες της γενιάς του (Mélodie Wolf, Yazbukey, Romain Kremer και Bernhard Willhelm), γνωστούς σχεδιαστές και οργανισμούς (Sonia Rykiel, Issey Miyake, Veuve Clicquot, l'Opéra National de Paris και γκαλερί Yvon Lambert), έχει αποδείξει έμπρακτα το ταλέντο του. Μπορεί κάποιος να παρατηρήσει στο διαδραστικό pop up κατάστημα του La Maison des Carrés την ανάγκη του να αφηγηθεί μέσα από τις εικόνες του το φυσικό περιβάλλον, την ιστορία μιας φανταστικής χώρας και μικρούς ήρωες με υπερφυσικές δυνάμεις.
Ξεχωρίζουμε στη μουσική επένδυση του σποτ το κομμάτι «Calypso» του παριζιάνικου ορχηστρικού συγκροτήματος Saturne. Ακούστε το κομμάτι του σποτ.
Θέλω να ευχαριστήσω τη Simone Schiefke της Γερμανικής AKQA για την άμεση ανταπόκρισή της σε πληροφορίες, την ευγένεια και την προθυμία της.