Από τη Monopoly μέχρι το ψυγείο σου, το μυαλό που κατέβασε την ιδέα ήταν γένους θηλυκού
H Vans, το πρωτοπόρο action sports brand, ανακοίνωσε το παγκόσμιο λανσάρισμα του The Story of Vans την ιστορική αυτή ημέρα, στην πεντηκονταετή επέτειο της Vans. Στις 16 Μαρτίου, 1966 η Vans ξεκίνησε στο Anaheim της Καλιφόρνια, ως μια μικρή, οικογενειακή επιχείρηση με μεγάλα όνειρα. 50 χρόνια αργότερα, η φιλοσοφία των Van Doren συνεχίζει να ζει μέσα από μια από τις μεγαλύτερες νεανικές μάρκες του κόσμου, προωθώντας την κουλτούρα δημιουργικής έκφρασης μέσω των action sports, της τέχνης, της μουσικής και του street culture. Η Vans τιμά την πλούσια κληρονομιά της, με την σειρά «The Story of Vans».
Το «The Story of Vans» αναμειγνύει ποικίλες μεθόδους animation για να δημιουργήσει μια ξεχωριστή οπτική επεξεργασία σε μια πρωτοποριακή καμπάνια που απεικονίζει την προέλευση του brand στους χώρους των action sports, της τέχνης, της μουσικής και της μόδας. Με έναν πρωτότυπο συνδυασμό τεχνικών, το The Story of Vans χρησιμοποιεί προοπτική σχεδίου, παραδοσιακό cell animation, χάρτινα cut outs και τα διαχρονικά παπούτσια της Vans, τα οποία είναι όλα stop-motion animated σε μια περίπλοκη «χορογραφία». Σκηνοθετεί ο Reza Resoli από το Pet Gorilla, ζωντανεύοντας το The Story of Vans μέσα από φαντασιώδεις ασπρόμαυρες εικόνες των Γάλλων καλλιτεχνών Mrzyk & Moriceau σε συνδυασμό με την δημιουργία ενός soundtrack του Music House Beta Petrol, ο οποίος φέρνει μαζί διάφορους μουσικούς συνεργάτες, από το Tortoise’s John Herndon μέχρι τον Wayne Kramer από το MC5. Η καμπάνια αποτελείται από μια σειρά πέντε ιστοριών – η κύρια ιστορία αφηγείται το ταξίδι του Vans brand, και τα τέσσερα επιπρόσθετα σποτάκια τονίζουν τον πυρήνα της δημιουργικής έκφρασης της Vans που ερμηνεύουν τον «Off The Wall» τρόπο ζωής.
Κάθε ιστορία αφηγείται από έναν διάσημο, και πολλών ετών ένθερμο Vans υποστηρικτή. Ο επαγγελματίας skateboarder και ιστορικός του αθλήματος, Jeff Grosso, εκφωνεί την κύρια ιστορία, ενώ ο iconic skateboarding θρύλος Tony Alva μιλάει για τη δική του ιστορία με το action sports brand. O καλλιτέχνης και μουσικός Ray Barbee, Chuck D των Public Enemy και η εκπρόσωπος μόδας και ηθοποιός, Chloe Sevigny δανείζουν τις φωνές τους για τα σποτάκια που αφορούν στην τέχνη, τη μουσική και τη μόδα, αντίστοιχα. Παρακολουθήστε το The Story of Vans και μοιραστείτε τη δική σας ιστορία Vans χρησιμοποιώντας #since66.
Το αποκορύφωμα της The Story of Vans καμπάνιας και η 50ετή Vans κληρονομιά θα ζωντανέψουν σε δέκα House of Vans τοποθεσίες σε όλη την υφήλιο, ξεκινώντας απόψε. Από τη Νέα Υόρκη στο Λονδίνο και στο Χονγκ Κονγκ, οι επισκέπτες του House of Vans θα «βυθιστούν» στην ιστορία της Vans. Στο ευχάριστο περιβάλλον της κάθε House of Vans εκδήλωσης θα περιλαμβάνονται DIY εργαστήρια, Vans shoes customization, μια αναδρομική ματιά στην ιστορία των Vans και επιμελημένες μουσικές παραστάσεις featuring Nas, Dinosaur Jr., Wu-Tang Clan, The Kills, Erykah Badu, Jamie XX, Dizzee Rascal, Yeasayer, Shlohmo κ.ά.. Επίσης, θρύλοι του Vans skateboarding και επαγγελματίες αθλητές θα είναι παρόντες για skate demos και αυτόγραφα.
Η Vans γιορτάζει 50 χρόνια μαζί με όλα τα μέλη της Vans οικογένειάς της, που έχουν κάνει το brand αυτό που είναι σήμερα. Για να πάρετε μέρος στη δράση του House of Vans και να μάθετε περισσότερα σχετικά με την εμπειρία, επισκεφθείτε www.houseofvans.com και houseofvanslondon.com.