Karl Lagerfeld does net-a-porter!
Σκεφθείτε πόσες φορές, θέλοντας να περιγράψετε ένα look, ένα στυλ της μόδας, και του design, αντί να πείτε «πολύ Mondrian» ή «μου θυμίζει vintage Paco Rabbane», χρησιμοποιήσατε αυθόρμητα τον όρο «Αλμοντοβαρικό» και συνεννοηθήκατε μια χαρά – γιατί είναι λέξη που την καταλαβαίνει ακόμα και ο γκόμενός σας που ξέρει από μπάλα.
Ειδικά ο κόσμος της μόδας όμως, από την πρώτη στιγμή λάτρεψε τον Pedro Almodóvar και το σύμπαν του. Από τις καθαρές, ευκρινείς γραμμές του και το γραφίστικο στυλ μέχρι τα πλακάτα έντονα χρώματα που χρησιμοποιεί στις ταινίες του και παραπέμπουν στην αισθητική των κόμικς και της pop-art. Από το σουρεαλιστικό και camp χιούμορ του μέχρι το δράμα, τα δάκρυα και το μελό του, και κυρίως τις πρωταγωνίστριες του που γίνονται ακαριαία είδωλα στο κοινό των σκληροπυρηνικών της Μόδας.
Τον Μάρτιο του 2010, το Harper’s Bazaar δημοσίευσε ένα editorial μόδας όπου ο Jean Paul Gaultier, ο Karl Lagerfeld, η Angela Missoni και άλλοι, μαζί με την γνωστή ιταλίδα μοντέλο Mariacarla Boscono, αναπαριστούσαν σκηνές από ταινίες του Almodóvar. Ακόμα, ο Gaultier είχε σχεδιάσει τα αξέχαστα κοστούμια στο «Kika» (1993) ενώ πρόσφατα, η Anna Wintour και ο Lagerfeld παρακολούθησαν το αφιέρωμα του ΜοΜΑ προς τιμή του Ισπανού σκηνοθέτη και trend setter.
Η Angela Missoni του ιταλικού οίκου μόδας, γνωστή για την αγάπη της να χρησιμοποιεί σταρ του κινηματογράφου για τις καμπάνιες των ρούχων της (πέρσι είχε χρησιμοποιήσει την Drew Barrymore και την Leighton Meester, του «Gossip Girl»), εμπνευσμένη από το σπανιόλικο ύφος που έχει δώσει στη νέα, ανοιξιάτικη συλλογή της για το 2012, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τον καλό της φίλο και αγαπημένο παιδί της Μόδας, τον Pedro Almodóvar και τις «μούσες» του, στην φωτογράφηση της καμπάνιας. Έτσι λοιπόν, πριν λίγες εβδομάδες, μπροστά στον φακό του «ιερόσυλου» Juergen Teller πόζαραν μαζί με τον Pedro η ηθοποιός/μοντέλο/φιγούρα-σαν-από-έργο-του-Πικάσο Rossy de Palma, η Blanca Suarez (πρωταγωνίστριά του στο πρόσφατο φίλμ του «Το δέρμα που κατοικώ»), η Mariacarla Boscono και η ίδια η σχεδιάστρια του οίκου, η Angela Missoni με τις κόρες της Teresa και Margherita.
Η επεισοδιακή φωτογράφηση έγινε σε ένα από τα πιο διάσημα κλαμπ της Μαδρίτης, την Villa Rosa, εκεί όπου είχε γυρίσει το 1991 ο Almodóvar το περίφημο «Ψηλά Τακούνια». Το στυλ της φωτογράφησης, που αποφασίστηκε από τον ίδιο τον σκηνοθέτη, ήταν ο αυτοσχεδιασμός («για να υπάρχει δυναμική» όπως εξήγησε). Βλέποντας τις πρώτες φωτογραφίες της καμπάνιας, καταλαβαίνουμε όλοι ότι έγινε της τρελής, ακολουθήθηκε δηλαδή πιστά ο όρος «πολύ αλμοντοβαρικό».
Η καμπάνια θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο.