Δεν γίνεται να μείνεις ασυγκίνητος
Η Τζούλιαν Μουρ πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια της Triumph
Όμορφη και αισθησιακή στα 56 της
Η βραβευμένη με Όσκαρ, Αμερικανίδα ηθοποιός, Τζούλιαν Μουρ «επιστρατεύτηκε» για να πρωταγωνιστήσει στη νέα καμπάνια της εταιρείας εσωρούχων Triumph. Η ηθοποιός στα 56 της χρόνια φωτογραφήθηκε για το διαφημιστικό της νέας συλλογής φθινόπωρο/χειμώνας 2017 Premium Florale, με την οποία η διάσημη μάρκα γιορτάζει τα 131 χρόνια από την ίδρυσή της.
Ανέπαφη από τον χρόνο η Τζούλιαν Μουρ αποκαλύπτει την αισθησιακή πλευρά της με ένα δαντελένιο μαύρο bra της συλλογής και ποζάρει στον φακό του Rankin, του δημοφιλούς Βρετανού φωτογράφου μόδας και πορτρέτων.
«Η συλλογή Florale από την Triumph είναι κομψή, σύγχρονη και με κάνει να νιώθω όμορφα» ανέφερε η Μουρ «Η συλλογή είναι εκπληκτική και είναι χαρά μου να είμαι μέλος της οικογένειας Triumph».
We’re proud to announce that award-winning actress @_juliannemoore is the face of our new premium brand Florale by Triumph pic.twitter.com/L6CzkKWyLg
— Triumph Lingerie (@TriumphLingerie) 5 Ιουλίου 2017
«Η πρώτη παγκόσμια εκστρατεία Florale by Triumph, βασίζεται στην ιστορία της μοντέρνας, στιλάτης γυναίκας εξυμνώντας τη γυναικεία αυτοπεποίθηση και το διαχρονικό στυλ» αναφέρει εταιρεία.
Ο φωτογράφος μόδας Rankin είπε ότι ήταν «όνειρο» η συνεργασία με την Μουρ. «Είναι αστεία, είναι θαρραλέα, είναι ειλικρινής, είναι απόλυτα χαρισματική. Μια πνοή ελευθερίας, δήλωσε. «Αυτό που αγαπώ, όταν την φωτογραφίζω είναι ότι έχει αυτή την ανυπέρβλητη δύναμη. Αυτό είναι ένα πολύ σπάνιο χάρισμα. Και κάνει τη δουλειά μου πραγματική ευχαρίστηση» δήλωσε ο φωτογράφος μόδας John Rankin Waddell, πιο γνωστός ως Rankin.
Η συλλογή Florale εσωρούχων της Triumph, θα είναι διαθέσιμη από τον Σεπτέμβριο σε κλασικά χρώματα, μαύρο, καθαρό λευκό και nude, σε σχέδια κομψά, που κολακεύουν και είναι ελαφρώς πιο πολυτελή από την κύρια συλλογή.
Marc Jacobs, Gucci και Acne επέλεξαν ως πρέσβειρες των εμπορικών σημάτων γυναίκες άνω των 50 που πρωταγωνιστούν στις διαφημιστικές τους καμπάνιες.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ/ΜΠΕ