Μια διαφήμιση κόστισε στην εταιρία που τη λάνσαρε 10.000 ακολούθους στο instagram

Γιατί θεωρήθηκε προβληματική;

Newsroom |

Η SuitSupply είναι μια ολλανδική εταιρία ανδρικής ένδυσης. Πρόσφατα λάνσαρε μια καμπάνια που δείχνει ζευγάρια ανδρών σε τρυφερές περιπτύξεις. Ωστόσο η ανταπόκριση του κοινού στη διαφήμιση δεν ήταν η αναμενόμενη. Σύμφωνα με την ολλανδική εφημερίδα, NRC Handelsblad, η  SuitSupply έχασε περισσότερους από 10.000 ακολούθους στο Instagram.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Fokke De Jong, σχολίασε: «Η έλξη μεταξύ των ανθρώπων είναι σημαντικό συστατικό σε μια διαφήμιση ρούχων. Μια καμπάνια που απεικονίζει την έλξη μεταξύ ανδρών είναι σχετική με το brand μας. Γνωρίζαμε ότι ενδεχομένως θα υπήρχε αρνητική επίπτωση, ειδικά σε χώρες που έχουμε σημαντική παρουσία, όπου επικρατούν αντικρουόμενες απόψεις για το θέμα».

Από την εταιρία ανακοινώθηκε ότι η καμπάνια δεν θα φιλοξενηθεί σε συγκεκριμένες χώρες. O Jong θεωρεί πως σε χώρες σαν τα Αραβικά Εμιράτα ή τη Ρωσία όπου υπάρχουν προβλήματα με τα δικαιώματα της LGBTQ κοινότητας, θα υπάρξει πίεση να κλείσουν καταστήματα της SuitSupply, σε περίπτωση που προβληθεί η διαφήμιση.

Η SuitSupply γνώρισε την κατακραυγή και στην καμπάνια της για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014, που κατηγορήθηκε για σεξισμό. Ένας άνδρας ντυμένος με κοστούμι της εταιρίας περιβαλλόταν από γυναίκες με μπικίνι. Στην οθόνη εμφανιζόταν η ένδειξη «αλογόκριτο», δίνοντας στον θεατή τη δυνατότητα να δει τα μοντέλα χωρίς καθόλου ρούχα. Στη συνέχεια το brand υποχρεώθηκε να αφαιρέσει συγκεκριμένες φωτογραφίες από το facebook, καθώς θεωρήθηκαν ακατάλληλες από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.