6 σημάδια ότι μάλλον το παράκανες με τη γυμναστική

6 σημάδια ότι μάλλον το παράκανες με τη γυμναστική

Κάνε ένα διάλειμμα!
  • A-
  • A+
Αν έχεις αυτά τα συμπτώματα, ίσως ήρθε η ώρα να σταματήσεις τη γυμναστική για μερικές μέρες

Η συχνή άσκηση είναι προφανώς τρομερά ευεργετική για τη σωματική σου υγεία και ευεξία. Παρ' όλα αυτά είναι εξίσου σημαντικό να αφήνεις το σώμα σου να ξεκουράζεται κατά καιρούς, έτσι ώστε να μπορέσει να ανακτήσει τις δυνάμεις του και να λειτουργήσει καλύτερα την επόμενη φορά που θα πας στο γυμναστήριο.

Ιδού έξι σημάδια πως χρειάζεσαι επειγόντως μία μέρα μακριά από τα βαράκια:

Είσαι μονίμως πιασμένη

 

Το πιάσιμο είναι απολύτως φυσιολογικό μετά τις πρώτες προπονήσεις καθώς το σώμα σου καλείται να αντεπεξέλθει σε νέες πιο σκληρές συνθήκες και είναι «αδιάβαστο». Το ίδιο μπορεί, επίσης, να συμβεί όταν αποφασίσεις να κάνεις level up και να προσθέσεις πιο έντονες ασκήσεις στη ρουτίνα σου. Αν όμως μετά από τις δύο-τρεις πρώτες φορές στο TRX συνεχίσεις να νιώθεις πιασμένη, τότε πρέπει οπωσδήποτε να ξεκουραστείς μέχρι να είσαι καλύτερα.

Εκνευρίζεσαι εύκολα

Ακόμα κι αν αγαπάς πολύ τη γυμναστική, η υπερβολική άσκηση μπορεί να προκαλέσει μεγάλα σκαμπανεβάσματα στη διάθεσή σου, κυρίως στεναχώρια ή πολλά νεύρα. Ειδικά αν συνδυάζεις την κούραση του working out με έλλειψη σωστής διατροφής και λιγότερο νερό από αυτό που πρέπει, τότε είναι σίγουρο πως θα υπάρξει πρόβλημα!

Δεν κοιμάσαι καλά

 

Παρ' όλη την απίστευτη κούραση, όταν έρθει η ώρα να κλείσεις τα μάτια και να πέσεις για ύπνο δεν μπορείς με τίποτα να χαλαρώσεις. Ο βασικός λόγος που κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει είναι οι ορμόνες σου, οι οποίες μετά τη γυμναστική ανεβάζουν τους παλμούς, τη θερμοκρασία του σώματός σου και το πόσο πολύ ιδρώνεις, με αποτέλεσμα να είναι πιο δύσκολο να επανέλθεις στα φυσιολογικά σου.

Αλλάζει ο κύκλος σου

 

Αν αναρωτιέσαι γιατί δεν αδιαθέτησες αυτόν τον μήνα, η απάντηση ίσως βρίσκεται στο πόσο συχνά έκανες push ups. Εάν ήταν υπερβολικά πολλές, τότε είναι πιθανό να προκάλεσες μία πτώση των οιστρογόνων του οργανισμού σου με αποτέλεσμα να αναταράξεις τον κύκλο σου.

Οι παλμοί σου πηγαινοέρχονται

Σύμφωνα με τον γιατρό και προπονητή Noam Tamir, ο καλύτερος τρόπος για να ελέγξεις αν το έχεις παρακάνει με τη γυμναστική είναι να τσεκάρεις τους παλμούς της καρδιάς σου κάθε πρωί. Αν ο αριθμός των παλμών είναι παραπάνω από το κανονικό, τότε να ξέρεις πως το σώμα σου δεν είναι σε θέση να αντιμετωπίσει μία έντονη προπόνηση.

Βαριέσαι

Αν το γυμναστήριο απαιτεί να του αφιερώσεις όλη την ενέργεια που διαθέτεις και μετά δεν έχεις όρεξη να κάνεις τίποτα άλλο μέσα στη μέρα, τότε είναι απαραίτητο εσύ και ο γυμναστής σου να περάσετε μερικές μέρες μακριά ο ένας από τον άλλον για να επαναπροσδιορίσετε τη σχέση σας.

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η πρωταγωνίστρια του Charlie’s Angels δίνει συμβουλές για σμιλεμένο σώμα
10 πράγματα που καταλαβαίνεις μόνο αν μεθάς εύκολα
Back to top