Φέτος θέλεις να οργανωθείς; Ορίστε 4 εφαρμογές που θα σε βοηθήσουν

Δεν θα ξεχάσεις τίποτα ποτέ ξανά, εκτός και αν τελειώσει η μπαταρία του κινητού

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πολλά πράγματα να κάνουμε και να θυμηθούμε μέσα στη μέρα. Είτε κάποιος εργάζεται 9 με 5 σε κάποια μεγάλη εταιρεία, είτε προσπαθεί να βρει ισορροπία μεταξύ δουλειάς, σχολής και άλλης δουλειάς, όλοι ψάχνουμε τρόπους να μην ξεχνάμε τίποτα και να είμαστε όσο το δυνατόν πιο επαγγελματίες γίνεται. Σε κανέναν δεν αρέσει να χάνει deadlines, να ξεχνάει σημαντικά ραντεβού ή να μην προλαβαίνει τα γενέθλια του συντρόφου του, όπως είχε γίνει στο The Devil Wears Prada με την καημένη την Anne Hathaway.

Για καλή μας τύχη υπάρχουν δεκάδες applications σχεδιασμένα για να κάνουν την επαγγελματική μας ζωή ευκολότερη και εμείς συγκεντρώσαμε τις 4 με τις καλύτερες κριτικές.

1. Evernote

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Evernote (@evernote) on


Όταν ξεκίνησε το Evernote ήταν απλώς ένα app για να κρατάς σημειώσεις, όμως πλέον σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις σχεδόν τα πάντα. Μπορείς να ηχογραφήσεις voice memos, να αποθηκεύσεις φωτογραφίες, να ορίσεις υπενθυμίσεις για γεγονότα που δεν θέλεις να ξεχάσεις και να προσθέσεις άλλα μέλη στην ομάδα σου, έτσι ώστε εσύ και οι συνεργάτες σου να μοιράζεστε ό,τι χρειάζεται για τη δουλειά. Υπάρχουν και εκατοντάδες άλλα features αν αποφασίσεις να πληρώνεις 3 με 6 δολάρια τον μήνα.

 

2. Todoist

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Todoist (@todoistofficial) on


H to-do list σου μόλις πήρε ηλεκτρονική μορφή. Σύμφωνα με τη σελίδα The Verge, το Τodoist είναι το καλύτερο organizing app του 2017 και μπορεί να σου λύσει τα χέρια όταν έχεις να αντιμετωπίσεις περίπλοκες εργασίες και σου στέλνει συνεχώς υπενθυμίσεις για κάθε υποχρέωση που έχεις μέσα στην ημέρα. Όταν το κατεβάσεις, λαμβάνεις αυτομάτως 80 δωρεάν projects και στη συνέχεια πρέπει να πληρώσεις 29 δολάρια τον χρόνο. 

 

3. Asana

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sylwia • Grafik Kreatywny (@leniwe.kiwi) on


To Asana σχεδιάστηκε κυρίως για γκρουπ, επομένως θα σου φανεί χρήσιμο αν έχεις ένα γκρουπ συνεργατών ή αν ξεκινάς τη δική σου μικρή επιχείρηση και πρέπει να μιλάς με πολύ κόσμο που θέλει να βοηθήσει. Μπορείς να δώσεις στον καθένα μία αποστολή που πρέπει να αναλάβει, να παρακολουθήσεις το πόσο παραγωγικό είναι το team σου και να σχολιάσεις τη δουλειά κάποιου εκείνη την ώρα ώστε να λάβει κατευθείαν το μήνυμα.

 

4. Wunderlist

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Diario Mama Soltera (@diariomamasoltera) on


Το wunderlist συγχρονίζεται με το επαγγελματικό σου πρόγραμμα και σε βοηθάει έτσι να παραμείνεις οργανωμένος, όμως ενδιαφέρεται και για την προσωπική σου ζωή, επομένως μην παραλείψεις να περάσεις ημερομηνίες για γιορτές, γενέθλια και πάρτι. Μακάρι να το είχε κατεβάσει και η καημένη η Anne Hathaway.

 

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice