Όταν έχεις εμπνεύσει μερικά από τα καλύτερα ερωτικά τραγούδια στην ιστορία της μουσικής
Next in fashion, το Netflix ψάχνει τον κορυφαίο σχεδιαστή που θα κερδίσει £250.000 και θα πουλήσει τα ρούχα του στο Net-a-Porter.
Αν κάποιος θέλει να μάθει περισσότερα για τη μόδα, νομίζω πως τώρα είναι η καλύτερη εποχή. Δεν μπορεί να μην έχεις παρατηρήσει τον καταιγισμό από reality shows που αφορούν τη μόδα και την αναλύουν από κάθε άποψη. Είτε πρόκειται για μοντέλα (Next Top Model), για προσωπικό στιλ (Shopping Star, My Style Rocks), για μακιγιάζ (Glow Up) ή για σχεδιαστές (Project Runway), το νόημα το πιάνεις -η μόδα έχει απήχηση στο τηλεοπτικό κοινό. Αυτός είναι μάλλον κι ο λόγος που Amazon και Netflix αποφάσισαν να μπουν στην αρένα των fashion realities με τις δικές τους παραγωγές.
Με τη Heidi Klum και τον Tim Gunn στην παρουσίαση, το Amazon ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το "Making the Cut" στις 27 Μαρτίου, όπου 12 διαγωνιζόμενοι σχεδιαστές θα διεκδικήσουν το βραβείο του ενός εκατομμυρίου δολαρίων. Η Amazon φαίνεται πως έβαλε βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού guest κριτές θα είναι μεγάλα ονόματα της μόδας όπως η Naomi Campbell, η Nicole Richie, η καλλιτεχνική διευθύντρια της Altuzarra -Joseph Altuzarra, η αρχισυντάκτρια της Vogue Paris -Carine Roitfeld και η influencer Chiara Ferragni, ενώ τα γυρίσματα έγιναν σε Νέα Υόρκη, Παρίσι και Τόκιο. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο φαίνεται να είναι πάντως το γεγονός ότι τα ρούχα θα είναι διαθέσιμα προς πώληση στο Amazon μετά από κάθε επεισόδιο. Έξυπνο έτσι;
Το Netflix με σαφώς μικρότερο budget, έκανε την έξυπνη κίνηση να μην ανταγωνιστεί στα ίσια τo Amazon και έκανε πρεμιέρα το "Next in Fashion" πριν λίγες ημέρες, στα τέλη Ιανουαρίου. Με παρουσιαστές την βρετανίδα συγγραφέα και σχεδιάστρια Alexa Chung και τον -επίσης βρετανό- σχεδιαστή μόδας Tan France, ο οποίος έγινε ευρέως γνωστός από το reality Queer Eye (θα μιλήσουμε άλλη φορά γι' αυτό!). Υπάρχουν και εδώ γνωστά ονόματα (απλά όχι τόσο βαρύγδουπα) που εμφανίζονται ως guest κριτές, όπως η Adriana Lima, ο Prabal Gurung, η Elizabeth Stewart, κτλ. Εδώ που λέτε, έχουμε 18 σχεδιαστές που διεκδικούν το χρηματικό έπαθλο των £250.000 και ένα συμβόλαιο με την online πλατφόρμα Net-a-Porter η οποία θα συμπεριλάβει τη συλλογή του νικητή στα προς πώληση ρούχα της. Οι διαγωνιζόμενοι συμμετέχουν αρχικά σε ομάδες των 2 και όταν πλέον μείνουν 8, ο καθένας μόνος του. Είναι Netflix, οπότε ανέβηκε ολόκληρη η σεζόν και εφόσον ήταν μόλις 10 επεισόδια των 45 λεπτών, την είδα όλη. Να τι έχω να σχολιάσω.
Τι μου άρεσε:
- Η Alexa και ο Tan είναι αρκετά ευχάριστοι σαν παρουσιαστές, ούτε βαρετοί ούτε υπερβολικοί. Υπάρχουν μερικές άβολες σκηνές; Ναι. Στο σύνολό τους όμως έχουν πολύ καλή χημεία, χιούμορ και ωραία παρουσία.
- Οι διαγωνιζόμενοι προέρχονται από κάθε γωνιά της γης. Κυριολεκτικά. Υπάρχουν σχεδιαστές από τη Βρετανία και τη Βραζιλία μέχρι την Κίνα. Έχει λοιπόν μεγάλο ενδιαφέρον ο τρόπος που φέρνουν την κουλτούρα τους στα ρούχα που σχεδιάζουν.
- Δεν υπάρχει αυτό που λέμε... ξεκατίνιασμα. Ακόμα κι αν προέκυψε στα γυρίσματα, δεν έφτασε ποτέ στην οθόνη. Μπορεί να είναι καλό αυτό, μπορεί και όχι. Προχωράμε.
- Δεν παρέλειψαν να συμπεριλάβουν το plus size σε μία από τις δοκιμασίες, ώστε να δείξουν ότι η μόδα απευθύνεται σε όλα τα νούμερα και όχι μόνο στο XS. (Γιατί σε μία δοκιμασία και όχι σε όλες θα ρωτήσετε; Γιατί μάλλον έγινε για το political correctiness θαρρώ αλλά έστω κι έτσι, το βάζουμε στα θετικά).
- Κάποια από τα ρούχα των σχεδιαστών είναι πραγματικά πολύ ωραία. Τόσο που θα το σκεφτώ σοβαρά να μπω στο Net-a-Porter να ρίξω μια ματιά όταν έρθει η ώρα.
- Οι πασαρέλες είναι πολύ εντυπωσιακές και αποδίδεται εν μέρει η ένταση που επικρατεί backstage λίγες ώρες πριν από μια επίδειξη.
- Αγαπημένο δίδυμο: Angel Chen και Minju Kim. Γλυκύτατες και πολύ ταλαντούχες.
Τι με χάλασε:
- Πολύ κλάμα παιδιά. Το καταλαβαίνω βέβαια, σεξ δεν έχει, έρωτα δεν έχει, ίντριγκα δεν έχει, κάπως πρέπει να γίνει relatable οπότε το ρίχνουμε στο δράμα. Οκ. Αλλά πολύ κλάμα.
- Υπήρχαν σημεία που προσπαθούσε να σου δημιουργήσει ντε και καλά ένταση αν θα προλάβει ή όχι ο σχεδιαστής να ολοκληρώσει το ρούχο. Δεν έπιανε.
- Παρ' όλο που υπάρχει πολυπολιτισμικότητα στο καστ των διαγωνιζομένων, φαίνεται ότι οι ομάδες γίνονται ανά φυλή ή καταγωγή και δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με τα «πηγαδάκια».
- Θα προτιμούσα τα ρούχα να είναι επίσης προς πώληση μετά από κάθε επεισόδιο (όπως θα κάνει το Amazon), γιατί μερικά πραγματικά άξιζαν.
- Σε κάθε επεισόδιο η Alexa και ο Tan δίνουν κάποιες συμβουλές για μόδα και στιλ. Δυστυχώς διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα και λένε μάλλον τετριμμένα πράγματα που γνωρίζουμε ήδη.
Τελικά αξίζει το χρόνο σου το Next in Fashion; Είναι σίγουρα τίμια παραγωγή, κι αν δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις βλέπεται ευχάριστα. Άσε που σε βοηθάει να αναθεωρήσεις τα ρούχα που βρίσκονται στην ντουλάπα σου. Αν έχεις άλλες σειρές στην αναμονή για binge-watching όμως, δες εκείνες πρώτα.