Οι Εβδομάδες Μόδας στην εποχή του κοροναϊού
Πώς θα χειριστούν οι μεγάλες διοργανώσεις την παγκόσμια κρίση;
Ιταλία-Βρετανία-νέος κοροναϊός: Οι Εβδομάδες Μόδας του Μιλάνου και του Λονδίνου φροντίζουν για την κινεζική πελατεία τους
Με τα κρούσματα του κοροναϊού να έχουν ξεπεράσει τις 30.000, όλοι βρίσκονται σε επιφυλακή. Ακόμα και οι μεγάλες διοργανώσεις της μόδας. Οι Εβδομάδες Μόδας του Μιλάνου και του Λονδίνου θα ανοίξουν σε λίγες ημέρες και έπρεπε να πάρουν δραστικά μέτρα αφού η καίρια κινεζική πελατεία τους θα απουσιάζει. Αποφάσισαν λοιπόν να λύσουν το θέμα προσφέροντας στους Κινέζους πελάτες την επιλογή να παρακολουθήσουν σε απευθείας σύνδεση, μέσω διαδικτύου, τα ντεφιλέ των διάσημων οίκων μόδας.
Δεκαπέντε ημέρες πριν από την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου (18-24 Φεβρουαρίου), το Συμβούλιο ιταλικής Μόδας (CNMI) ανακοίνωσε ότι οι Κινέζοι αγοραστές, δημοσιογράφοι ή στυλίστες (1000 σε αριθμό που αναμένεται να χάσουν το ραντεβού εξαιτίας του νέου κοροναϊού), θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα ντεφιλέ διαδικτυακά, σε απευθείας μετάδοση.
«Θα χτίσουμε μια γέφυρα με την Κίνα αντί να υψώσουμε ένα τείχος, όπως πολλοί κάνουν, για να στείλουμε ένα θετικό κι ενωτικό μήνυμα, εναντίον της άγνοιας και των προκαταλήψεων» δήλωσε ο Κάρλο Καπάσα, ο επικεφαλής της CNMI, που παρουσίασε σήμερα το πρόγραμμα που ονομάζεται "China we are with you".
Στο ίδιο κλίμα, η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου (14-18 Φεβρουαρίου) ανέφερε σήμερα ότι αναμένει πως ο αριθμός των «ΜΜΕ και των Κινέζων πωλητών θα μειωθεί σημαντικά εξαιτίας των ταξιδιωτικών περιορισμών».
«Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό προκειμένου να παρακολουθήσει τις επιδείξεις το κοινό που δεν θα μπορεί να ταξιδέψει…» επισήμανε σε ένα δελτίο τύπου η Κάρολιν Ρας, η διευθύντρια του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας (BFC), του συνδικαλιστικού οργάνου της μόδας, χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες.