Ποιοι celebrities βγάζουν τα περισσότερα λεφτά από το instagram
Προμοτάρουν προϊόντα κάνοντας ποστ και εισπράττουν χιλιάδες
Οι 10 celebrities που χρησιμοποιούν το instagram ως μέσο προώθησης προϊόντων για να βγάλουν πολλά χρήματα
Ενώ εμείς οι κοινοί θνητοί παλεύουμε να βγάλουμε το τίμιο ψωμάκι μας, υπάρχουν κάποιοι εκεί έξω που με ένα ποστ στο instagram κερδίζουν παπάδες. Πριν λίγες μέρες ο κωμικός Ρίκι Ζερβέ «κάρφωσε» λέγοντας: «Μου έγιναν προτάσεις να κάνω ανάλογα tweets. Ξέρω ότι οι Καρντάσιανς παίρνουν πάνω κάτω 20.000 λίρες για ένα ποστ. Θα μπορούσαν να κάθονται σε ένα παγκάκι κρατώντας μια σοκολάτα».
Στις αρχές Ιουλίου η εταιρεία Hopper HQ, που καταρτίζει διαφημιστικά προγράμματα σε social media, αποκάλυψε τη λίστα των πλουσίων του instagram. Η κατάταξη προέκυψε σε συνεργασία με τους ίδιους τους influencers, τα διάφορα brands και τις διαφημιστικές εταιρείες.
Πρώτος του χωριού, του χορού και της λίστας, ο Ντουέιν Τζόνσον (ποιος θα το περίμενε;), που εκτόπισε από την πρώτη θέση την Κάιλι Τζένερ. Ο 48χρονος Ντουέιν -Βράχος- Τζόνσον έχει χορηγούς την Apple, το νορβηγικό νερό Voss, την Under Armour, την τεκίλα Teremana, και το κέφι συνεχίζεται… Έχει 188 εκατομμύρια φόλουερς και εισπράττει περίπου 1.000.000 δολάρια για κάθε ποστ. Η αλήθεια είναι πως τα ποστ του δεν είναι εντάσσονται στην κατηγορία γκρίζα διαφήμιση. Κρατάει στα στιβαρά του μπράτσα τα προϊόντα, ποζάρει υπερήφανος και εισπράττει.
Στη δεύτερη θέση, με διαφορά μικρού στήθου η Κάιλι Τζένερ κερδίζει 986.000 δολάρια για κάθε ποστ (ψίχουλα). Με 185 εκατομμύρια φόλουερς, προμοτάρει τη δική της εταιρεία κοσμημάτων, αλλά και τις βιταμίνες μαλλιών Sugar Bear. Στα 22 της χρόνια, δεν τα πάει άσχημα επαγγελματικά.
Τρίτος ινσταπλούσιος ο Κριστιάνο Ρονάλντο με 889.000 για κάθε ποστ. Προμοτάρει το άρωμά του, τη συνεργασία του με τη Nike, κάτι βαλίτσες, κάτι ηλεκτρονικά, αλλά και μια κλινική της Πορτογαλίας που γιατρεύει την τριχόπτωση και τη φαλάκρα.
Και περνάμε στην τέταρτη θέση και την Κιμ Καρντάσιαν. Ο άνθρωπος που έκτισε καριέρα μέσα από το instagram, που ήξερε να πουλήσει τον εαυτό του, είναι πολύ εύκολο να πουλήσει προϊόντα. Η Κιμ σπρώχνει πολύ πράμα, είτε δικό της είτε αλλωνών. Έχει διαφημίσει μέχρι και απορρυπαντικό, τόσο πειστικά, που λες και βάζει κάθε μέρα μπουγάδα στο χέρι.
Στην πέμπτη θέση η Αριάνα Γκράντε, που διαφημίζει κινητή τηλεφωνία, καφέδες, ό,τι κινείται εκτελείται τέλος πάντων. Λίγο οι συναυλίες, λίγο οι δίσκοι, λίγο τα διαφημιστικά ποστ, τσεπώνει καλά λεφτάκια για την προίκα της. Πάντως, όταν ποστάρει το κάνει διακριτικά, με τακτ, όχι φάτσα φόρα σαν κάτι τους άλλους.
Η γλυκούλα Σελένα Γκόμεζ τερματίζει έκτη με 848.00 δολάρια. Διαφημίζει τον εαυτό της, τους δίσκους της, την Puma, και λοιπά και λοιπά. Άξια!
Καλώς την Beyonce, στην έβδομη θέση. 770.000 per post, not bad. H Beyonce ασχολείται με μεγάλα fashion brands, και την adidas, μεταξύ άλλων.
Ο Τζάστιν Μπίμπερ φιγουράρει στην όγδοη θέση. Συνεργάζεται με εταιρείες κινητής, με ρούχα, αλλά και με τον Τζίζους. Τζίζους!
Ένατη η Τέιλορ Σουίφτ με 722.000 δολάρια. Σε έναν λογαριασμό γεμάτο χρώμα, η Τέιλορ ποστάρει τους δίσκους της, τις συναυλίες της, τσουπ χώνει κι ένα προϊόν, ένα άρωμα, μια κόλα, τέτοια.
Τελευταίος και καταϊδρωμένος, λέμε τώρα, ο Νεϊμάρ με μόλις 704.000 ψωροδολάρια. Είδες οι ποδοσφαιριστές! Στα εμπορικά ποστ δεν φείδεται προϊόντων. Στα μούτρα μας όλα.