click-away.jpg
Click away © EUROKINISSI
Lifestyle

Σταμπουλίδης: Το click away ήρθε για να μείνει

Τι είπε γενικός γραμματέας Εμπορίου για τις πρώτες μέρες εφαρμογής του μέτρου

62224-137655.jpg
Newsroom |

O γενικός γραμματέας Εμπορίου Παναγιώτης Σταμπουλίδης αναφέρθηκε στις πρώτες μέρες εφαρμογής του μέτρου του click away

Κατά 50% παραπάνω ήταν τη Δευτέρα οι εκτελέσεις παραγγελιών από ότι έγιναν την Κυριακή, ιδίως από τις μεγάλες οργανωμένες αλυσίδες δήλωσε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτη Σταμπουλίδη.

Όπως επισήμανε στον ραδιοφωνικό σταθμό ΘΕΜΑ 104,6, την Κυριακή και τη Δευτέρα το 40% του όγκου που θα πήγαινε στις ταχυμεταφορές έφυγε και παρελήφθη από τον εξωτερικό χώρο των καταστημάτων.

Σημείωσε δε ότι το click away ήρθε για να μείνει και οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν όλους τους τρόπους για να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς.

Ο κ. Σταμπουλίδης δήλωσε ακόμα ότι οι υπηρεσίες νυχιών λειτουργούν με ωράριο και αυστηρά μέτρα αντίστοιχα των κομμωτηρίων. Σχολιάζοντας την αντίφαση καθώς χθες, πριν τις επίσημες ανακοινώσεις, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στο στον ΘΕΜΑ 104,6 είχε κατακρίνει τη συζήτηση για τα νυχάδικα, ο κ. Σταμπουλίδης, επισήμανε ότι ο λόγος που άνοιξαν τελικά, ήταν καθότι, όπως παραδέχθηκε, δεν μπορούσε να ελεγχθεί η μαύρη εργασία.

Οι εργαζόμενοι στην περιποίηση νυχιών, πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι με τον κίνδυνο της κίνησης άρα και της διασποράς. «Δεν μπόρεσε να ελεγχθεί η μαύρη εργασία», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ  

 

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice