Χωρίς την Πατρίσια Φιλντ το Sex and the City

Κάρι Μπράντσο Vs Έμιλι (στο Παρίσι) σημειώσατε δύο

Η Πατρίσια Φιλντ δεν θα συμμετέχει στο reboot του Sex and the City με τίτλο And Just Like That καθώς δουλεύει για το Emily in Paris 2 του Netflix.

Συνέβαλε αποφασιστικά στην επιτυχία της σειράς Sex and the City με τις ενδυματολογικές της προτάσεις, όμως θα λείπει από το reboot. Η Πατρίτσια Φιλντ δεν θα είναι ενδυματολόγος του And Just Like That, όπως ανακοινώθηκε από την παραγωγή. Μεγάλη απώλεια!

Υπεύθυνη για όλο το στιλιστικό κομμάτι της σειράς κai πίσω από μερικά από τα πιο εμβληματικά look στην ιστορία της τηλεόρασης, η Πατρίσια Φιλντ είπε το όχι καθώς είχε ανειλημμένες υποχρεώσεις στη σειρά Η Έμιλι στο Παρίσι. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, ναι, πίσω από τα καπέλα-κουβάδες της Έμιλι βρίσκεται η Πατρίσια Φιλντ.

«Νομίζω πως η διαχρονικότητα είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας σε αυτό που κάνω. Έτσι δημιουργείται το κλασικό» έχει δηλώσει και κάποιες από τις επιλογές της στο Sex and the City σίγουρα θα μείνουν κλασικές. Το γεγονός ότι διάφορα look της σειράς κατακλύζουν τα social media ακόμα και σήμερα επιβεβαιώνουν το γεγονός.

Η Πατρίσια Φιλντ έχει ελληνική ρίζα από τη μεριά της μητέρας της (Μυτιληνιά) και αρμενική από τον πατέρα της. Η γνωριμία της, το 1995, με τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και η συνεργασία τους στο Sex and the City έδωσε στο σόου απίστευτη αναγνώριση από τους fashion cognoscenti και στην Πατρίσια πέντε υποψηφιότητες για βραβεία Emmy (κέρδισε τελικά ένα) και έξι για τα βραβεία Costume Designers Guild (κέρδισε τέσσερα).

Δούλεψε στη σειρά Ugly Betty και φυσικά στην ταινία «Ο διάβολος φορούσε Πράντα», για την οποία ήταν υποψήφια για Όσκαρ.

Σε αντίθεση με την Πατρίσια Φιλντ και τη Σαμάνθα, που θα λείπουν από το reboot, οι άνθρωποι της παραγωγής μας παρηγορούν λέγοντας πως θα δώσουν παρών όλοι οι αγαπημένοι μας ανδρικοί χαρακτήρες, ο Μπιγκ, ο Έινταν και ο Στιβ. Πριν από λίγες μέρες ανακοίνωσαν επίσης πως εισάγεται ο πρώτος non-binary χαρακτήρας, που θα υποδύεται η ηθοποιός Σάρα Ραμίρεζ. Εν αναμονή της προβολής, δεν μας μένει παρά να ανακράξουμε: σήκωσέ το το τιμημένο, δεν μπορώ, δεν μπορώ να περιμένω!