Raffles Hotels: Ο Peter Greenaway σκηνοθετεί γαλαζοαίματους
Σε ένα φίνο σποτάκι η Raffles Hotel & Resorts μας συστήνει τις προσωποποιημένες υπηρεσίες της με πρωταγωνιστές ένα μπουκέτο γαλαζοαίματων ανάμεσά τους και η Μαρία Ολυμπία
O Peter Greenaway, βραβευμένος με Bafta, σκηνοθετεί τη διαφήμιση των Raffles Ηotels & Resorts με πρωταγωνιστές γαλαζοαίματους για την εποχή της φιλοξενίας.
Τα ποδήλατα φέρνουν τα φρέσκα λουλούδια, ο καφές σερβίρεται στο πορσελάνινο φλυτζάνι, η εφημερίδα σιδερώνεται για να δοθεί στον Μαρκήσιο του Blandford και μελλοντικό Δούκα του Marlborough, George Spencer-Churchill, ξάδερφο της Νταϊάνα και απόγονο του Ουίνστον Τσώρτσιλ. H πριγκίπισσα Μαρία-Ολυμπία της Ελλάδος και της Δανίας, κόρη του Παύλου και της Μαρί Σαντάλ απολαμβάνει την παρέα του παπαγάλου στην ευρύχωρη σουίτα της. Την ίδια ώρα, ο πρίγκιπας Nikolai της Δανίας, έβδομος στη διαδοχή και μοντέλο, με μωβ μεταξωτές Prada πυτζάμες ζωγραφίζει κι έπειτα, ενώ μιλά στο τηλέφωνο, μπαίνει κάτω από το ντους που τρέχει μέσα στη μπανιέρα.
Καλώς ήρθατε στον μαγικό κόσμο των Raffles Hotels & Resorts, του θρυλικού brand, το οποίο είναι γνωστό για τη δημιουργία ξενοδοχείων-τοπόσημων σε πολιτιστικά πλούσιους προορισμούς σε όλο τον κόσμο. Μέσα από τη νέα καμπάνια, «Hotel Royalty Since 1887», την οποία σκηνοθέτησε ο βραβευμένος με Bafta, Πίτερ Γκρίναγουεϊ, παρακολουθούμε την καθημερινότητα μιας ομάδας γαλαζοαίματων. Στην μεγάλη τραπεζαρία, η Αρχιδούκισσα της Αυστρίας, Πριγκίπισσα της Ουγγαρίας και της Βοημίας, Catharina von Habsburg, απολαμβάνει το απεριτίφ της που φτιάχνεται μπροστά της ενώ σημειώνει με την πένα της σε λευκά χαρτιά. Γράφει ακριβώς εκεί που ο Rudyard Kipling, ένας από τους αγαπημένους της συγγραφείς, έγραψε το «Βιβλίο της Ζούγκλας». Ξαναγράφει για τον φακό του Greenaway την τελευταία επιστολή της πρόγονής της, Μαρίας Αντουανέτας.
Στη σουίτα της, η μαμά της Αρχιδούκισσα Anna Gabriele von Habsburg, το γένος von Wrede, χαλαρώνει πίνοντας το τσάι της. Ο ινδός Μαχαραγιάς Sawai Padmanabh Singh και άσσος του πόλο φωτογραφίζεται με το άλογό του έχοντας την αρωγή της Μαρίας- Ολυμπίας. Η ώρα περνά, το δείπνο σερβίρεται: όλοι οι γαλαζοαίματοι μαζί απολαμβάνουν όλα όσα έχουν ετοιμάσει για εκείνους. Το κόκκινο χρώμα κυριαρχεί, η φίνα φιλοξενία πρωτοστατεί. Η αριστοκρατία στα μέτρα σας ξεκινά από τη δική σας διάθεση.
Στα δυο λεπτά του κλιπ που παρακολουθούμε, το βαρύτιμο παρελθόν των πολύτιμων στιγμών δίνει το χέρι στο μέλλον, στην κάθε στιγμή που επιθυμούμε να γιορτάσουμε. Κάθε κάδρο, ένας πίνακας ζωγραφικής, κάθε στιγμή, μια ανάμνηση που αξίζει να μείνει χαραγμένη στο νου. Η Μαρία Ολυμπία απολαμβάνει την πισίνα, τα σμαραγδένια της σκουλαρίκια MUS.za. δεν κρύβονται πίσω από το μεγάλο της καπέλο. Παρακολουθεί ένα ζευγάρι νέων που παίζει backgammon. Η καμπάνια δημιουργήθηκε από το Creative Studio της Accor και γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στο Raffles Singapore, τη γενέτειρα του brand. Εκεί όπου τέθηκαν τα πρότυπα για την πολυτελή φιλοξενία το 1887, συστήνοντας στο ευρύ κοινό ιδιωτικούς μπάτλερ, το διάσημο κοκτέιλ με βάση το τζιν, Singapore Sling και τις διαχρονικές, θρυλικές υπηρεσίες του, μέρος των οποίων παρακολουθούμε στο βίντεο. Στόχος του σκηνοθέτη ήταν να αναδείξει το Raffles ως ένα exclusive καταφύγιο για πολυταξιδεμένους connaisseurs μαγεύοντάς τους με ξεχωριστές και ουσιαστικές εμπειρίες.
Τι επιφυλάσσει το μέλλον; Για τον όμιλο Raffles, μόνο ανάπτυξη, η οποία πατάει στην ανεπιτήδευτη πολυτέλεια και την αριστοκρατική φιλοξενία των προσωποποιημένων υπηρεσιών. Πρόσφατα, άνοιξε ένα δεύτερο ξενοδοχείο στο Ντουμπάι, ενώ το πολυαναμενόμενο Raffles London στο The OWO πρόκειται να αρχίσει λειτουργία του το 2022, μαζί με άλλα flagship ξενοδοχεία που έχουν προγραμματιστεί για τη Βοστόνη, την Ντόχα, την Τζέντα, το Μακάο, το Μπαχρέιν, τη Μόσχα και αλλού έρχονται να προστεθούν στη μακριά λίστα των προορισμών: Παρίσι, Κωνσταντινούπολη, Βαρσοβία, Τζακάρτα, Σεϋχέλλες, Μακάου, Βοστώνη.
Μέσα από αυτήν την καμπάνια και μετά από τη δυσκολία της πανδημίας, έχουμε την ευκαιρία να αναστοχαστούμε: τι σημαίνει ταξίδι και πώς επιθυμούμε να ταξιδεύουμε; Οι γαλαζοαίματοι μιλούν στο Forbes. O Sawai Padmanabh Singh αναφέρει ότι «πάντα όταν ταξιδεύω παίρνω μαζί Bandhgala, το ινδικό σμόκιν. Είμαι περήφανος που εκπροσωπώ τη χώρα μου και τον πολιτισμό μου», ενώ ο πρίγκιπας Nikolai πιστεύει ότι είναι σημαντικό να αγκαλιάζουμε τις παραδόσεις, ενώ παράλληλα να δίνουμε νέα πνοή και ενέργεια στους θεσμούς.