Μια εξονυχιστική αναδρομή στην ιστορία του πιο θεαματικού event μόδας στον κόσμο με άγνωστες ιστορίες και σκάνδαλα.
Η ροζ γούνινη φαντασμαγορία της λονδρέζικης μπουτίκ του Balenciaga
Ένα σχεδιαστικό happening για το λανσάρισμα της τσάντας Le Cagole
Balenciaga - Le Cagole: για το λανσάρισμα της νέας εμβληματικής τσάντα, η μπουτίκ του οίκου στο Λονδίνο καλύφθηκε εξολοκλήρου με ροζ γούνα.
Για να λανσάρει πανηγυρικά την τσάντα Le Cagole, μετά την Μπανγκόκ, ο οίκος Balenciaga κάλυψε όλες τις επιφάνειες και της μπουτίκ στο Λονδίνο με λαμπερή ροζ οικολογική γούνα. Το κατάστημα στη Mount Street της βρετανικής πρωτεύουσας είναι ένα πρωτοποριακό μνημείο ροζ μαξιμαλισμού, μια οπτική επίθεση, που ανταποκρίνεται απόλυτη στην αισθητική και τα στάνταρ του οίκου.
Από τους χώρους αφαιρέθηκαν όλα τα ράφια, οι κρεμάστρες, οι πάγκοι, και τα πάντα, από τις βιτρίνες μέχρι τα δάπεδα, καλύφθηκαν με το αφράτο ροζ υλικό. Έτσι ο χώρος μεταμορφώθηκε σε ένα γούνινο σύμπαν για να δένει με την ταυτότητα της Cagole.
«Η σειρά, η οποία περιλαμβάνει πλέον πολλές τσάντες, πορτοφόλια και παπούτσια, ανακαλύπτει εκ νέου τους κώδικες Balenciaga στην παράδοση των μαξιμαλιστικών It Bags μιας άλλης εποχής», λέει ο οίκος.
Η Cagole φέρει την υπογραφή του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου Demna Gvasalia, και είναι εμπνευσμένη από την παλαιότερη και διάσημη Motorcycle Bag του Balenciaga. Το όνομά της προέρχεται από τη γαλλική αργκό και σημαίνει κάτι σαν «υπερβολική συμπεριφορά», attitude που λέμε και σε άπταιστα ελληνικά.
Αν επιθυμείτε να μπείτε, να χαϊδέψετε τη γούνα, να βγάλετε τις σέλφι σας ή και -γιατί όχ;- να αγοράσετε κάτι, θα πρέπει να βρεθείτε στο Λονδίνο μέχρι τις αρχές Μαΐου του 2022. Μια τσάντα ώμου κοστίζει από 1300 μέχρι 2000 ευρώ, όμως το πορτοφόλι είναι τζάμπα πράμα: 650 ψωροευρώ, ούτε καν ένας εκκαθαριστός λογαριασμός της ΔΕΗ!
Μετά τη λήξη του happening, όλος ο εξοπλισμός και η γούνα θα επαναχρησιμοποιηθούν σε διαφορετικά περιβάλλοντα και πρότζεκτ, σύμφωνα με τις υποσχέσεις του οίκου. Εξετάζεται δε το ενδεχόμενο ένα μεγάλο κομμάτι των υλικών να δοθεί για την κατασκευή παιχνιδιών. Από τις 15 Ιουλίου και μετά πάντως, θα δημιουργηθούν pop up stores σε άλλες 10 πόλεις, από την Κίνα και το Μακάο μέχρι την Αμερική και το Ντουμπάι.