«Όλα τα σώματα είναι για την παραλία» - Η ξεχωριστή body positivity καμπάνια της Ισπανίας

Το καλοκαίρι είναι για όλους, χωρίς στερεότυπα και αισθητική βία

Newsroom |

Η διαφημιστική καμπάνια στην Ισπανία για τις γυναίκες στην παραλία που «καρφώνει» το body shaming και αποθεώνει το body positivity.

Στην Ισπανία ξεκίνησε η καμπάνια που ενισχύει το body positivity στις παραλίες, καθώς ο χρόνος μετρά αντίστροφα για να μπει ο Αύγουστος και ολοένα και περισσότεροι αδειούχοι ετοιμάζονται για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

Η καμπάνια του Υπουργείου Ισότητας στέλνει το μήνυμα στις γυναίκες να φορέσουν το μαγιό τους, να κατέβουν στις παραλίες και να απολαύσουν τον ήλιο και τη θάλασσα.

«Το καλοκαίρι είναι δικό μας επίσης», είναι το σλόγκαν πάνω από την κεντρική φωτογραφία, όπου πέντε γυναίκες με διαφορετικό σωματότυπο και ηλικία ποζάρουν χαμογελαστές, φορώντας το μπικίνι τους.

«Όλα τα σώματα είναι σώματα για παραλία» ξεκαθαρίζει η υπουργός Κοινωνικών Δικαιωμάτων στην Ισπανία Ione Belarra.

Το body shaming δεν έχει θέση στις παραλίες - Η καμπάνια στην Ισπανία

Από τη μεριά της η Antonia Morillas από το «Women's Institute», τον οργανισμό πίσω από τον σχεδιασμό της καμπάνιας που κατακεραυνώνει το body shaming στις παραλίες, ξεκαθαρίζει ότι «oι σωματικές προσδοκίες επηρεάζουν όχι μόνο την αυτοεκτίμηση των γυναικών αλλά οδηγούν και σε άρνηση των δικαιωμάτων τους».

Και υπενθυμίζει ότι στην αφίσα υπάρχει επίσης και μια γυναίκα η οποία έχει κάνει μαστεκτομή και ποζάρει topless.

«Οι γυναίκες πρέπει να απολαμβάνουν το καλοκαίρι, όπου και με όποιον επιθυμούν. Το καλοκαίρι είναι για όλους, χωρίς στερεότυπα και αισθητική βία κατά του σώματός μας» επισημαίνεται μεταξύ άλλων στην καμπάνια για το φετινό καλοκαίρι στην Ισπανία.

Ποιοι και γιατί αντιδρούν στην Ισπανία για την καμπάνια του body bositivity στις παραλίες

Υπάρχουν, πάντως, και αρκετοί που υποστηρίζουν ότι θα ήταν καλό στην καμπάνια να περιλαμβάνονται και άνδρες.

Την ίδια στιγμή ο ηγέτης της Ενωμένης Αριστεράς στην Ισπανία, Κάγιο Λάρα, ισχυρίστηκε ότι πρόκειται για «παραλογισμό», εκτιμώντας ότι μέσα από τη συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια γίνεται «απόπειρα να δημιουργηθεί πρόβλημα εκεί που δεν υπάρχει», όπως μετέδωσε το BBC.