Succubus chic: Τα «κακά κορίτσια» είναι στη μόδα
Τα cool girls είναι πασέ, ζήτω τα κορίτσια - σκοτεινοί πειρασμοί
Succubus chic: Ποιο το στιλ του νέου it girl που κυριαρχεί στα social media και τις διαφημιστικές καμπάνιες.
Τα «σκοτεινά κορίτσια» δεν έφυγαν ποτέ από τη μόδα. Ήταν όμως περιθώριο, η εξαίρεση. Ώσπου ήρθε στο Netflix η Wednesday (η Τετάρτη της οικογένειας Άνταμς) για να σκοτώσει τα cool girls και να κάνει κυρίαρχη τάση τα κορίτσια-δαίμονες. Το νέο it girl ενδύεται το στιλ Succubus, είναι δηλαδή ένας γυναικείος πειρασμός που εμφανίζεται στα όνειρα κι έχει στόχο την αποπλάνηση με έναν πολύ ιδιαίτερο, «σατανικό» τρόπο. Οι πρώτες περιγραφές της συγκεκριμένης ονείρωξης ανάγονται στον Μεσαίωνα, όπου όλα ήταν άλλωστε σκοτεινά. Μάλιστα, υπήρχε και αρσενικό ανάλογο με το όνομα Incubus.
Στη σύγχρονη εποχή, στα 90s, το απόλυτο «κακό κορίτσι» ήταν η Αντζελίνα Τζολί. Θυμηθείτε την εποχή που η εν λόγω κυκλοφορούσε με ένα φιαλίδιο από το αίμα της, χτυπούσε αβέρτα θανατερά τατουάζ, συνέλεγε σουγιάδες και έκανε τα άλεκτα με τον Μπίλι Μπομπ Θόρτον. Φήμες λένε ότι μοσχοβολούσε λιβάνι.
Τα social media σήμερα είναι γεμάτα με το είδος. Το κορίτσι ξωτικό, λέγε με και καλικάντζαρο, είναι ένα born to be wild κορίτσι. Καταρχάς είναι πάντα σκυθρωπό. Είναι μια βαμπ με μαύρα μαλλιά, πολύ στενά ή οξυζεναρισμένα φρύδια, κατάλευκο δέρμα και βλέμμα απόκοσμο και ταυτόχρονα γεμάτο υποσχέσεις για άγριο σεξ. Έχουν ευδιάκριτα ζυγωματικά και ίχνος λίπους στο σώμα τους.
Κάθε succubus chic κορίτσι που σέβεται τον εαυτό της έχει δουλέψει και μια συγκεκριμένη πόζα για τα social: σκυμμένο κεφάλι, ούτε υποψία χαμόγελου στα χείλη, άδειο βλέμμα. Η στάση του σώματος λειτουργεί ως σεξουαλικό κάλεσμα σειρήνας, που όμως σου δείχνει πως θα κακο-καλοπεράσεις αν υποκύψεις στον πειρασμό.
Βασικές παίκτριες της τάσης είναι οι δίδυμες Gabbriette και Amelia Gray και η Amata Alp, μοντέλα στο επάγγελμα, που εξαργυρώνουν το ιδιαίτερο στιλ τους πρωταγωνιστώντας σε διαφημιστικές καμπάνιες. Πρόσφατα μπήκε στον χορό και η Κάιλι Τζένερ αποχρωματίζοντας τα φρύδια της.
Βλέποντας τους Millennials να την πέφτουν στα αβοκάντα και την υγιεινή ζωή, να κυνηγούν την ευεξία και να υπηρετούν το στιλ του «καθαρού κοριτσιού», η επόμενη γενιά, η Z, αποφάσισε να περάσει στον αντίποδα: τα πάρτι, τα hangover, το μουτζουρωμένο αϊλάινερ, τη «βρομιά». Σε έναν μεταπανδημικό και τρομακτικό λόγω πολέμου κόσμο, μάλλον είναι δικαιολογημένη μια στροφή του πολιτισμού προς το μακάβριο και το γκοθ. Με μια ειδοποιό διαφορά: Οι σουκούμπες ξέρουν από high fashion και είναι αποφασισμένες να την ενισχύσουν με το χρήμα τους, όταν κάποτε οι γκοθούδες έδιναν το αίμα τους.