Με πρωταγωνιστές και ζευγάρια του ίδιου φύλου, η εταιρεία Tiffany & Co παρουσίασε τη νέα της διαφημιστική καμπάνια με τον τίτλο «Will You?», για την προώθηση των βερών της και των δαχτυλιδιών αρραβώνων.
Πρόκειται για την πρώτη φορά στα 178 χρόνια ύπαρξής του, που το brand λανσάρει καμπάνια που απεικονίζει ζευγάρια από άτομα του ίδιου φύλου. Το ζευγάρι των δύο αντρών που απεικονίζεται στη διαφήμιση, είναι ζευγάρι και στην πραγματική ζωή. Η καμπάνια περιλαμβάνει και τη φωτογραφία ενός ζεύγους που έχουν μαζί το παιδί τους την ώρα του γάμου, κάνοντας έτσι μια σαφή αναφορά σε όσα ζευγάρια έχουν παιδιά εκτός γάμου.
Η καμπάνια «Will You?» απεικονίζει επτά διαφορετικά ζευγάρια, φωτογραφημένα από τον γνωστό φωτογράφο μόδας Peter Lindbergh. Αξίζει να σημειωθεί ότι, στα brands που έχουν εμφανίσει ζευγάρια του ίδιου φύλου σε διαφημιστικές τους καμπάνιες, συμπεριλαμβάνονται και τα Banana Republic και Target.
Η εκπρόσωπος της Tiffany, Linda Buckley, ανέφερε στο CNN σχετικά με την καμπάνια: «Τη σημερινή εποχή, ο δρόμος για τον γάμο δεν είναι μια ευθεία γραμμή. Η πραγματική αγάπη μπορεί να συμβεί πάνω από μια φορά, με ιστορίες αγάπης να δημιουργούνται σε μια ποικιλία μορφών».