Πώς η αμερικάνικη εταιρία πέρασε από τα σαλόνια των ’50s στα ψυγεία της Gen Z, χωρίς να χάσει το cult status της
Οι “απαιτητικοί” influencers που έχουν γίνει ο εφιάλτης των πεντάστερων ξενοδοχείων στη Βρετανία
Τα πιο πολυτελή ξενοδοχεία του Ηνωμένου Βασιλείου, που άλλοτε ήταν αποκλειστικό καταφύγιο βασιλικών, διασήμων και οικονομικής ελίτ, βλέπουν το κοινό τους να αλλάζει. Με την άνοδο των social media, μια νέα κατηγορία πελατών — influencers, από τηλεοπτικές περσόνες και OnlyFans δημιουργούς μέχρι ακόμη και «dogfluencers» — χρησιμοποιεί τα εμβληματικά ξενοδοχεία ως σκηνικό για παραγωγή περιεχομένου.
Πρόκειται για μια εικόνα που πλέον επαναλαμβάνεται σε πολλά από τα πιο ακριβοθώρητα ονόματα του Λονδίνου: στο Ritz, στο Dorchester, στο Bvlgari Hotel, στο Limewood ή στα members’ clubs του Soho House. Πόζες influencers με βραδινά φορέματα στα μαρμάρινα κλιμακοστάσια, φωτογραφίσεις στα Michelin-star εστιατόρια, βραδινές βουτιές σε πισίνες – όλα για το τέλειο στιγμιότυπο.
Όπως περιγράφουν άνθρωποι της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, η κατάσταση έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που φοβούνται πως η υπερβολική έκθεση στα social media μπορεί να βλάψει τη φήμη που έχουν χτίσει επί δεκαετίες. Η Daily Mail μετέφερε την εμπειρία της αρθρογράφου Nadine Dorries, η οποία μίλησε για ένα εορταστικό πάρτι στο Claridge’s που «καταλήφθηκε» από influencers με κολλημένα τα κινητά στα χέρια, ποζάροντας και καταγράφοντας κάθε στιγμή.
Στα ξενοδοχεία, οι επισκέπτες πέφτουν συχνά πάνω σε ολόκληρες ομάδες παραγωγής που συνοδεύουν influencers. Το Estelle Manor, στον χώρο του Witney στα Cotswolds, είναι ένα από τα πιο περιζήτητα σημεία για σαββατοκύριακο φωτογραφήσεων. Εκεί έχουν βρεθεί, μεταξύ άλλων, η Molly-Mae Hague — που έχει 8,5 εκατ. followers — καθώς και τηλεοπτικά πρόσωπα όπως η Ampika Pickston και αρκετές OnlyFans δημιουργοί.
Υπάλληλοι του ξενοδοχείου περιγράφουν αυξανόμενη αίσθηση «δικαιωματισμού» από ορισμένους influencers, σημειώνοντας πως η συμπεριφορά τους μπορεί να αλλάζει την ατμόσφαιρα του χώρου. Παράλληλα, παραδέχονται πως πολλοί από αυτούς εμφανίζονται απλώς για να φωτογραφηθούν και αποχωρούν, χωρίς καν να είναι πραγματικοί πελάτες.
Παράδειγμα αποτελεί η Chloe Khan, γνωστή από το X Factor και το Celebrity Big Brother, με δύο εκατομμύρια followers, η οποία δημοσίευσε φωτογραφίες από το Corinthia London. Η Βουλγάρα influencer Anna Metusheva, με 115.000 followers, δημοσίευσε μέσα σε δύο εβδομάδες εικόνες από το Ritz και το Cliveden House. Η influencer Anthea.xf ανάρτησε φωτογραφίες από σουίτα του Ritz, περιλαμβανομένης μιας με μαύρα δαντελένια εσώρουχα. Η Hannah Grace, γνωστή από το Celebs Go Dating, μοιράστηκε εικόνες από το room service του ξενοδοχείου.
Ακόμη και τετράποδοι influencers έχουν παρουσία σε πεντάστερα ξενοδοχεία: ο Toto the Pomeranian, με περίπου 3.000 followers, εμφανίστηκε σε πολυτελή καναπέ στο Lanesborough στο Hyde Park Corner.
Εσωτερικές πηγές της βιομηχανίας επισημαίνουν ότι, παρά τα προβλήματα συμπεριφοράς που προκαλούν ορισμένοι influencers, υπάρχουν δημιουργοί που εργάζονται με επαγγελματισμό, φτιάχνοντας περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Όπως ανέφεραν, περιπτώσεις όπως της δημοφιλούς δημιουργού ταξιδιωτικού περιεχομένου Chelsea Dickenson, δείχνουν ότι κάποιοι influencers έχουν πραγματική δημιουργική δουλειά, με ομάδες, ιδέες και επιμέλεια.
Ωστόσο, το φαινόμενο με τις φωτογραφίσεις στα πολυτελή ξενοδοχεία συνεχίζει να επηρεάζει την εικόνα των χώρων και να δημιουργεί αυξανόμενη ανησυχία για το μέλλον της συνολικής εμπειρίας φιλοξενίας στα κορυφαία πεντάστερα της χώρας.
Πηγή: Daily Mail
Τα πιο διαβασμένα άρθρα του Look μια φορά την εβδομάδα στο mail σου! Εγγράψου εδώ >>>