Γυναίκες με μαστεκτομή πρωταγωνιστούν σε καμπάνια εσωρούχων
Επιβίωσαν από τον καρκίνο του μαστού και είναι περήφανες για το σώμα τους
Η εταιρεία unisex εσωρούχων «Play Out» κυκλοφόρησε μία νέα καμπάνια με πρωταγωνίστριες γυναίκες που ξεπέρασαν τον καρκίνο του μαστού, σε μία προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο γύρω από την ασθένεια αλλά και να επαναπροσδιορίσει το πώς αντιλαμβανόμαστε τη θηλυκότητα.
Τα μοντέλα, φίλες τως ιδρυτών της εταιρείας, υποβλήθηκαν όλες σε διπλή μαστεκτομή σε νεαρή ηλικία και επέλεξαν να μην υποβληθούν σε ανακατασκευή στήθους. Το αποτέλεσμα είναι μία σειρά όμορφων πορτραίτων γυναικών που νιώθουν άνετα με το σώμα τους.
«Θέλουμε να μοιραστούμε τις φωτογραφίες, τις ιστορίες και τις εμπειρίες τους μαζί σας με την ελπίδα ότι άλλοι νοσούντες από καρκίνο του μαστού, ειδικά στην ΛΟΑΤ κοινότητα, θα βρουν πρότυπα, υποστήριξη και έμπνευση» γράφει στη σελίδα του Play Out.
Σύμφωνα με έρευνα του Memorial Sloan Kettering Cancer Center, μία στις 8 γυναίκες και ένας στους 1000 άνδρες θα αναπτύξει καρκίνο του μαστού κάποια στιγμή στη ζωή του, ενώ 58% των γυναικών επιλέγουν να μην υποβληθούν σε ανακατασκευή στήθους.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε με τη βοήθεια του FlatTopper Pride, μία ομάδα υποστήριξης ασθενών με καρκίνο του μαστού για την LOAT κοινότητα, για όσους επιλέγουν να μην ανακατασκευάσουν το στήθος τους. Την οργάνωση δημιούργησε ένα από τα μοντέλα, η Emily Jensen.
«Γιατί νιώθουμε την ανάγκη να προωθούμε τη λανθασμένη εντύπωση ότι όλες οι γυναίκες έχουν στήθος;» γράφει η Jensen στη σελίδα του FlatTopper Pride και προσθέτει: «Το να φοράω ωεύτικο στήθος δεν θα μου προσέφερε τίποτα θετικό, σωματικά ή συναισθηματικά. Απεχθάνομαι την ιδέα τού να παρουσιάζω δύο τύπους σώματος, έναν με στήθος δημόσια και έναν χωρίς ιδιωτικά. Ελπίζω πως, όσο περνάει ο καιρός, λιγότερες γυναίκες θα πρέπει να παλέψουν, όπως εγώ, και να κάνουν ιατρικές επιλογές που θα είναι το καλύτερο για εκείνες».