Η καμπάνια Άνοιξη-Καλοκαίρι 18 της Sisley μας μεταφέρει στη Δυτική Ακτή της Αμερικής, όπου ο φωτογράφος Ryan McGinley διηγείται τη ζωή μίας παρέας νέων με ελεύθερο πνεύμα, μεταξύ Σάντα Μόνικα και Μαλιμπού.
Σκόρπια ελαστικά, μια άτρακτος, ένα σπασμένο πιάνο, ένας ξεθωριασμένος από τον ήλιο καναπές. Η καμπάνια Άνοιξη-Καλοκαίρι 2018 της Sisley είναι ένα διήγημα που ξεκινά από τα παρακλάδια του Λος Άντζελες και φτάνει αργά μέχρι τον ωκεανό και το απέραντο πράσινο.
Μια παρέα νέων μέσα σε αυτό το τοπίο – σεληνιακό αλλά και ρομαντικό, άγριο αλλά μεταποκαλυπτικό – με την αναίδεια και τη σεξουαλικότητα εκείνου που ξεφεύγει από τη μητρόπολη για να βρει την ελευθερία να επιλέξει, να ταξιδέψει και να είναι ο εαυτός του, πέρα από συμβάσεις και κανόνες.
Η καμπάνια μεταφέρει το ατίθασο και αντισυμβατικό πνεύμα Sisley σε ένα οπτικό ημερολόγιο, όπου ρούχα και πρόσωπα γίνονται ένα με τις φυσικές υφές και τα χρώματα.
Ο φωτογράφος είναι ο Ryan McGinley, που μεγάλωσε απαθανατίζοντας skaters και καλλιτέχνες των φτωχών συνοικιών της Νέας Υόρκης, του Lower East Side, έχει γίνει ένας από τους πιο σημαντικούς φωτογράφους του κόσμου που έχει τραβήξει πορτρέτα της Lady Gaga, του Brad Pitt και πολλών ακόμη προσωπικοτήτων του καλλιτεχνικού στερεώματος.
Στην καμπάνια PE18, ο McGinley δείχνει την οικειότητα των μοντέλων του με τρόπο αφοπλιστικό και αισθησιακό, συλλαμβάνοντας την προσωπικότητά τους ενώ αυτά παίζουν μεταξύ τους, διασκεδάζουν, αγαπιούνται σε ένα είδος ατέρμονου ταξιδιού.
Τα ημερολόγια Sisley Diaries από τη δεκαετία του ’80 ακολούθησαν το brand σε μια σειρά από ταξίδια στο διάστημα και στην ψυχή των ανθρώπων, ενώ το The Sisley Way είναι ένα νέο είδος καμπάνιας που θα αναδείξει τους τόπους και τις ριζοσπαστικές προσωπικότητες που τους κατοικούν.
Με το The Sisley Way, το brand θα διηγηθεί τις σύγχρονες μητροπόλεις, εποχή μετά την εποχή, σε μία μορφή που μεταφράζει το ημερολόγιο ταξιδιού σε social feed των millennials, δείχνοντας σύντομα βίντεο της καμπάνιας PE18, με πρωταγωνιστές μία σειρά από hashtag.