Για την επαναστατική σειρά αντιγήρανσης NIVEA Hyaluron Cellular Filler
Η Pepe Jeans Eyewear ξεκινά τη διαφημιστική της καμπάνια για την περίοδο Άνοιξη-Καλοκαίρι 2018 με μια μοναδική αναζήτηση! Εμπνευσμένη από την ανέμελη διάθεση του καλοκαιριού, η καμπάνια ”The Quest” προσφέρει μια ματιά στις γεμάτες αισιοδοξία στιγμές κάθε καλοκαιρινής προσμονής.
Pepe Jeans - The Quest | Ft. Lydia Papaioannou from Bairamoglou S.A. on Vimeo.
Η ιστορία της καμπάνιας ακολουθεί τα βήματα μιας παρέας φίλων στις αυθόρμητες εξορμήσεις τους προς αναζήτηση συναρπαστικών εμπειριών. Κυνηγώντας τον ήλιο, σαλπάρουν προς άγνωστους προορισμούς και απολαμβάνουν με λαχτάρα τη γλυκιά γεύση του καλοκαιριού.
Σκηνοθετημένη αποκλειστικά με καλή διάθεση και γέλια, η νέα καμπάνια παρουσιάζει τη pop κουλτούρα που χαρακτηρίζει το brand, την ομορφιά, τη νεανικότητα και την υπερβολή με μια Pepe σύγχρονη πινελιά.
Η Λυδία Παπαϊωάννου (@lydiadinner), για τις ανάγκες της φωτογράφισης, παρασύρει την παρέα της σε μια περιπέτεια χωρίς σκοπό και προορισμό και τα δροσερά κλικ της Ιωάννας Τζετζούμη δίνουν το σήμα για την έναρξη του πιο fun καλοκαιριού!
Σύμμαχος στο πολύχρωμο #coolvibes στυλ τους είναι τα γυαλιά ηλίου Pepe Jeans, που συμπρωταγωνιστούν σε κάθε καλοκαιρινή στιγμή τους και «κλέβουν» την παράσταση με το φρέσκο, νεανικό τους attitude. Στη φετινή συλλογή των Pepe Jeans το χρώμα είναι και πάλι ο βασιλιάς, ενώ αναπάντεχες αντιθέσεις, easy-going σχέδια και έντονοι καθρέφτες θα κάνουν αυτό το καλοκαίρι να είναι τόσο “cool” όσο ένα καλοκαιρινό φεστιβάλ στην έρημο.
Φωτογραφίες: Ιωάννα Τζετζούμη
Styling: Χριστιάννα Παλούμπη
Muh: Mina Komini
Video production: Athens Coconut - Content Company