Κάθε 19 δευτερόλεπτα, κάπου στον κόσμο, μια γυναίκα μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου. IT’S #TimeToEndBreastCancer.

Look Team |

Οι Στύλοι του Ολυμπίου Διός και η Πύλη του Αδριανού φωτίζονται ροζ διαδίδοντας το μήνυμα της εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού tων Εstée Lauder Companies.

Την ίδια στιγμή οι Estée Lauder Companies μας καλούν να γίνουμε μέρος ενός παγκόσμιου κινήματος με σύνθημα: IT’S #TimeToEndBreastCancer

Με τη συμβολική φωταγώγηση δύο σημαντικότατων μνημείων της πόλης των Αθηνών, του Ολυμπίειου και της Πύλης του Αδριανού, την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου, η εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των Estée Lauder Companies μας υπενθυμίζει, για μια ακόμη χρονιά, τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού. Το πρόγραμμα φωταγώγησης σημαντικών κτιρίων-οροσήμων σε ροζ χρώμα πραγματοποιείται παγκοσμίως στο πλαίσιο της εκστρατείας των Estée Lauder Companies, κατά τον μήνα Οκτώβριο, μήνα ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Η εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies εστιάζει φέτος στην ανάγκη να δράσουμε, μέσα από ένα απλό, αλλά δυνατό μήνυμα με παγκόσμια απήχηση: Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! It’s #TimeToEndBreastCancer.

Κάθε 19 δευτερόλεπτα, κάπου στον κόσμο, μια γυναίκα μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού και η διάγνωση αυτή δίνει ένα εντελώς διαφορετικό νόημα στην έννοια του χρόνου: Ο χρόνος γίνεται περιορισμένος, πολύτιμος, μη εξαγοράσιμος. Οι Estée Lauder Companies έχουν θέσει ως στόχο να δημιουργήσουν έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού: Είναι ώρα για περισσότερη έρευνα, ενημέρωση, εκπαίδευση. Είναι ώρα να έρθουμε πιο κοντά στη θεραπεία και να δώσουμε σε ασθενείς σε όλο τον κόσμο περισσότερο χρόνο να ζήσουν μια καλύτερη και υγιέστερη ζωή.

Η πρόοδος στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού είναι δεδομένη και η συμβολή της εκστρατείας των Estée Lauder Companies ιδιαιτέρως σημαντική. Τα ποσοστά θνησιμότητας από καρκίνο του μαστού έχουν μειωθεί κατά 39% από τα τέλη της δεκαετίας του '80, ενώ τα ποσοστά επιβίωσης μετά τα πέντε χρόνια είναι περισσότερο από 90% εφόσον η διάγνωση είναι έγκαιρη. Πρόοδος καταγράφεται και σε επίπεδο θεραπείας και χειρουργικών επεμβάσεων:  οι θεραπείες είναι πλέον προσαρμοσμένες στο είδος καρκίνου του κάθε ασθενούς, ενώ και οι εγχειρήσεις είναι πλέον λιγότερο επεμβατικές.  

Υπάρχει ωστόσο αρκετός δρόμος ακόμα. Ο William P. Lauder, Executive Chairman of The Estée Lauder Companies, συνεχίζοντας το έργο της μητέρας του, Evelyn Η. Lauder, σχολίασε: «Η εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού αναδεικνύει όλα όσα κάνουμε σαν εταιρία με στόχο με επηρεάσουμε θετικά τους ανθρώπους και τις κοινωνίες σε όλο τον κόσμο. Όταν η μητέρα μου ξεκίνησε αυτή την εκστρατεία το 1992, είχε ένα ξεκάθαρο όραμα: Να θέσει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού. Με τη συνεχή και συστηματική υποστήριξη των εργαζομένων στην εταιρία, των συνεργατών και των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στη θεραπεία και την υλοποίηση του οράματός της, μέσα από συνεχείς επενδύσεις στην έρευνα και την εκπαίδευση/επιστήμη».

H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο τη συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:

- Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο - μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ, με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση

- Ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για τη σύμπραξη όσο το δυνατόν περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies

- Διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως

- Κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας

Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.  

Το μήνυμα της εκστρατείας των Estée Lauder Companies για τον καρκίνο του μαστού είναι ξεκάθαρο: Είναι η ώρα να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε ακόμα περισσότερο κόσμο. Είναι η ώρα να μάθουμε περισσότερα για τις αιτίες και τους τρόπους αντιμετώπισης. Το κίνημα είναι πιο ισχυρό από ποτέ, με ένα μήνυμα, που δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλό:  

It’s “Time to End Breast Cancer.”

Μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies εδώ.

Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer