Ανακαλύψτε τις ευκαιρίες για μοναδικό στυλ στα καταστήματα Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis και Falconeri.
Το αγαπημένο brand εσωρούχων και homewear του ομίλου Inditex παρουσίασε τις νέες προτάσεις του για την επόμενη καλοκαιρινή σεζόν. Οι κολεξιόν της Oysho αποτελούνται από διαφορετικές σειρές προϊόντων, όπως εσώρουχα, ρούχα ύπνου, μαγιό, ρούχα γυμναστικής και αξεσουάρ.
Σε μια ευχάριστη και διασκεδαστική ατμόσφαιρα στο πολυχώρο THE HUB στην Αθήνα, η Oysho παρουσίασε τις προτάσεις της για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019. Μεταξύ των 90 και πλέον καλεσμένων που έδωσαν το παρόν στην εκδήλωση περιλαμβάνονται λαμπρές παρουσίες από το χώρο της μόδας και των περιοδικών, στυλίστες, fashioneditors, fashionbloggers και αγαπημένοι φίλοι του brand.
Η αλυσίδα Oysho δημιουργήθηκε το 2001, ως μέλος του ομίλου Inditex, με σκοπό να μεταφέρει το επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της Zara και στην αγορά των εσωρούχων και homewear. Οι κολεξιόν της Oysho επιλέγονται προσεκτικά για να προσφέρουν σχεδιασμό και μόδα, σε συνδυασμό με την υψηλή ποιότητα και την άνεση. Η επιτυχία του brand έγκειται στην ικανότητά του να αναγνωρίζει και να ενσωματώνει τις συνεχείς αλλαγές στον κόσμο της μόδας, δημιουργώντας σειρές γυναικείων εσωρούχων και άλλων προϊόντων. Εκτός των εσωρούχων, η Oysho διαθέτει σειρές που συμπληρώνουν το concept της, όπως είδη γυμναστικής, ρούχα ύπνου, μαγιό, αξεσουάρ και παπούτσια.
Σήμερα, η αλυσίδα διαθέτει έξι διαφορετικές σειρές προϊόντων (εσώρουχα, αθλητική ένδυση, μαγιό, αξεσουάρ και υποδήματα) και απευθύνεται στις νέες γυναίκες της πόλης, με μοντέρνο και κοσμοπολίτικο αέρα, που φροντίζουν τον εαυτό τους με τις τάσεις της μόδας χωρίς να παραβλέπουν την άνεσή τους.