Μια Capsule συλλογή από σατέν ενδύματα για καθημερινή χρήση
#BeAlwaysYourself: αυτό είναι το hashtag που συνοψίζει το μήνυμα της νέας καμπάνιας της Carpisa για το φθινόπωρο του 2019.
Με την ποικιλομορφία και την κοινωνική ενσωμάτωση, στον πυρήνα του έργου, η Carpisa θέλει να τονίσει την ομορφιά και τη μοναδικότητα του διαφορετικού. Το μοναδικό που γίνεται ξεχωριστό. Ένα ισχυρό μήνυμα πλαισιωμένο από φωτεινά χρώματα και μια ποπ αίσθηση που δημιουργείται από τους καθρέφτες και τα γραφικά που παρουσιάζουν τους πρωταγωνιστές της εκστρατείας. Δύο διαφορετικά επεισόδια με ένα ισχυρό μήνυμα: Η διαφορετικότητα είναι ομορφιά.
«Πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για τη μοναδικότητά μας, ενισχύοντας την πέρα από κάθε στερεότυπο και προκατάληψη. Δεν υπάρχουν κανόνες ομορφιάς, ό καθένας από μας είναι όμορφος ακόμη κι αν είναι διαφορετικός».
Πρωταγωνίστριες του πρώτου μέρους είναι δύο δίδυμα κορίτσια, η Bruna και η Jaqueline Bueno, οπτικά ολόιδιες αλλά διαφορετικές σε χαρακτήρα, όνειρα και φιλοδοξίες, αποδεικνύοντας ότι ακόμα και αυτό που φαίνεται αισθητικά πανομοιότυπο μπορεί πραγματικά να παρουσιάζει ισχυρές διαφορές, αφού καθένας είναι ΕΝΑΣ και μοναδικός.
Το δεύτερο μέρος εξελίσσεται στο Λος Άντζελες, μια εξ’ ορισμού πολυπολιτισμική και ελεύθερη πόλη όπου έξι πρωταγωνιστές από διαφορετικό υπόβαθρο με τον καθένα να έχει μια μοναδική ιστορία να διηγηθεί μέσω του You Be Who Want To Be. Μήνυμα ικανό να ενώσει άτομα και ιδέες, γενιές και επαναστάσεις, στυλ και κοινωνικές αλλαγές.
Το έργο επικοινωνίας θα ολοκληρωθεί τους ερχόμενους μήνες με την τρίτη ενότητα που θα περιλαμβάνει και νέα πρόσωπα από την Ιταλία, που το καθένα θα διηγείται τη δική του, μοναδική ιστορία.
«Η Carpisa, είναι μια πλήρης και προσιτή μάρκα που δίνει χώρο στην ποικιλομορφία, την κανονικότητα, τη σεξουαλική ρευστότητα, την ακύρωση των ρόλων και των κοινωνικών σημάτων. Δεν πρόκειται για μια απλή διαφημιστική καμπάνια, αλλά για ένα έργο, μέρος ενός ταξιδιού που στοχεύει στην γιορτή της ομορφιάς, της ποικιλότητας και της ελευθερίας. Μια πρόσκληση ν’ απελευθερωθούμε από κάθε είδους προκατάληψη και ετικέτα και να χρησιμοποιήσουμε τον πολυμορφισμό ως δυνατό στοιχείο, γιατί η ποικιλομορφία είναι όμορφη. Χάρη στην ιδέα που έχει σχεδιαστεί για τις βιτρίνες που σχετίζονται με το έργο, ο καταναλωτής θα έχει την ευκαιρία, να λάβει μέρος και ο ίδιος στο σκηνικό με τους καθρέπτες, μιας και καθένας από εμάς αξίζει να είναι ο εαυτός του, δίνοντας χώρο στη δική του ποικιλομορφία.» Maurizio Carlino, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Pianoforte Holding
Όλες οι τσάντες στις εικόνες και τα βίντεο καμπάνιας ανήκουν στη συλλογή Carpisa Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019.
Ανακάλυψε περισσότερα στο carpisa.com