Η Tommy Hilfiger λανσάρει μία τολμηρή νέα καμπάνια

Η καμπάνια συνδέεται διαδραστικά με τους καταναλωτές μέσω activations

Look Team |

Η Tommy Hilfiger λανσάρει τη νέα Φθινοπωρινή/2020 Παγκόσμια Καμπάνια εμπνευσμένη από το πνεύμα του «Προχωράμε Μαζί».

Η Tommy Hilfiger ανακοινώνει την παγκόσμια καμπάνια Fall 2020, «Προχωράμε Μαζί», για ένα καλύτερο μέλλον.

  • Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα diverse cast ανθρώπων που καθρεφτίζουν το πνεύμα της σύγχρονης Αμερικής και του «Προχωράμε Μαζί»
  • Οι λάτρεις του brand καλούνται να συμμετάσχουν στο Moving Forward Together συμμετέχοντας σε μία σειρά από πρωτοβουλίες, συμπεριλαμβανομένης της digital συν-δημιουργίας και των in-store repair services.

Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στον όμιλο PVH Corp., ανακοινώνει την παγκόσμια καμπάνια Fall 2020, η οποία ενσαρκώνει το πνεύμα του «Προχωράμε Μαζί», για ένα καλύτερο μέλλον. Καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν, οι πρωτοβουλίες για τον εορτασμό αυτής της φιλοσοφίας, που βρίσκεται στο επίκεντρο της καμπάνιας, θα προσκαλούν τους λάτρεις του brand να απελευθερώσουν τη δύναμη του συνόλου μέσα από co-creation και customization, καθώς και τοπικές συνεργασίες. Το μήνυμα του Moving Forward Together βασίζεται στη συνεχή δέσμευση του Tommy Hilfiger να δημιουργήσει μόδα που δε θα σπαταλά τίποτα και θα καλωσορίζει τους πάντες.

«Όταν αντιμετωπίζουμε εξαιρετικές κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις, το να στεκόμαστε μαζί είναι ο ισχυρότερος τρόπος για να προχωρήσουμε», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Κάθε πρόκληση είναι μια ευκαιρία. Μπορεί να μας πάει ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη του ονείρου μας και να εμπνεύσει τη δημιουργικότητα που ποτέ δεν ξέραμε ότι είχαμε. Μέσω του Moving Forward Together, βρισκόμαστε σε ένα ταξίδι για να βοηθήσουμε να αναζωπυρωθεί αυτή η δημιουργική σπίθα και να προσφέρουμε βοήθεια εκεί που χρειάζεται περισσότερο».

Η καμπάνια Fall 2020 γυρίστηκε στο Golden Oak Ranch της Disney από τον φωτογράφο Chris Bernabeo. Το cast της καμπάνιας περιλαμβάνει ένα εμπνευσμένο mix ανθρώπων που υποστηρίζουν σθεναρά το θέμα του inclusivity, όπως οι influencers Alton Mason, Ralph Souffrant, Geron McKinley, Halima Aden, Dilone, Michaela DePrince, Soo Joo Park και Precious Lee.

«Δημιουργούμε μαζί – Co-Creation Activation με τους Καταναλωτές:
Μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης TOMMY HILFIGER, οι καταναλωτές παγκοσμίως θα κληθούν να συν-δημιουργήσουν ψηφιακά νέα κομμάτια χρησιμοποιώντας περισσευούμενα υφάσματα για να οραματιστούν εκ νέου σχέδια προηγούμενων σεζόν μέσω μιας ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας. Τα νέα σχέδια θα είναι shoppable σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής πώλησης στην Ευρώπη, την Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Περαιτέρω customization ενέργειες θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερο στάδιο».

Δίπλα στους τοπικούς ήρωες – Tommy Repair Shop Activation

Διαθέσιμο σε επιλεγμένες χώρες, το Tommy Repair Shop θα προσφέρει in-store υπηρεσίες επισκευής σε οποιαδήποτε ενδύματα δωρεάν, συνάπτοντας συνεργασία με τοπικούς ράφτες και καλλιτέχνες που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την πανδημία. Οι συγκεκριμένοι θα λάβουν ειδικό χώρο στο κατάστημα για να παρουσιάσουν το έργο τους, αποκτώντας πρόσβαση σε νέους πιθανούς πελάτες. Η πρωτοβουλία αυτή έχει επίσης ως στόχο να παρατείνει τη ζωή των αγαπημένων ρούχων των καταναλωτών, σύμφωνα με την αποστολή της μάρκας να μη σπαταλά τίποτα και να καλωσορίσει τους πάντες. Τα πρώτα Tommy Repair shops θα ανοίξουν στο Αμβούργο και το Ντίσελντορφ.

Το Moving Forward Together αποτελεί μία συνέχεια των φιλανθρωπικών προγραμμάτων που ξεκίνησε πρόσφατα ο Tommy Hilfiger. Κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας, ο ίδιος δώρισε 10.000 λευκά T-shirts στους εργαζομένους του χώρου υγειονομικής περίθαλψης πρώτης γραμμής. Ξεκίνησε επίσης μια πρωτοβουλία συν-δημιουργίας που κάλεσε την κοινότητα TOMMY HILFIGER να σχεδιάσει μια capsule collection, τα έσοδα της οποίας μοιράστηκαν σε παγκόσμιες προσπάθειες ανακούφισης από την πανδημία COVID-19. Το Moving Forward Together αποτελεί ένα ακόμη βήμα για να ανακάμψει η βιομηχανία και οι δημιουργικές κοινότητες.