Mία καμπάνια που εμβαθύνει περισσότερο στον κόσμο του brand και τις φιλοσοφίες του
Η Swatch, η ελβετική μάρκα ρολογιών που πάντα πρωτοπορεί, συμμετείχε για πρώτη φορά στο μοναδικό event Madwalk 2021.
Το Madwalk 2021, το πιο hyped Fashion Music Project, πραγματοποιήθηκε στις 23 Νοεμβρίου με εντυπωσιακά catwalks και acts που έκοψαν την ανάσα. Η Swatch, η ελβετική μάρκα ρολογιών που πάντα πρωτοπορεί, συμμετείχε για πρώτη φορά στο μοναδικό αυτό event με ένα sponsored catwalk.
Ο Snoopy, ο Charile Brown, η Lucy και όλη η χαρούμενη παρέα Peanuts συνδυάστηκαν αναπάντεχα με τις αιθέριες γραμμές και τις αυστηρές φιγούρες του σχεδιαστή Sotiris Georgiou, σκορπίζοντας χρώμα, θετική διάθεση και pop vibes στην πασαρέλα. Η παρέα on stage ολοκληρώθηκε με δύο ΜΑΧΙ ρολόγια SwatchxPeanuts ύψους 2 μέτρων και τη Stefania, το φρέσκο και λαμπερό pop idol που ερμήνευσε την τεράστια επιτυχία των 80s «Words» σε ένα υπέροχα σύγχρονο remake.