Απολεπιστικός ορός καθημερινής χρήσης που απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα
Για τη M.A.C το κραγιόν δεν είναι απλά χρώμα και το foundation δεν είναι απλή κάλυψη.
Για τη M· A·C το να ικανοποιεί αλλά και να ξεπερνά τις προσδοκίες του κοινού όσον αφορά τη δύναμη των προϊόντων μακιγιάζ είναι μία πρόκληση που την εμπνέει καθημερινά.
Η καμπάνια Challenge Accepted προσκαλεί το κοινό να δοκιμάσει τα προϊόντα της M· A·C, να τα τεστάρει και να ανακαλύψει την απίστευτα σταθερή απόδοσή τους.
Ποιες δύο εμβληματικές προσωπικότητες θα ήταν πιο ιδανικές να ηγηθούν το Challenge, από τη θρυλική Cher και την ανατρεπτική Saweetie, δύο superstars που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο όπως ακριβώς κάνουν και τα προϊόντα του brand.
Βασικό χαρακτηριστικό και των δύο είναι πως ποτέ δε συμβιβάζονται. Δε φοβούνται να αμφισβητήσουν τα δεδομένα, είναι δύο καλλιτέχνιδες που καθρεφτίζουν τη δέσμευσή του brand να δημιουργεί best-in-class προϊόντα μακιγιάζ. Ενδυναμώνουν κάθε μέλος της κοινότητας τους και δουλεύουν τόσο σκληρά, όσο και η M· A·C.
«Έλεγα πάντα ναι στις νέες προκλήσεις.»
– CHER
«Ήμουν πάντα η Cher, αλλά δεν είχα την πολυτέλεια του makeup, της περιποίησης των μαλλιών αλλά και των κουστουμιών στην ηλικία των 4. Επίσης, έτρεχα χωρίς ρούχα στο σπίτι τραγουδώντας με τη βοήθεια της χτένας της μητέρας μου. Ήμουν πάντα επίμονη. Αργότερα η επιμονή μου έγινε ο οδηγός μου. ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗ ΛΕΞΗ ‘ΟΧΙ’. Ό,τι κι αν γινόταν ποτέ δεν το έβαζα κάτω. Δεν επέτρεπα στον εαυτό μου να τον επηρεάζει η γνώμη του κόσμου. Έπαιρνα ρίσκα... γιατί τι άλλο θα μπορούσα να κάνω; Ήμουν σαν ένα συγκρουόμενο αμάξι: μόλις χτυπούσα σε τοίχο, απλά έκανα πίσω και άλλαζα κατεύθυνση. Έλεγα πάντα ναι στις νέες προκλήσεις».
«Πάντα μου άρεσε να βάζω υψηλούς στόχους και να τους καταφέρνω» αναφέρει η Saweetie. «Το να αποτελείς σύμβολο για εμένα σημαίνει να σκέφτεσαι outside of the box και να βγαίνεις από το comfort zone και για αυτό η συγκεκριμένη καμπάνια με αντιπροσωπεύει απόλυτα. Αποτελεί τεράστια τιμή για εμένα να συνεργάζομαι με μία θρυλική τραγουδίστρια σαν τη Cher και ένα brand σαν τη M·A·C που πάντα λάτρευα να χρησιμοποιώ, ήταν το τέλειο fit». Η Saweetie συνεχίζει λέγοντας: «Το M·A·C Lipglass ήταν πάντα το αγαπημένο μου go-to προϊόν, το χρησιμοποιώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Η αριστοκρατική ενέργεια της Cher είναι τόσο μεταδοτική και το να είμαι δίπλα της αποτελεί μία αξέχαστη εμπειρία».
«Πάντα μου άρεσε να βάζω υψηλούς στόχους και να τους καταφέρνω»
– SAWEETIE
Οι artists του brand ποτέ δε δίσταζαν να επικοινωνήσουν τι θέλουν και τι χρειάζονται πραγματικά από τα προϊόντα τους. Η Take Chantel Miller, Director of Artistry και Digital Content, North America, αναφέρει: «Πάντα ήθελα ένα matte lipstick που να έχει άνετη αίσθηση και έντονο αποτέλεσμα που δεν ξεθωριάζει. Μιλούσα πάντα για αυτά που πίστευα πως το κοινό θα λατρέψει. Και τότε ήρθε το Powder Kiss Lipstick και τότε Challenge Accepted». Και συνεχίζει λέγοντας: «Αυτή η σύνθεση αλλάζει τα δεδομένα και μου προσφέρει μία ευρεία γκάμα επιλογών όσον αφορά τις αποχρώσεις ώστε να ταιριάζουν με τη διάθεσή μου, το make-up look μου και οποιαδήποτε πρόκληση προκύπτει οποιαδήποτε στιγμή».
H πρόκληση βρίσκεται στην καρδιά της M·A·C.
Το brand τολμά να αμφισβητεί το status quo, αψηφά τους κοινωνικούς κανόνες και πάντα δημιουργεί προϊόντα με μοναδικά χαρακτηριστικά, δίνοντας προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, από την γκάμα των αποχρώσεων μέχρι την απόδοση και τα effects τους. Από τη στιγμή που δημιουργήθηκε η M·A·C το 1984, πάντα είχε το όραμα να δημιουργεί προϊόντα υψηλής απόδοσης που είναι κατάλληλα όχι μόνο για την κοινότητα των makeup artist αλλά και για όλες τις ηλικίες, τις φυλές και τα φύλα. Αυτή η πρόκληση είναι πιο αληθινή από ποτέ.
Με όποιον τρόπο επιθυμείτε να εκφράζεστε, όποιος κι αν είστε ή θέλετε να γίνετε, η M·A·C υποστηρίζει την αυθεντικότητα και σας προσκαλεί να γιορτάσετε την ατομικότητα σας μέσω του μακιγιάζ.
«Θέλουμε να δούμε όλες τις δυνατότητες που κρύβουν τα προϊόντα μακιγιάζ της M·A·C»
- M·A·C
Διαθέτουν απίστευτη απόδοση χρωμάτων, είναι αδιάβροχα, ανθεκτικά σε ιδρώτα και υγρασία και αντέχουν στον χρόνο.
Η M·A·C επιθυμεί να αποδείξει πως η ποιότητα και η τέχνη που χαρακτηρίζει κάθε προϊόν είναι ιδανικές για κάθε ημέρα και απευθύνονται σε όλους ανεξάρτητα από το lifestyle τους.
Αυτό συμβαίνει καθώς κάθε προϊόν διαθέτει μοναδικές συνθέσεις που υπερβαίνουν τα όρια της ομορφιάς και είναι σχεδιασμένες να κάνουν κάθε σας ημέρα τόσο εξαιρετική όσο είστε εσείς.
«Μόνο η M·A·C θα μπορούσε να ενώσει τις δυνάμεις της Cher και της Saweetie» αναφέρει η Drew Elliott, SVP, Global Creative Director, M·A·C Cosmetics. «Όταν σκεφτόμασταν πώς να αναδείξουμε τις δυνατότητες και το high-performance των προϊόντων, ήταν προφανές για εμάς πως χρειαζόμασταν ένα αληθινό Icon και μία θρυλική τραγουδίστρια. Τα προϊόντα της M·A·C έχουν δημιουργηθεί για stars on ή off stage, για όλη την ημέρα και κάθε ημέρα. Δε θα μπορούσαμε να είμαστε πιο χαρούμενοι που η Cher και η Saweetie δοκιμάζουν τα προϊόντα, καταφέρνοντας να αναδείξουν όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά που τα κάνουν να ξεχωρίζουν».
Προκαλέστε τον εαυτό σας, δημιουργήστε το αγαπημένο σας make-up look και δοκιμάστε τη δυναμική και την απόδοσή τους, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.
«Τα προϊόντα της M·A·C είναι φτιαγμένα για κάθε star on ή off stage, για όλη την ημέρα και κάθε ημέρα.»
– DREW ELLIOTT