Η Salomon αποκαλύπτει τη νέα της εταιρική ταυτότητα

Με το νέο motto "Το Αύριο σου Ανήκει" η Salomon μας προτρέπει να απελευθερώσουμε όλες τις δυνατότητες μας μέσα από outdoor αθλητικές εμπειρίες

looksiteblackandwhite.jpg
Look Team |

Salomon: To κορυφαίο brand out door αθλημάτων παγκοσμίως παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα, ένα ανανεωμένο λογότυπο και ένα βίντεο εταιρικής καμπάνιας έχοντας σαν στόχο να εμπνεύσει ένα νεότερο κοινό.

Η Salomon, το κορυφαίο brand out door αθλημάτων παγκοσμίως με έδρα τις Γαλλικές Άλπεις, παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα, ένα ανανεωμένο λογότυπο και ένα βίντεο εταιρικής καμπάνιας έχοντας σαν στόχο να εμπνεύσει ένα νεότερο κοινό , fans των outdoor αθλημάτων και αθλητών, προκειμένου να απελευθερώσουν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους. Το νέο σύνθημα της Salomon «Tomorrow is Yours» και το βίντεο της καμπάνιας βασίζονται στην πεποίθηση ότι αν φέρουμε στην επιφάνεια τον εφευρέτη που ζει μέσα μας και τολμήσουμε να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο τις δυνατότητές μας, τότε καθένας μας θα μπορέσει να διαδραματίσει έναν ρόλο στη διαμόρφωση του θετικού μέλλοντος που ονειρευόμαστε.

«Στη Salomon, πιστεύουμε ότι η σφυρηλάτηση μιας βαθύτερης σχέσης με τη φύση και την ύπαιθρο μπορεί να βελτιώσει τη ζωή των ανθρώπων και να μας κάνει όλους καλύτερους», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Salomon, Franco Fogliato. «Η εταιρεία είναι υπερήφανη για την παράδοσή της να επινοεί το μέλλον του αθλητισμού, οραματιζόμενη αθλητικά προϊόντα υψηλών επιδόσεων τα οποία στη συνέχεια δημιουργεί. Η κληρονομιά μας έχει οικοδομηθεί από ανθρώπους που προσεγγίζουν την κάθε ημέρα με τόλμη και περιέργεια, αλλά και με την πεποίθηση ότι όλοι έχουμε τη δύναμη να καταφέρουμε κάτι. Πιστεύουμε ότι αυτή η νέα κατεύθυνση του brand απευθύνεται σε ένα αυξανόμενο κοινό νεαρών φαν των outdoor δραστηριοτήτων που πιστεύουν ότι μπορούν να κάνουν τη διαφορά».

A New Chapter for Salomon | Tomorrow is Yours

Η νέα κατεύθυνση του brand «Tomorrow is Yours» έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την παγκόσμια δημιουργική εταιρεία, DDB  Paris, για να συνδεθεί καλύτερα με τους νεαρούς καταναλωτές που βλέπουν τη φύση ως έναν χώρο όπου μπορούν να αναπτυχθούν, να δημιουργήσουν και να συνδεθούν με άλλους, αλλά και ως ένα μέρος που πρέπει να φροντίζουν και να σέβονται. Ο Fogliato λέει ότι καθώς θα επεκτείνεται το κοινό του brand, η Salomon θα εξακολουθεί να έχει τις κορυφαίες αθλητικές επιδόσεις στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.

«Στο μέλλον, στοχεύουμε να εμπνεύσουμε ένα ευρύτερο, νεότερο κοινό να συνδεθεί με την ύπαιθρο, αλλά η Salomon είναι πρώτα απ’ όλα ένα αθλητικόbrand επιδόσεων», λέει ο Fogliato, φανατικός ορεινός δρομέας και σκιέρ. «Από το αλπικό και το σκανδιναβικό σκι μέχρι το τρέξιμο και την πεζοπορία, όλα τα προϊόντα μας θα συνεχίσουν να σχεδιάζονται ώστε να πετυχαίνουν τις καλύτερες επιδόσεις στα πλέον απαιτητικά και ανταγωνιστικά υπαίθρια αθλητικά περιβάλλοντα. Δεν θα κάνουμε ποτέ συμβιβασμούς σε αυτό».

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice