«Για πάντα στις καρδιές μας», έγραψε
Στη νέα καμπάνια της Boss πρωταγωνιστούν παγκόσμιες διάσημες προσωπικότητες, όπως ο David Beckham, η Gisele Bündchen, η Naomi Campbell
Ένα all-star cast από νέα και εμβληματικά πρόσωπα, μαζί με μερικά διακεκριμένα και γνώριμα ταλέντα, ζωντανεύει αυτό το συναρπαστικό νέο κεφάλαιο της ιστορίας της BOSS. Ο θρυλικός Βρετανός ποδοσφαιριστής και σύμβολο του στυλ David Beckham εμφανίζεται για πρώτη φορά στην καμπάνια μετά την ανακοίνωση της στρατηγικής πολυετούς συνεργασίας του με το brand. Μαζί του, ο Νιγηριανός τραγουδιστής και τραγουδοποιός Burna Boy και ο Νοτιοκορεάτης ηθοποιός Lee Jong-suk που εντάχθηκαν στο cast, μαζί με τα ταλέντα που επιστρέφουν. Η εμβληματική Βραζιλιάνα supermodel Gisele Bündchen, η θρυλική Naomi Campbell, η οποία, αυτή τη σεζόν, είναι επίσης brand ambassador για τα BOSS ρολόγια, κοσμήματα και γυαλιά, και ο Ιταλός τενίστας Matteo Berrettini που επιστρέφει ως brand ambassador για τα BOSS ρολόγια, κοσμήματα και γυαλιά.
Η νέα καμπάνια για τη συλλογή BOSS Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024
Από τo λανσάρισμα της καμπάνιας #BeYourOwnBOSS, η BOSS έχει προσκαλέσει με επιτυχία τα άτομα να ζουν τη ζωή τους με τους δικούς τους όρους, με στυλ και αυτοπεποίθηση. Για την επερχόμενη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας, το brand εξελίσσει το μήνυμά του, κάνοντας ένα βήμα παραπέρα, γιατί το να έχεις τη δύναμη να βρεις τη φωνή σου και να είσαι το «BOSS του εαυτού σου» δεν είναι απλά μια προσωρινή δέσμευση: Είναι για πάντα.
«Είναι υπέροχο να συμμετέχω σε αυτή την καμπάνια της BOSS για το Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024, σηματοδοτώντας ένα συναρπαστικό ξεκίνημα στη μακροχρόνια συνεργασία μου με την BOSS», δήλωσε ο David Beckham.
Στη νέα καμπάνια, οι πρωταγωνιστές — φορώντας σύνολα από την τελευταία συλλογή της BOSS — αποκαλύπτουν τις δικές τους κατευθυντήριες αρχές που τους διέπουν καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής τους. Η συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024 προσφέρει μια πλήρη γκαρνταρόμπα για όλες τις περιστάσεις, ταιριάζοντας άψογα στις ανάγκες ενός 24/7 τρόπου ζωής. Τα signature κοστούμια της BOSS επαναπροσδιορίζονται με ισχυρές, μοντέρνες σιλουέτες, οι οποίες προσφέρουν μια νέα προοπτική που ταιριάζει απόλυτα στους ψυχρούς μήνες που θα ακολουθήσουν. Στην καμπάνια, βλέπουμε κάθε ταλέντο ξεχωριστά να δεσμεύεται στους κατευθυντήριους κανόνες του με στυλό και χαρτί. Το σκηνικό ενός γραφείου και τα κομψά tailored σύνολα, καθώς και τα visuals που αναδεικνύονται σε όλη την καμπάνια, αποτελούν την συνέχεια του θέματος «CorpCore» που πρωτοεμφανίστηκε στο BOSS fashion show Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Το λανσάρισμα θα υποστηριχθεί από μια καμπάνια μάρκετινγκ 360 μοιρών που θα ενισχυθεί με υπαίθρια διαφήμιση μεγάλης κλίμακας σε 29 πόλεις-κλειδιά σε όλο τον κόσμο. Διαδικτυακά, η BOSS συνεχίζει να χτίζει την κοινότητα των θαυμαστών της με την έναρξη του νέου της Instagram broadcast channel. Το κανάλι θα λειτουργήσει παράλληλα με την καμπάνια Φθινόπωρο/Χειμώνας, και με την always-on προσέγγισή του θα ενισχύσει περαιτέρω τη σχέση της BOSS με τους θαυμαστές της στο Instagram. Επιπλέον, στο Threads, η BOSS θα παρουσιάσει BTS ηχητικά clips με πρωταγωνιστές σημαντικά ταλέντα, ενώ θα προσκαλέσει τους θαυμαστές της να εκφράσουν τις απόψεις τους σε δημοσκοπήσεις και ερωτήσεις, δημιουργώντας ένα buzz γύρω από την καμπάνια.
Η ανδρική και η γυναικεία συλλογή ΒOSS FW24
Η ανδρική συλλογή της BOSS παρουσιάζει σύνολα που επαναπροσδιορίζουν το στυλ του γραφείου, όπως φαίνεται σε κομψά κοστούμια και πανωφόρια με δυνατούς ώμους, που τονίζονται με γραβάτες, δημιουργώντας μια ισχυρή επανερμηνεία των βασικών ρούχων για το γραφείο. Στην πολυτελή συλλογή, δύο ανδρικά σύνολα είναι κατασκευασμένα από το Bisontex ύφασμα, ένα μείγμα από μαλλί βίσωνα και κασμίρι σε μια ξεχωριστή, γκρι-καφέ απόχρωση.
Στη γυναικεία συλλογή, η αναζωογονημένη δύναμη του κοστουμιού είναι επίσης κεντρικό στοιχείο της σεζόν, με μια πολυτελή πινελιά από νέες γραμμές, πλούσιες υφές και έντονους ώμους. Τα κύρια σύνολα περιλαμβάνουν ένα σακάκι με φερμουάρ στην πλάτη από ριγέ παρθένο μαλλί σε συνδυασμό με μια pencil φούστα, ένα παλτό από δέρμα με ανάγλυφο σχέδιο, καθώς και ένα κοστούμι και μια καπαρντίνα από το ίδιο εξαιρετικά μαλακό κασμίρι-μαλλί όπως στην ανδρική ένδυση.
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024 θα είναι διαθέσιμη από τις 28 Αυγούστου 2024, στα BOSS καταστήματα παγκοσμίως, στο boss.com, και μέσω συνεργατών χονδρικής.
Campaign credits:
Φωτογράφος: Mikael Jansson
Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Trey Laird & Team Laird
Cast: David Beckham, Naomi Campbell, Lee Jong-suk, Gisele Bündchen, Burna Boy και Matteo Berrettini.
Σχετικά με την BOSS και τη HUGO BOSS:
Η BOSS απευθύνεται σε τολμηρά άτομα που ζουν τη ζωή με τους δικούς τους όρους, με πάθος, στυλ και αποφασιστικότητα. Οι συλλογές προσφέρουν δυναμικά, μοντέρνα σχέδια για εκείνους που αγκαλιάζουν πλήρως αυτό που είναι: ως “BOSS” του εαυτού τους. Η παραδοσιακή ραπτική του brand, τa performance κοστούμια, το casualwear, τα denim, το athleisure και τα αξεσουάρ καλύπτουν τις στιλιστικές ανάγκες των απαιτητικών καταναλωτών. Τα προϊόντα με άδεια χρήσης, όπως τα αρώματα, τα γυαλιά, τα ρολόγια και τα παιδικά ρούχα, συμπληρώνουν το brand. Τον κόσμο της BOSS μπορείτε να τον γνωρίσετε σε περισσότερα από 489 ιδιόκτητα καταστήματα παγκοσμίως. Η BOSS είναι το βασικό εμπορικό σήμα της HUGO BOSS, μιας από τις κορυφαίες εταιρείες που τοποθετείται στο premium τμήμα της παγκόσμιας αγοράς ένδυσης. Ο όμιλος προσφέρει συλλογές σε 131 χώρες σε περίπου 7.800 σημεία πώλησης και online σε 73 χώρες μέσω του hugoboss.com. Με περίπου 19.000 υπαλλήλους παγκοσμίως, η εταιρεία, με έδρα το Metzingen (Γερμανία), σημείωσε πωλήσεις ύψους 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ το οικονομικό έτος 2023.