H&M: Η νέα φθινοπωρινή καμπάνια της εταιρείας
Η σεζόν A/W 2024 σηματοδοτεί μια ανανέωση του πνεύματος της μόδας που προσφέρει η H&M. Γεμάτη πλούσιους τόνους, συναρπαστικές λεπτομέρειες και σχεδιαστικές σιλουέτες, αυτή η συλλογή φέρνει μια πολύ ιδιαίτερη σεζόν για την H&M. Η συλλογή A/W 2024 θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά online στο hm.com από τις 12 Σεπτεμβρίου 2024.
«Αυτή η συλλογή είναι γεμάτη από πολλές ιδιαίτερες εμπνεύσεις και ποιοτικά υλικά. Τα δερμάτινα, τα πλεκτά, τα λαμπερά στοιχεία – όλα μαζί τα κομμάτια αναδεικνύουν τη δύναμη της H&M να δημιουργεί μόδα. Πρόκειται για πραγματικά υπέροχα ρούχα, iconic κομμάτια γκαρνταρόμπας. Η καμπάνια αφήνει τη μόδα να λάμψει."- Eliana Masgalos, Womenswear Design Director, H&M.
Κάθε κομμάτι της συλλογής αποτυπώνει διαφορετικές ιστορίες και εμπνεύσεις: Την αιώνια αίγλη και την ευελιξία του σχεδιασμού στα μέσα του αιώνα. Οι βαθιές και εκλεπτυσμένες αποχρώσεις του ξύλου και των ρετρό εσωτερικών χώρων. Η διαρκής ομορφιά των σειρήνων του κινηματογράφου της Καλιφόρνια. Ο κύκλος των στυλ ανά τις δεκαετίες: 20s έως τα 60s, 90s έως και σήμερα. M
Η καμπάνια A/W 2024 εκπέμπει αυτήν την αφθονία και την ποικιλομορφία: παρουσιάζει μια σειρά από μουσικούς, μοντέλα και πολιτιστικές φυσιογνωμίες που πρωτοστατούν. Με φωτογράφο τον Sam Rock και σκηνοθέτη τον Albert Moya, η καμπάνια είναι μια γιορτή της μόδας, της μοναδικότητας και του προσωπικού στυλ. Είναι τολμηρή, καθαρή, μοντέρνα και δυνατή. Το ευρύ καστ των σύγχρονων ειδώλων - Charli xcx, Arca, Lila Moss, Ajus Samuel, Loli Bahia, Wali Deutsch, Okay Kaya, Bibi Breslin, Alewya, Sage Elsesser, Sega Bodega και Lux Gillespie – επιβεβαιώνει ότι η H&M πάντα υπερασπιζόταν τη σπουδαία μόδα και την αυτοέκφραση.
Τα ρούχα είναι εξαιρετικά εκλεπτυσμένα. Μια διάθεση επηρεασμένη από τα μέσα του αιώνα είναι ορατή στα κοστούμια, συμπεριλαμβανομένων των boxy jackets και των micro φουστών. Υπάρχουν λάμψεις vintage πολυτέλειας: οι χάντρες και τα κουμπιά στα πλεκτά, δερμάτινα φορέματα και mesh φορέματα σε στυλ vintage. Στην πολυτελή αίσθηση προσθέτουν κομμάτια από δέρμα και σουέντ: αυτά τα υλικά υψηλής ποιότητας γίνονται σαν δεύτερο δέρμα. Τα πλεκτά περιλαμβάνουν κοστούμια με φούστα σε ελαστικό μαλλί και ασορτί γιλέκα και σορτς που πρέπει να έχετε. Η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει μια σειρά από καφέ, από καραμέλα έως βαθύ μαόνι. Το καφεκόκκινο και το πράσινο προσθέτουν στην αρχειακή αίσθηση, ενώ το μαύρο και το άσπρο λειτουργούν ως statement. Τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν γόβες με τακούνι με στρογγυλή μύτη, μοκασίνια με τρουκς και γούνινα slip-ons. Οι τσάντες είναι λείες και πρωτοποριακές. Τα κοσμήματα κυμαίνονται από μίνιμαλ και με γωνίες έως ασυνήθιστα σε γήινες αποχρώσεις. Οι ζώνες συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της διάθεσης της δυναμικής θηλυκότητας, τονίζοντας τις γραμμές.
Για τους άντρες, η διάθεση του κλασικού στυλ, που συνδυάζεται με την πολυτέλεια, συνεχίζεται. H συλλογή σε αποχρώσεις καφεκόκκινο ή ψυχρό ατσάλι μπορεί να αναβαθμιστεί με πρωτοποριακά κομμάτια, όπως ένα δερμάτινο σε μεσαίο μήκος ή ένα αστραφτερό lurex τουίντ σακάκι. Τα κομμάτια συνδυάζουν το πνεύμα της χρησιμότητας με την μοναδικότητα – ένα μήνυμα που εναρμονίζεται με το κεντρικό όραμα της H&M να προσφέρει εξαιρετική μόδα για όλους.
«Αυτή η συλλογή είναι μια γιορτή αυτού που είμαστε και μια στιγμή για να επιβεβαιώσουμε ότι η H&M είναι πάντα επικεντρωμένη στην υπέροχη μόδα. Η καμπάνια αφορά την απελευθέρωση της μόδας και την απελευθέρωση της αυτοέκφρασης – κάθε θέμα διαφοροποιεί τα ρούχα με τον δικό του τρόπο και το δικό του στυλ. Το μήνυμα είναι ότι η διαφορά είναι δύναμη», - Jörgen Andersson, Creative Director, H&M.