Η μουσικός και style icon θα πρωταγωνιστήσει σε μια σειρά από διεθνείς καμπάνιες για τα πιο εμβληματικά προϊόντα της M·A·C – υποσχόμενη πολλές ακόμη εκπλήξεις.
Ο Οίκος Tom Ford και ο creative director Haider Ackermann τίμησαν το λανσάρισμα του Black Orchid Reserve με ένα exclusive dinner στο πλαίσιου του Venice Film Festival
Ο οίκος TOM FORD γιόρτασε την παρουσίαση της νέας καμπάνιας του Black Orchid Reserve με την Tilda Swinton, με ένα private dinner που διοργάνωσε ο Creative Director του οίκου, Haider Ackermann, στο ιστορικό Palazzo Contarini Polignac.
Ανάμεσα στους εκλεκτούς καλεσμένους παρευρέθηκαν οι Haider Ackermann, Tilda Swinton, Edward Enninful, Inez van Lamsweerde, Vinoodh Matadin, Farida Khelfa, Tish Weinstock και πολλοί άλλοι. Η Kate Moss, η Paris Jackson, η Indya Moore, η Saskia de Brauw, η Noomi Rapace, ο Tom Guinness, ο Jordan Barrett, ο Malick Bodian, ο Chuck Junior Achikè και ο Kai-Isaiah Jamal έδωσαν το «παρών» φορώντας TOM FORD eyewear.
Το Black Orchid, το πρώτο άρωμα TOM FORD, όταν παρουσιάστηκε το 2006 αποτέλεσε πραγματική αποκάλυψη. Σήμερα, ο οίκος παρουσιάζει το Black Orchid Reserve. Το Black Orchid Reserve μάς συστήνει τη Ghost Orchid – ένα από τα πιο δυσεύρετα άνθη στον κόσμο – με το μοναδικό της άρωμα να συλλαμβάνεται μέσω της τεχνολογίας Headspace τη στιγμή της άνθισής της. Μια πολύτιμη λευκή floral νότα που έρχεται σε εκθαμβωτική αντίθεση με τις πλούσιες, σκοτεινές συμφωνίες και τα μπαχαρικά του Black Orchid, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του εμβληματικού αρώματος.
Τα πιο διαβασμένα άρθρα του Look μια φορά την εβδομάδα στο mail σου! Εγγράψου εδώ >>>