Η Superdry παρουσιάζει τη νέα της ταυτότητα: Superdry&Co

Εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής μετάβασης της μάρκας σε ένα πιο premium και heritage-led προφίλ.

looksiteblackandwhite.jpg
Look Team |

Η Superdry παρουσιάζει τη νέα της ταυτότητα: Superdry&Co

Η Superdry ανακοινώνει την ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας και την παρουσίαση του νέου brand mark Superdry&Co, στο πλαίσιο της στρατηγικής μετάβασης της μάρκας σε ένα πιο premium και heritage-led προφίλ.

Τρεις βασικοί άξονες

Η νέα ταυτότητα της Superdry εστιάζει σε τρεις θεμελιώδεις αξίες:

  • Heritage: αξιοποίηση της αυθεντικότητας και της διαχρονικής κληρονομιάς του brand.
  • Premium positioning: αναβάθμιση της εικόνας ώστε να αντανακλά την υψηλή ποιότητα σχεδιασμού και εκτέλεσης.
  • Longevity: ανάπτυξη μιας ευέλικτης ταυτότητας που υποστηρίζει τη μελλοντική εξέλιξη και συνεργασίες.

Ο ρόλος του “&Co”

Η προσθήκη του “&Co” λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος μεταξύ της κληρονομιάς και της προοπτικής ανάπτυξης του brand. Παράλληλα:

  • Ενοποιεί τα sub-brands (π.χ. Cult, Tribe Vintage).
  • Διευκολύνει τη multi-brand στρατηγική και νέες συνεργασίες.
  • Εξασφαλίζει τη συνεχή ανανέωση και προσαρμογή στο μέλλον.

Νέα χρωματική παλέτα

Η ανανέωση συνοδεύεται από την υιοθέτηση νέων χρωμάτων που εκφράζουν το premium προφίλ της μάρκας:

  • SD Navy: παράδοση και αξιοπιστία.
  • SD Gold: λεπτομέρειες heritage χαρακτήρα.
  • SD Off-White: διαχρονική ποιότητα και κομψότητα.
  • SD Rich Black: ένταση και κύρος.

Στρατηγική εξέλιξη

Η μετάβαση σε Superdry&Co αποτελεί σημείο-σταθμό για το brand. Δεν πρόκειται για μια απλή αισθητική αλλαγή, αλλά για μια στρατηγική εξέλιξη που ενισχύει τη συνέπεια σε όλα τα κανάλια (retail, digital, wholesale) και τοποθετεί εκ νέου τη Superdry στο επίκεντρο της αγοράς και του πολιτιστικού διαλόγου.

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice