1.jpg
© Chloe Kritharas Devienne
Σχεσεις

Κάποιες σκέψεις για την καινούρια καμπάνια της Lacta

Ήπια, αβίαστα και πάνω απ’ όλα γλυκά, η Lacta σου υπενθυμίζει πως όχι μόνο έχουν όλοι δικαίωμα στην αγάπη, αλλά δεν έχουν κανένα σκοπό να ασχοληθούν με την αρνητική σου άποψη

Το δευτεριάτικο θέμα συζήτησης στο γραφείο ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον από ό,τι συνήθως και πάθιασε τους συναδέλφους σε εξαιρετικά μεγαλύτερο βαθμό από τις συνηθισμένες αντιπαραθέσεις περί μπάλας, σειρών ή πότε θα κλείσουμε το τεύχος. Ήταν η σοκολάτα. Η ΣΟΚΟΛΑΤΑ. Μακράν ό,τι πιο ωραίο μπορείς να γευτείς (ανεξαρτήτως αν είσαι γλυκατζής ή όχι), ένας βασικός λόγος για να αναμένεις την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου (ακόμα και όταν δεν έχεις αίσθημα, γιορτάζεις μόνος σου με σοκολατάκια) και μία υπέροχη αφορμή για να εκτιμήσεις τη δύναμη, τη διαφορετικότητα και τη μόνιμη παρουσία της αγάπης στη ζωή μας. Όλα αυτά εξαιτίας της καινούριας καμπάνιας της Lacta. Για κάθε μία τρυφερή εικόνα που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο, γεννήθηκαν ορισμένες σκέψεις. 

1. Κάνουμε βήματα μπροστά
Μόνο και μόνο το γεγονός ότι μία εταιρία σαν τη Lacta επέλεξε να ασχοληθεί με την κάθε γεύση της αγάπης, παρουσιάζοντας ερωτευμένα ζευγάρια με έναν τελείως διαφορετικό και αληθινό τρόπο, είναι γεγονός ελπιδοφόρο. Με ένα άρωμα σοκολάτας και την απέραντη γλύκα που το συνοδεύει, η κάθε φωτογραφία φωτίζει μία άλλη πτυχή του έρωτα. Και καθώς όλες ξεδιπλώνονται σε μορφή ασπρόμαυρων φωτογραφιών, τόσο μεγαλώνουν οι πιθανότητες να εντοπίσεις κάποιον που σου μοιάζει ανάμεσα στους τόσους ερωτευμένους. Ήπια, αβίαστα και πάνω απ’ όλα γλυκά, η Lacta σου υπενθυμίζει πως όχι μόνο έχουν όλοι δικαίωμα στην αγάπη, αλλά δεν έχουν κανένα σκοπό να ασχοληθούν με την αρνητική σου άποψη. Είναι πολύ απασχολημένοι με το να υπάρχουν, να ευτυχούν και να μοιράζονται τη ζωή τους ο ένας με τον άλλον. 

Επιπλέον, οι καρδούλες και τα likes στο Facebook είναι περισσότερα από τα θυμωμένα φατσάκια. Αγάπη-Μίσος: 1-0. 

2. Βρήκαμε τι γεύση έχει η αγάπη
Και έπρεπε ήδη να το είχαμε καταλάβει. Προφανώς η αληθινή αγάπη έχει γεύση σοκολάτας, σε πολλές και ποικίλες εναλλαγές. Προσωπικά είμαι οπαδός της γέμισης φράουλας και της παιχνιδιάρικης, ελαφριάς αγάπης. Αυτή που δεν σε λιγώνει και δεν σε εθίζει, όμως από τη στιγμή που μπαίνει στη ζωή σου γεμίζεις χρώμα και όρεξη. 

3. Η Lacta είναι πολλά παραπάνω από ένα περιτύλιγμα
Θα ήταν τόσο εύκολο για τη Lacta να αρκεστεί στην εξαιρετική ποιότητα του προϊόντος της, στο γνωστό και αγαπημένο κόκκινο-λευκό περιτύλιγμα και να «ξεπετάξει» μία διαφημιστική καμπάνια εμπνευσμένη από τον έρωτα που λίγο-πολύ έχουμε ξαναδεί. Κανείς δεν θα έλεγε κάτι αρνητικό και θα τα είχε καλά με όλους. Το ότι επέλεξε το ρίσκο, προστατεύοντας έτσι την αληθινή έννοια της αγάπης και της συντροφικότητας, είναι που την κάνει να ξεχωρίζει. Θα πάρω και δεύτερο κουτί με σοκολατάκια. 

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice