Ζευγάρι αγκαλιά κοιτάζει τα κινητά του
© Pexels/ Roman Odintsov

10 καλύτερα πράγματα να κάνεις από το να στείλεις στον πρώην σου

Για να μην το μετανιώσεις μετά
  • A-
  • A+
Σχέσεις: Θέλεις να στείλεις μήνυμα στον πρώην σου; Διάβασε 10 καλύτερα πράγματα που μπορείς να κάνεις.

Όλοι μας λένε πόσο δύσκολες είναι οι σχέσεις και πόση προσπάθεια χρειάζονται. Κανείς δε λέει πόσο δύσκολοι είναι οι χωρισμοί και πόση προσπάθεια χρειάζεται για να μην στείλεις μήνυμα στον πρώην σου. Οι πιο συνειδητοποιημένες (ή αλλιώς όποιος είναι έξω από το χορό) θα πουν «και γιατί να στείλεις στον πρώην σου; ξαναζεσταμένο φαγητό»; Πολύ σωστό μεν, άσχετο δε. Οι λόγοι είναι πολλοί. Δεν μπορείς να χωνέψεις ότι σε χώρισε, έχεις αμφιβολίες που τον χώρισες εσύ, τον είδες με άλλη και ζήλεψες, δεν αντέχεις τη μοναξιά, σου κακοφαίνεται που βγήκες από τη ρουτίνα σου ή απλά βαριέσαι. Μπορεί ακόμα να τον είδες στον ύπνο σου και να ανησύχησες ή να βρήκες κάποια παλιά φωτογραφία σας και να μελαγχόλησες.

Φίλη μου, δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά όσο καλή κι αν η δικαιολογία που έχεις βρει, δεν παύει να είναι δικαιολογία. Και όλοι οι πρώην του κόσμου έγιναν πρώην για κάποιο λόγο που τώρα σίγουρα σου διαφεύγει γιατί έχεις πάθει εμμονή με το να του στείλεις μήνυμα, αλλά μόλις ξαναβρεθείτε θα τον θυμηθείς σίγουρα. Σε μια προσπάθεια λοιπόν να αποφύγουμε τα χειρότερα, ας δούμε δέκα καλύτερα πράγματα που μπορείς να κάνεις από το να στείλεις στον πρώην σου.

1) Ξεκίνα ένα χόμπι
Γράψου τένις, γυμναστήριο, γκολφ, ξεκίνα το τρέξιμο. Δες το σαν challenge! Κάθε φορά που θα νιώθεις την ανάγκη να στείλεις μήνυμα, θα βγαίνεις για τρέξιμο (χωρίς το κινητό) μέχρι να καθαρίσει το μυαλό σου. Όλοι λένε άλλωστε ότι το τρέξιμο είναι ένα είδος διαλογισμού, οπότε οι σκέψεις σου μπορούν να ταξιδέψουν εύκολα σε άλλες κατευθύνσεις και να ξεκαθαρίσουν καταστάσεις μέσα σου. Μετά τη σωματική άσκηση θα νιώθεις αυτή τη γλυκιά ευεξία η οποία μπορεί να σε βοηθήσεις επίσης να ξεφύγεις από το mood αυτολύπησης που μπορεί να έχεις πέσει. Και θα γυμναστείς και θα αποφύγεις τα ανούσια on-off με τον πρώην.

2) Βγες με τις φίλες σου
Αντί να στείλεις σε εκείνον, στείλε στην κολλητή σου να πάτε για ένα καφέ ή μια μπύρα (όταν με το καλό ανοίξει ξανά η εστίαση). Θα συζητήσετε, θα γελάσετε, θα καταραστείτε μαζί πρώην και νυν και ίσως φλερτάρετε και λίγο με τα παιδιά απέναντι. Στη δυσάρεστη περίπτωση που καμία φίλη σου δεν είναι διαθέσιμη, ευκαιρία να πάρεις την ξαδέρφη, τη θεία, τη γνωστή που σε παρακαλάει τόσο καιρό να βρεθείτε και δεν βρίσκεις ποτέ χρόνο. Πίστεψέ με, πάντα θα έχεις κάποιον για παρέα.

3) Μαγείρεψε
Άλλη μια μορφή διαλογισμού που μας αρέσει γιατί περιλαμβάνει και ένα ωραίο γεύμα ή γλυκό στο τέλος. Αντί να πιάσεις το κινητό, άνοιξε ένα βιβλίο συνταγών και δοκίμασε κάτι νέο, αλμυρό ή γλυκό. Γέμισε τον χρόνο σου δημιουργικά, αφέσου στα αρώματα των υλικών και τη μαγεία της μαγειρικής και θα εκπλαγείς.

4) Κάνε σεξ
No sex with your ex, το έχεις ακούσει; Αν θες να κάνεις σεξ, πίστεψέ με υπάρχουν αμέτρητοι υποψήφιοι εκεί έξω. Ξεπέρνα το comfort zone σου και τις αμφιβολίες «κι αν δεν μου αρέσει» και δοκίμασε κάτι (ή μάλλον κάποιον) νέο. Μπορεί να πάει καλά μπορεί και όχι, και τι έγινε; Σεξ είναι, δεν είναι συμβόλαιο σπιτιού. Το σεξ με τον πρώην μπορεί να περιπλέξει τα πράγματα στο κεφάλι σου, ή το δικό του, και σε καμία περίπτωση δεν θα βγει σε καλό. One night stand, φίλοι με προνόμια, νέα γνωριμία, νέα σχέση, ευκαιρίες υπάρχουν πολλές. Σκέψου σαν να είσαι σε ξενοδοχείο με μπουφέ 10 μέτρων για πρωινό κι εσύ έχεις κολλήσει να πίνεις καφέ.

5) Αγκάλιασε τον νυν
Κοίτα, εμείς εδώ δεν είμαστε για να κρίνουμε. Αν έχεις νυν και σκέφτεσαι τον πρώην οκ, ανθρώπινο είναι. Απλά αντί να εστιάζεις στο πώς θα προσεγγίσεις ξανά εκείνον που σε πλήγωσε, καλύτερα να επικεντρωθείς στον χρόνο που περνάς με τον νέο σου σύντροφο. Αν δεν του δώσεις μια ευκαιρία, πώς θα ξεπεράσεις τον άλλο; Στην τελική, αν δεν είναι αυτό που ζητάς και δεν σε γεμίζει μην τον εκμεταλλεύεσαι, προχώρα παρακάτω - όχι παραπίσω.

samuel-ryde-98p0_m7h4a0-unsplash.jpg

Φράση "Don't text ur ex" γραμμένη σε τοίχο
©Unsplash/ Samuel Ryde

6) Κάνε λίστες
Ως γνωστόν οι λίστες είναι αγχολυτικές και βοηθούν τη συγκέντρωση. Αφού έχεις μπει στο mood «σκέφτομαι τον πρώην», τουλάχιστον να τον σκέφτεσαι για τους σωστούς λόγους. Κάνε μια λίστα με όλα όσα σε ενοχλούσαν σε αυτόν, μετά μια λίστα με τους λόγους που τσακωθήκατε τις τελευταίες 10 φορές, μετά μια λίστα με όσες φορές σε έκανε να νιώσεις άσχημα με τον εαυτό σου, μετά μια λίστα με όσες φορές σε έκανε να ντραπείς τους φίλους σου, μετά μια λίστα με όσες φορές σου είπε ψέμματα και... το έπιασες το νόημα. Αν μετά από όλες αυτές τις λίστες επιμένεις να θέλεις να του στείλεις μήνυμα, τι να πω.

7) Ψώνισε
Α, shopping therapy, η λύση σε κάθε άγχος. Τι ήθελες να αποκτήσεις καιρό και δεν το έπαιρνες γιατί ήξερες ότι δεν θα το εγκρίνει, δεν θα του αρέσει, δεν θα τον ενθουσιάσει, δεν θα το βρει καλή αγορά κτλ κτλ; ΠΑΡ' ΤΟ. Ή γενικά μπες στο μαγικό κόσμο του online shopping και αφέσου στις ψυχοθεραπευτικές του ιδιότητες. Έτσι κι αλλιώς, θα σου πάρει ώρα να βγεις από εκεί και σίγουρα θα νιώθεις μια κάποια ικανοποίηση οπότε μάλλον δεν θα ασχοληθείς άλλο με το θέμα του πρώην.

8) Κάνε binge-watching
Ποιος είναι έτοιμος για μαραθώνιο χριστουγεννιάτικων ταινιών ή Star Wars ή Grey's Anatomy ή οποιασδήποτε άλλης σειράς; Εσύ! Φτιάξε μια λίστα με όλα εκείνα που θα ήθελες να δεις, βολέψου στον καναπέ, πάρε αγκαλιά και ένα μπολ ποπκορν και καλή διασκέδαση. Μια συμβουλή μόνο, απόφυγε τις χαζορομαντικές κομεντί που δείχνουν πόσο ιδανικός και εύκολος είναι ο έρωτας. Εστίασε σε θρίλερ, αστυνομικά, κωμωδίες ή κοινωνικά που θα σε κρατήσουν απασχολημένη για αρκετές ώρες.

9) Μίλα στον ψυχολόγο σου
Δεν έχουν όλοι ψυχολόγο (αν και μάλλον θα έπρεπε) αλλά όσοι έχουν θα έπρεπε σίγουρα να του μιλήσουν για ένα τέτοιο θέμα. Αν κάνεις συνεδρίες με κάποιον ειδικό, συζήτα μαζί του την πρόθεσή σου να πλησιάσεις ξανά τον πρώην σου και βρείτε μαζί τους λόγους που σε οδηγούν να το κάνεις κι αν θα ήταν καλό για σένα και την ψυχολογία σου. Αν πάλι δεν έχεις αλλά αυτό είναι ένα ζήτημα που σε προβληματίζει έντονα, ποτέ δεν είναι αργά για να προγραμματίσεις μια συνεδρία.

10) Ρίξ'το στη δουλειά
Η εργασιοθεραπεία είναι επίσης γνωστή. Είναι ένας τρόπος να διοχετεύσεις την ενέργεια ή τη συναισθηματική σου φόρτιση σε κάτι δημιουργικό. Εστίασε στο πώς θα εξελίξεις την επιχείρησή σου ή ανάλαβε νέα project στη δουλειά. Φύγε σε επαγγελματικό ταξίδι ή ξεκίνα ένα σεμινάριο. Ούτως ή άλλως η εργασία αποτελεί τη μισή ζωή μας οπότε όποια επένδυση κι αν κάνεις εκεί μόνο σε καλό μπορεί να σου βγει.

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πάνε οι αδύναμοι κρίκοι: τι κόπηκε από τη ζωή μας
Back to top