Τους προηγούμενους μήνες, επιβλήθηκαν πρόστιμα σε Facebook, YouTube και Twitter
Γιατί οι Millennials θυμώνουν με την Gen Z και γιατί εξαπολύουν κατηγορίες εναντίον της στα σόσιαλ μίντια; Γιατί προφανώς μεγαλώνουν.
Οι Millennials γερνάνε. Και αυτό είναι watchable, όπως θα έλεγαν και οι ίδιοι, στα σόσιαλ μίντα, στις διαμάχες που επιλέγουν να στήσουν και στις γκρίνιες απέναντι στους μικρότερους. Στόχος των πικρόχολων σχολίων τους είναι η Gen Z, η αμέσως επόμενη από αυτούς γενιά.
Μια μικρή περίληψη για να συννενούμαστε. Millennials, σύμφωνα με τους στατιστικολόγους, είναι όσοι γεννήθηκαν από τις αρχές των 80s μέχρι τα μέσα των 90s. Στην Gen Z, με τα μέλη της να ονομάζονται και Zoomers, κατατάσσονται οι γεννημένοι από τα μέσα των 90s και μέχρι τις αρχές των 2010s.
Το χάσμα των γενεών είναι υπαρκτό και προαιώνιο. Όπως οι «σοφοί» μεσήλικες και οι γονείς κατηγορούν τα παιδιά τους, μεταξύ άλλων, για αμάθεια, έτσι και οι Millennials κοροϊδεύουν τους νεότερούς τους Gen Z για ελλιπή γνώση της ποπ κολτούρας, της ιστορίας και του παρελθόντος της.
Η ενασχόληση των πιτσιρικιών με το TikTok και η ανάδυση μέσω των συνομηλίκων και της πλατφόρμας «νέων» τρεντ, κάνουν έξαλλους τους πάλιουρες που βλέπουν στις «φρέσκιες μόδες» μια αναβίωση του παρελθόντος. Και εξαπολύουν στο twitter, τον δικό τους παιχνιδότοπο, λάβρες καταγγελίες.
Γιατί ξεκατινιάζονται οι δύο γειτονικές γενιές; Για πολλά και προσφάτως για ένα κολάν! Όλα ξεκίνησαν όταν τον Οκτώβριο η 19χρονη ινφλουένσερ Έμα Τσάμπερλαϊν μόστραρε στο TikTok προφίλ της μια φωτογραφία με τη «νέα» τάση, αυτή των flare leggins. Πρόκειται για τα γνωστά κολάν που φαρδαίνουν στα μπατζάκια, κολάν καμπάνα ας τα αποκαλέσουμε. Οι Millennials τα πήραν κρανίο και αντέδρασαν λέγοντας πως τα flare leggins, γνωστά στη γενιά τους ως yoga pants, φοριούνται τουλάχιστον 10 χρόνια. Έχουν τα δίκια τους.
Η οργή απέναντι στην περιγραφή ενός κολάν είναι σίγουρα προσχηματική. Εκτός από τη μόδα, και η μουσική είναι ένας καλός λόγος για μαλώματα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του τραγουδιού «Dreams» των Fleetwood Mac. Ένα τραγούδι του 1977 έκανε δεύτερη καριέρα το 2020, όταν ένας σκέιτερ το χρησιμοποίησε ως σάουντρακ για βίντεό του στο TikTok. Η τραγουδίστρια Στίβι Νικς έδωσε τις ευλογίες της, όχι όμως και οι Millennials. «Ήταν κουλ να σου αρέσουν οι Fleetwood Mac μέχρι που το TikTok τα κατέστρεψε όλα. Όπως κάθε τι που αγγίζουν» (οι Zoomers), τουίταρε κάποιος. «Όχι Κέιτ Μπους σε ρεμίξ στο TikTok, δεν αντέχω άλλο», «Το TikTok ξαφνικά ανακαλύπτει τους Muse. Gen Z, αυτό το τραγούδι είναι από το ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΞΙ» είναι μερικά μόνο σχόλια.
Είναι φανερό, οι Millennials, ως θεματοφύλακες του παρελθόντος αλλά και ως γενιά που πρωτοστάτησε στα διαδικτυακά κοινωνικά κινήματα, δεν ανέχονται να βλέπουν τους μικρότερους να ασχολούνται με ελαφρότητες ούτε να ποστάρουν ανακρίβειες. Κυρίως δεν ανέχονται να χάνουν από τα χέρια τους το influencing μέσω social media, το προνομιακό τους πεδίο δηλαδή, πάνω στο οποίο έχτισαν βιοπορισμό και καριέρες.
Η Gen Z ανακαλύπτει τον κόσμο και οι Millennials επαγρυπνούν για να βρουν το λάθος και να τη χλευάσουν. Μόνο που το «λάθος» βρίσκεται στο μυαλό τους. Οι Millennials απλώς μεγαλώνουν, όσο κι αν προσπαθούν λυσσαλέα να διατηρηθούν αιώνια νέοι τρώγοντας super foods και αβοκάντο. Έφτασε η ώρα που ακούν να αποκαλούνται «ρετρό» και «βίντατζ» πράγματα τα οποία εφηύραν στα νιάτα τους. Και νιώθουν ένα τσίμπημα. Και βγάζουν χολή. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό, η ηλικία είναι. Και θα περάσει. Κι άλλο.