5 αποτελεσματικοί τρόποι για να μην αργήσετε ξανά στο σχολείο

5 αποτελεσματικοί τρόποι για να μην αργήσετε ξανά στο σχολείο

Η σημασία της πρωϊνής ρουτίνας και της σωστής προετοιμασίας
  • A-
  • A+
Δεν θα αργήσετε ξανά στο σχολείο και αυτοί είναι 5 αποτελεσματικοί τρόποι να το πετύχετε.

Θα την πω την αμαρτία μου. Δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ, πρωινός τύπος. Δεν θα με δεις να χαμογελάω το πρωί, αν δεν έχω πιει τουλάχιστον μια γουλιά καφέ και φυσικά το ξυπνητήρι το μισώ. Μην με ξυπνάς απ' τις έξι πριν ακόμα η μέρα να φέξει, λέει το άσμα και συμφωνώ απόλυτα. Όμως! Τα τελευταία 9 χρόνια που είμαι μαμά δεν μπορώ να παραβλέψω το γεγονός πως όταν ξυπνάς μισή ώρα νωρίτερα από τους υπόλοιπους, προλαβαίνεις να βάλεις μια τάξη στο μυαλό σου αλλά και στην πρωινή ρουτίνα της οικογένειας.

Όσο λοιπόν, κι αν αγαπώ τον πρωινό ύπνο έχω καταλάβει ότι το ξυπνητήρι μου θα χτυπάει πάντα μισή ώρα νωρίτερα για εμένα. Μέσα σε αυτό το μισάωρο θα προλάβω να πιω μια γουλιά ζεστό καφέ, να συμμαζέψω τον χώρο της κουζίνας και του σαλονιού και να ανοίξω όλα τα παντζούρια του σπιτιού. Αυτό είναι ένα βήμα για να πω ότι έχω κάνει ένα σωστό ξεκίνημα της ημέρας μου. Πάμε να δούμε τι άλλο με βοηθάει να κερδίζω χρόνο το πρωί και να είμαστε όλοι στην ώρα μας, στο σχολείο αλλά και στις δουλειές μας.

1. Προετοιμασία κολατσιού από το προηγούμενο βράδυ.

Φτιάξε τα τοστάκια, πλύνε τα φρούτα, κόψε την σαλάτα από το βράδυ κι ετοίμασε τα ταπεράκια, ώστε το πρωί το μόνο που θα έχεις να κάνεις είναι να τα βάλεις στις τσάντες. Δεν φαντάζεσαι πόσο χρόνο γλιτώνεις.

2. Ορίστε μια πρωινή ρουτίνα.

Δεν είναι κάτι νέο πως τα παιδιά αγαπάνε την ρουτίνα. Έτσι, τα παιδιά που ξέρουν τι να περιμένουν κάθε πρωί δεν ξεφεύγουν πολύ από τα χρονικά όρια. Αν τα παιδάκια σας είναι μικρά μπορείτε να τους φτιάξετε έναν πίνακα με απλές ζωγραφιές που να τους δείχνουν τι πρέπει να κάνουν πρώτο, δεύτερο κτλ, όπως π.χ. τρώω πρωινό, πλένω τα δόντια μου, φοράω ρούχα.

3. Κάνε την προετοιμασία του πρωινού από το βράδυ.

Βάλε τα μπολ και τα κουτάλια στο τραπέζι, βγάλε τα δημητριακά από το ντουλάπι, βάλε τον καφέ και το νερό στην καφετιέρα. Όλα αυτά μπορεί να φαίνονται μικρά κι ασήμαντα αλλά σου γλιτώνουν πολύ χρόνο το πρωί. Ειδικά ο καφές στην καφετιέρα που με ένα πάτημα του κουμπιού θα είναι σε λίγα λεπτά έτοιμος. Αλληλούια!

4. Διαλέξτε τα ρούχα τους πάντα με την έγκριση τους, από το βράδυ.

Για να μην έχουμε δράματα το πρωί διαλέξτε από την προηγούμενη μέρα τα ρούχα που θα βάλουν την επόμενη. Για αρχή δείτε το πρόγραμμα τους. Αν έχουν γυμναστική θα βάλουν φόρμες, αθλητικά παπούτσια κτλ. Πάντα να έχετε και την έγκριση του παιδιού σας για να αποφύγετε τυχόν γκρίνιες και κλάματα όπως, δεν μου αρέσει αυτό το παντελόνι, θέλω την μπλούζα με τον μονόκερο, τα γυαλιστερά παπούτσια κτλ.

5. Κλειδιά, λεφτά, κινητό τσεκ.

Ή αλλιώς στην παιδική εκδοχή αλλά και στην covid εποχή: Μάσκα, τσάντα, κολατσιό κι έξω από την πόρτα. Δεν φαντάζεστε πόσες φορές έχω γυρίσει πίσω για να πάρω την μάσκα της κόρης μου την οποία την ξεχνάει κρεμασμένη στο πόμολο της πόρτας. Έτσι, έχουμε ανακαλύψει αυτό το ,ας το ονομάσουμε ποίημα, ώστε να μην ξεχνάει ποτέ τα άκρως απαραίτητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τζένη Μελιτά
Μίλα μου βρόμικα: Προτιμά να μένει στους γονείς του παρά σε μένα
Τζένη Μελιτά
Μίλα μου βρόμικα: Κάθε μέρα λέω «σήμερα θα γραφτώ γυμναστήριο»
Back to top