Οι προσωποποιημένες διαφημίσεις στο YouTube μέσω της καμπάνιας που διαχειρίστηκε η Koolmetrix κατάφεραν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες της εταιρείας
Α.Φωνιαδάκης και Β.Κεκάτος δημιουργούν τη νέα καμπάνια του Korres
Ένας βραβευμένος σκηνοθέτης και ένα κορυφαίος χορογράφος υπογράφουν τα σποτ για τα νέα αρώματα της γνωστής εταιρείας καλλυντικών
Ο σκηνοθέτης με το Χρυσό Φοίνικα Ταινίας Μικρού Μήκους, Βασίλης Κεκάτος και ο καταξιωμένος χορογράφος, Αντώνης Φωνιαδάκης συνεργάζονται στην καμπάνια Korres.
Όλοι γνωρίζουμε ότι η όσφρηση είναι η λιγότερη αναγνωρισμένη από τις αίσθησεις και ταυτόχρονα ίσως η πιο σημαντική. Είναι εκείνη που μπορεί να γεννήσει συναίσθημα, να ξυπνήσει μνήμες, να ενώσει στιγμές και ανθρώπους. Έτσι και το άρωμα ενώνει, δημιουργεί ένα έντονο «δέσιμο» που μεταφράζεται σε χρόνο πέρα από το σήμερα.
Η Korres με αφορμή τη νέα της συλλογή Eau de Toilette, προσκάλεσε τον βραβευμένο με Χρυσό Φοίνικα για ταινία μικρού μήκους σκηνοθέτη, Βασίλη Κεκάτο και τον διεθνώς καταξιωμένο και πολυβραβευμένο χορογράφο, Αντώνη Φωνιαδάκη να εμπνευστούν και να δημιουργήσουν τη δική τους «ένωση» εικόνας και κίνησης.
Το αποτέλεσμα είναι φυσικά πέντε κινηματογραφικά σποτ, ένα για κάθε νέο άρωμα Korres, με έντονο συναίσθημα, αισθησιασμό, ονειρική διάθεση, γήινες αναφορές, ανθρώπινες στιγμές. Ένα όνειρο εξιστορείται, απελευθερώνεται ένα συναίσθημα μαγικό μέσα από το χρώμα, τη ματιά, την αφήγηση. Ο Αντώνης Φωνιαδάκης αρθρώνει τις λέξεις με τα σώματα, δίνει κίνηση σε αυτή την αφήγηση, με τρόπο μοναδικά ποιητικό. Την ένωση αυτή συμπληρώνει με αέρινους ambient ήχους η μουσουργός Kid Moxie.
«Αισθάνθηκα και φαντάστηκα το άρωμα να αποτυπώνεται σε κινητικά μοτίβα και τοπία σαν μια προέκταση αισθαντικοτητας και ερωτισμού μέσα απο το στιγμιαίο και εφήμερο παιχνίδι της κίνησης», σχολίασε ο χορογράφος Αντώνης Φωνιαδάκης. Ο ίδιος εξηγεί πως όρισαν έναν κοινό τόπο συνάντησης με τον Βασίλη, μέσα από εικόνες και συντεταγμένες που στόχο είχαν να μεταφέρουν την ματιά τους αλλά και την επαφή τους με τα συστατικά των αρωμάτων και των αισθήσεων που αυτά προκαλούν.
Στο πρώτο σποτ, Morning Mimosa, δύο κοπέλες χορεύουν ξυπόλητες με φόντο ένα σεληνιακό τοπίο και μοιάζουν σαν να ξύπνησαν μόλις σε ένα νέο κόσμο συναισθημάτων. Στη συνέχεια, το Apothecary Wild Rose ακολουθεί το φιλί ενός άντρα και μιας γυναίκας μέσα από μια νωχελική, απόλυτα αισθαντική κίνηση σκοτεινών μορφών. Εξίσου δυνατό σαν εικόνα, είναι το σποτ για το Oceanic Amber όπου ένα ανδρικό κορμί στροβιλίζεται στα γαλάζια νερά, σαν μια αρσενική εκδοχή της Αφροδίτης που ισορροπεί τέλεια τη δύναμη με την ευγένεια.
Ο Αντώνης Φωνιαδάκης αποκαλύπτει ότι η έμπνευσή του ήταν «οι στιγμές ένωσης με τα φυσικά στοιχεία, με το φως, με τα χρώματα αλλά και με τον άνθρωπο ως επιθυμία και ανάγκη συνύπαρξης». Για εκείνον η ομορφιά είναι παντού και πολλές φορές αποτυπώνεται μέσαι και από την όσφρηση, γι' αυτό «η συνεργασία και το παιχνίδι με τον Βασίλη στα μικρά αυτά έργα ήταν μια απολαυστική εμπειρία που αποτυπώνει υπέροχες και αισθαντικές στιγμές ομορφιάς εδώ, στην Ελλάδα, στο φως και το τοπίο της», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε.
Το Morning Mimosa είναι λουλουδάτο, chypre Θηλυκό, κομψό και αέρινο άρωμα με ντελικάτες νότες από τριαντάφυλλο, γιασεμί και white musk. Στο Oceanic Amber ενώνονται με μαεστρία η αίσθηση του ξύλου με το αλάτι και το δροσερό νερό, ενώ στην βάση του αποκαλύπτονται νότες από μαύρο πιπέρι, suede και απαλές πινελιές από άνθη μηλιάς. Το Apothecary Wild Rose έχει στην καρδιά του τριαντάφυλλο και συνδυάζει επίσης ντελικάτες νότες από γλυκό βερίκοκο και αχλάδι. Είναι μια σειρά που απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να εκφράζονται μέσα από το άρωμά τους και τα συναισθήματα που εκείνο «ξυπνά».
Η 4η κινηματογραφική στιγμή θα αποκαλυφθεί 26 Οκτωβρίου.
ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ!
Το LOOKmag και η KORRES σου δίνουν την δυνατότητα να κάνεις δικό σου ένα από τα υπέροχα νέα αρώματα. Ακολούθησε το LOOKmag στο Facebook για να δεις πώς μπορείς να τα κερδίσεις!