Η Beyoncé μεταμορφώνεται σε Χόλι Γκολάιτλι

Η Beyoncé μεταμορφώνεται σε Χόλι Γκολάιτλι

Στην πρώτη της φωτογράφηση για την Tiffany & Co φόρεσε τα διαμάντια του «Πρόγευμα στο Τίφανις»
  • A-
  • A+
Οι πρώτες φωτογραφίες της Beyoncé και του Jay-Z από τη διαφημιστική καμπάνια About Love της Tiffany & Co.

Ως ambassador της Tiffany & Co και στην πρώτη της διαφημιστική καμπάνια, η Beyoncé δανείστηκε λίγη από τη λάμψη της Όντρεϊ Χέπμπορν στην ταινία «Πρόγευμα στο Τίφανις». Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων κοσμημάτων, φόρεσε το Κίτρινο Διαμάντι των 128,54 καρατίων που κοσμούσε τον λαιμό της Χόλι Γκολάιτλι.

Το πολύτιμο περιδέραιο συνδυάζεται με ένα δακτυλίδι με κίτρινο διαμάντι 22 καρατίων, ενώ παρουσιάζονται και άλλα βαριά χαρτιά του οίκου κοσμημάτων. Αυτονόητο είναι το γεγονός ότι η Beyoncé φορά ένα μαύρο μακρύ φόρεμα με ανοιχτή πλάτη, μια μικρή παρασπονδία απέναντι στο μικρό μαύρο φόρεμα της Χόλι.

Ο Jay-Z, επίσης πρόσωπο του brand, μέσα στο μαύρο σμόκιν του, είναι θεός. Από κοσμήματα φορά δύο καρφίτσες, μια χρυσή και μια πλατινένια, ένα ζευγάρι μανικετόκουμπα και ένα από τα καινούργια δακτυλίδια αρραβώνων της Tiffany & Co που απευθύνονται αποκλειστικά στους άνδρες.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Η καμπάνια της Tiffany & Co, η οποία βαδίζει ήδη στη νέα της εποχή, έχει τον τίτλο About Love. Το ζεύγος Beyoncé και Jay-Z φωτογράφισε ο Mason Poole. Το στιλιζάρισμα έγινε από τους June Ambrose and Marni Senofonte, ενώ το συνοδευτικό βίντεο σκηνοθέτησε ο Emmanuel Adjei, συνεργάτης της Beyoncé στον τελευταίο της ιδιαίτερο δίσκο Black Is King.

«Η Beyoncé και ο Jay-Z είναι η επιτομή μιας σύγχρονης ιστορίας έρωτα», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Alexandre Arnault. «Ως brand που πάντα στηρίζει τον έρωτα, τη δύναμη και την αυτοέκφραση, δεν θα μπορούσαμε να βρούμε πιο iconic ζευγάρι που να αντιπροσωπεύσει τις αξίες της Toffany’s. Μας τιμά το ότι έχουμε του Carters ως μέλη της οικογένεια Tiffany».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Η επιστράτευση του ζεύγους Carter εντάσσεται στο πλαίσιο της συμπερίληψης, ενώ στο πλαίσιο της εταιρικής ευθύνης η Tiffany πρόκειται να δωρίσει 2 εκατομμύρια δολάρια σε ιστορικά κολέγια και πανεπιστήμια Αφροαμερικανών.

Η καμπάνια θα κυκλοφορήσει επισήμως στις 2 Σεπτεμβρίου, ενώ στις 15 του ίδιου μήνα θα ανέβει μια ταινία μικρού μήκους που αποτελεί φόρο τιμής στο «Πρόγευμα στο Τίφανις» και στην οποία η Beyoncé και ο Jay-Z θα διασκευάσουν το τραγούδι «Moon River».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο σχεδιαστής Χάιντερ Άκερμαν και ο Τιμοτέ Σαλαμέ φορούν το hoodie που σχεδίασαν μαζί
Τιμοτέ Σαλαμέ και Χάιντερ Άκερμαν για το Αφγανιστάν
Back to top