Μπραντ Πιτ: Λάνσαρε σειρά καλλυντικών και χόρτασε κράξιμο

Τι είναι τα καλλυντικά Le Domaine και γιατί επικρίθηκαν από κοινό και επαγγελματίες της ομορφιάς

Μπραντ Πιτ: Κυκλοφόρησε τη σειρά καλλυντικών Le Domaine με βάση το σταφύλι και σήκωσε αντιδράσεις.

Στις 22 Σεπτεμβρίου, ο Μπραντ Πιτ ανακοίνωσε τα νέα επιχειρηματικά σχέδια: το genderless brand ομορφιάς Le Domaine. Για την ανάπτυξη των προϊόντων συνεργάστηκε με την οικογένεια αμπελουργών Perrin, οι οποίοι καλλιεργούν τα αμπέλια τους στο Chateau Miraval, έναν αμπελώνα που αγόρασε στη Γαλλία ο Μπραντ Πιτ μαζί με την Αντζελίνα Τζολί και πλέον τον διεκδικούν και οι δύο μέσω δικαστηρίων. Η βασική ιδέα είναι ότι τα καλλυντικά του Μπραντ θα πατάνε πάνω στις αντιοξειδωτικές ιδιότητες των σταφυλιών. 

Η ανακοίνωση του ηθοποιού ήταν απροσδόκητη, όπως απροσδόκητες ήταν και οι αντιδράσεις του κοινού. Αρκετοί τον κατηγορούν για θράσος επισημαίνοντας πως η επιδερμίδα του δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Άλλοι λένε πως έχει μηδενική εμπειρία στην κοσμετολογία, ενώ οι περισσότεροι κάνουν λόγο για τις απαγορευτικές τιμές της σειράς. Ένας ορός κοστίζει 358 δολάρια, η ενυδατική κρέμα 320 και το cleaner 80 δολάρια. Τέλος, υπάρχουν και οι θιγμένοι «φιλόλογοι», που τσίμπησαν από ένα λάθος που εμφανίστηκε στον ιστότοπο του Le Domaine. Στη λίστα των συστατικών αναγραφόταν η φράση «No Conservatives» αντί για το σωστό «No Preservatives» (χωρίς συντηρητικά). Χοντρό ομολογούμενως. 

Εκτός από τους χρήστες του twitter, στο κράξιμο μπήκαν και επαγγελματίες της ομορφιάς, οι οποίοι απέστειλαν ανοιχτή επιστολή στον Μπραντ Πιτ. Το μεγαλύτερο παράπονό τους είναι ότι όλο και περισσότερες διασημότητες λανσάρουν προϊόντα περιποίησης του δέρματος ή καλλυντικά για μαλλιά χωρίς την παραμικρή νομιμοποίηση για να κάνουν κάτι τέτοιο, πέρα από το γεγονός ότι είναι διάσημοι, πλούσιοι και όμορφοι. 

«Ας προλογίσουμε αυτό το γράμμα λέγοντας πως σε αγαπάμε» ήταν οι πρώτες λέξεις της επιστολής. «Τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι κάθε celebrity αισθάνεται ότι μπορεί να μπει στον χορό μιας βιομηχανίας στην οποία έχουμε εργαστεί καθ’ όλη την πορεία μας και να αποκτήσει εν μία νυκτί τη γνώση για την οποία παλεύουμε πολύ». 

Η συνέχεια είναι ακόμα σκληρότερη: «Εσείς, αγαπητοί διάσημοι, δεν έχει ΚΑΜΙΑ εμπειρία στη βιομηχανία… Δεν κάνατε πρακτική άσκηση ούτε ξεκινήσατε από κατώτεροι υπάλληλοι. Δε θα χρειαστεί να μεταφέρετε τις ημερήσιες παραγγελίες σας στο ταχυδρομείο ή να μάθετε τον κωδικό του δικού σας σάιτ. Δε θα μείνετε άγρυπνοι γιατί δεν θα ξέρετε πώς να πληρώσετε το προσωπικό σας ή τους επενδυτές σας. Αλλά θα λάβετε αναγνώριση γιατί είστε μια διασημότητα». 

Το γράμμα ολοκληρώνεται με μία πρόταση προς τον Μπραντ Πιτ και τους συναδέλφους του: «Εάν αυτός ο κλάδος είναι ένας κλάδος στον οποίο θέλετε πραγματικά να γίνετε μέλος, τότε επενδύστε σε μας ή συνεργαστείτε μαζί μας. Σαν να είστε ο παραγωγός μας». 

Ποια θα είναι άραγε η συνέχεια του Le Domaine και του Μπραντ Πιτ; Θα ακούσει τους επαγγελματίες ή θα τους γράψει στα παλαιότερα των παπουτσιών του; Θα κινηθεί με σοφία για την τσέπη αλλά και την υστεροφημία του; Ίδωμεν. Πάντως, τόσο το κραξίδι στην επιχειρηματική κίνησή του όσο και οι τιμές των καλλυντικών του ήταν μάλλον αναμενόμενα, αν αναλογιστεί κανείς ότι η έμπνευση τού ήρθε από την πρώην αρραβωνιαστικιά του και ιδιοκτήτρια της Goop Γκουίνεθ Πάλτροου. Η οποία Γκουίνεθ όμως, μετά από τόσα χρόνια στο κουρμπέτι, έμαθε να δίνει φιλοσοφικές προεκτάσεις στις εκκεντρικότητές της, έγινε κανονικό τρολ και ξέρει πώς να βγάζει λεφτά με τις τρολιές της. Αντιθέτως, ο Μπραντ Πιτ μοιάζει να την πάτησε σαν ένας άμαθος μπουνταλάς.