Η Hailey Bieber, τα πολύχρωμα lip gloss και μία θήκη κινητού
Σε λίστα αναμονής για το νέο προϊόν της Rhode
Lip Case: H εταιρία της Hailey Bieber λανσάρει το νέο της προϊόν αγγίζοντας ήδη πωλήσεις 1 εκατομμυρίου
Στις 15 Ιουνίου 2022 η Hailey Bieber παρουσιάζει στο κοινό την εταιρία Rhode, το brand που ήρθε για να αλλάξει την εμπειρία περιποίησης της επιδερμίδας. Με προϊόντα skincare που δίνουν έμφαση στην ενυδάτωση και έχοντας ως γνώμονα την ποιότητα και μίνιμαλ αισθητική, η Hailey Bieber μετατρέπεται σταδιακά σε trend-setter του κόσμου της γυναικείας ομορφιάς. Το πιο δημοφιλές μέχρι στιγμής προϊόν είναι το «peptide lip treatment», μια θεραπεία με πεπτίδια που χαρίζει ορατά πιο σαρκώδη και απαλά χείλη. Οι δημιουργίες της Rhode γίνονται σχεδόν κάθε φορά viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες να ενθουσιάζονται όλο και περισσότερο με τη φιλοσοφία της εταιρίας. Αυτό ακριβώς συνέβη ξανά πριν μερικές εβδομάδες, με ένα διαφορετικό item από όσα είχαμε συνηθίσει.
Αν κάτι έχουμε αγαπήσει πολλοί και σχεδόν τελειοποιήσει, είναι το να μοιραζόμαστε καλαίσθητες φωτογραφίες στο Instagram, ποζάροντας συχνά μπροστά από έναν καθρέφτη. Το πολύτιμο κινητό όμως δεν λειτουργεί μόνο ως κάμερα, αλλά και ως αξεσουάρ, μια και πλέον υπάρχουν θήκες σε κάθε χρώμα και σχέδιο, ώστε να βρεις αυτή που ταιριάζει στο στιλ σου. Σταδιακά μετατρέπεται σε πορτοφόλι, καθώς οι χρεωστικές κάρτες έχουν ψηφιοποιηθεί, όπως η ταυτότητα και το δίπλωμα οδήγησης. Yπάρχουν εκείνες οι μέρες, που το μόνο που χρειάζεσαι για τη βόλτα σου είναι το κινητό, ή αλλιώς τη νέα σου τσάντα και το lip gloss για να δώσεις λάμψη ανά πάσα στιγμή στα χείλη σου. Κάπως έτσι κυκλοφόρησε στις 27 Φεβρουαρίου το νέο προϊόν της Rhode, μια θήκη τηλεφώνου στην οποία μπορείς να τοποθετήσεις το αγαπημένο σου peptide lip treatment.
Αυτή τη στιγμή το Lip Case έχει εξαντληθεί και πρέπει να εγγράφεις σε λίστα αναμονής αν θέλεις να προλάβεις τις επόμενες αφήξεις. Προς το παρόν είναι συμβατό μόνο με μοντέλα iPhone 14 Pro, 14 Pro Max, 15 Pro και 15 Pro Max, με την τιμή του να ανέρχεται στα 35 δολάρια. Η γκρι θήκη τηλεφώνου ταξιδεύει στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και όσον αφορά στην Ευρώπη φτάνει μέχρι Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ισπανία.
Γιατί όμως τόσος ντόρος για μια θήκη; Ξεκινώντας από την τιμή θεωρείται αρκετά προσιτή, δεδομένου ότι μια απλή μονόχρωμη θήκη iPhone κοστίζει μόλις 50 ευρώ. Με το Lip Case έχεις δύο σε ένα, εξοικονομώντας χρήματα και ταυτόχρονα συμβαδίζοντας με τις τάσεις. Από άποψη design και ποιότητας, η Hailey Bieber έχει δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια την περσόνα του clean girl, της κοπέλας που είναι κομψή ό,τι και αν φορέσει, χωρίς όμως να δείχνει «βαρετή». Αντιθέτως, καταφέρνει με τον δικό της τρόπο να είναι κουλ, διατηρώντας παράλληλα τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα της. Ό,τι αγγίζει η Hailey Bieber γίνεται σικ. Από τα glazed donuts που μας έκαναν να βάφουμε τα νύχια σε αποχρώσεις πέρλας, μέχρι το strawberry make up που έμαθε στο κοινό πώς να πετύχει το ιδανικό πρόσωπο για το καλοκαίρι.
Το πιο απλό όμως στο συγκεκριμένο προϊόν είναι ότι αποτελεί μια κινούμενη διαφήμιση.
Δεν επιλέχθηκε τυχαία το νέο αξεσουάρ της Rhode να σχετίζεται με το κινητό, το αντικείμενο που κρατάμε μαζί μας όπου και αν βρισκόμαστε. Κάθε φορά που βγάζεις μια φωτογραφία στον καθρέφτη ή απλά αφήνεις το κινητό στο τραπέζι, το brand της Hailey Bieber πρωταγωνιστεί. Για αυτό άλλωστε και προορίζεται για τα τελευταία μοντέλα iPhone τα οποία διαθέτουν μεγαλύτερο μέγεθος, επιτρέποντας στο Lip Case να αναδειχθεί όσο καλύτερα μπορεί. Με τη σωστή στρατηγική, ένα προϊόν μπορεί να γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας.
Εκτός από τη ξεχωριστή αισθητική, ένα ακόμα κοινό που παρουσιάζουν τα προϊόντα της Rhode είναι η σύνδεση με το φαγητό.
Ρίχνοντας μια ματιά στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram, βλέπει κανείς φωτογραφίσεις στις οποίες πρωταγωνιστούν τα lip tint, έχοντας ως φόντο λαχταριστά γλυκά, φρέσκα pancakes και τον αγαπημένο για πολλούς καφέ. Ένα εποχιακό κάθε φορά concept, δημιουργώντας μια διαφορετική σύνθεση χρώματων και υφών. Δεδομένου ότι το φαγητό θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις, το να αποτελεί κοινό σημείο μεταξύ εταιρίας και καταναλωτή είναι ένας έξυπνος τρόπος για να δημιουργηθεί μια ιδιαίτερη σχέση με το brand, δίνοντας ταυτόχρονα χώρο στη δημιουργικότητα της ομάδας marketing.
Η επιχειρηματίας Hailey Bieber έχει βρει τον τρόπο να προσφέρει προϊόντα τα οποία ενσωματώνονται εύκολα και δίχως προσπάθεια στη ρουτίνα του καταναλωτικού κοινού, είτε πρόκειται για περιποίηση είτε για το νέο αξεσουάρ κινητού. Φυσικά κάτι τέτοιο χτίζεται σταδιακά, ακολουθείται μια οργανική στρατηγική στην περίπτωση αυτή, καθώς πλέον είναι σχεδόν δύσκολο να ακούσεις το όνομα Hailey Bieber και να μην σκεφτείς ένα από τα πολύχρωμα lip gloss. Η επιχειρηματίας σχεδόν σε κάθε της ανάρτηση στα social media κρατάει κάποιο από τα προϊόντα της, χωρίς όμως να δείχνει όλο αυτό επιτηδευμένο.
Κάπως έτσι, το νεαρό μοντέλο κόσμησε το εξώφυλλο του περιοδικού Forbes το 2022 στην κατηγορία των πιο επιτυχημένων επιχειρηματιών κάτω των 30 ετών για τη σειρά περιποίησης Rhode και σήμερα δείχνει στον κόσμο της ομορφιάς τι θα πει smartphone με καλή αισθητική. Ποιο θα είναι άραγε το επόμενο project της;