Δεν είναι μόνο η Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ που έχει θέμα
Είναι οι αδελφές Ferragni οι Kardashians της Ιταλίας;
Κιάρα, Βαλεντίνα και Φραντσέσκα στον δρόμο που χάραξαν Κιμ, Κλόε και Κόρντεϊ Καρντάσιαν
Chiara, Valentina και Francesca Ferragni: Γιατί οι αδελφές Ferragni χαρακτηρίζονται ως οι Καρντάσιαν της Ιταλίας;
Κιάρα, Βαλεντίνα και Φραντσέσκα Φεράνι: Είναι αδελφές· είναι όμορφες και κομψές· είναι influencers με εκατομμύρια ακόλουθους στο instagram· αγαπούν την πολυτέλεια και τον πλούσιο βίο· έχουν ντουλάπες που βογκάνε από επώνυμα ρούχα· έχουν παράπλευρες πολύ κερδοφόρες επιχειρήσεις· πρωταγωνιστούν στο ριάλιτι The Ferragnez του Amazon Prime Video. Σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά; Μα φυσικά, τις αδελφές Καρντάσιαν!
Αν στην περίπτωση των Καρντάσιαν όλα ξεκίνησαν από τη διαρροή ενός ερωτικού βίντεο της Κιμ και τη σατανική σύλληψη της μαμάς Κρις να μετατρέψει το σούσουρο σε τηλεοπτικό ριάλιτι, πώς ξεκίνησαν όλα για την οικογένεια Ferragni;
Το κουπί της δημοσιότητας τράβηξε αρχικά η Κιάρα, ίσως η αδελφή με τη μεγαλύτερη επιρροή στη βιομηχανία της μόδας. Η Κιάρα είναι η επιτομή του αυτοδημιούργητου: ξεκίνησε από το μηδέν και έφτασε πολύ ψηλά επιστρατεύοντας το δημιουργικό της μυαλό και έξυπνες επιχειρηματικές στρατηγικές. Fashion blogger, fashion icon, influencer με 26.5 εκατομμύρια ακολούθους, μοντέλο, σχεδιάστρια μόδας, μητέρα δύο παιδιών και πλέον διευθύντρια του διοικητικού συμβουλίου της Tod’s, έχει μια περιουσία που ανέρχεται στα 12 εκατομμύρια δολάρια.
Όλα άρχισαν το 2009 με το blog The Blonde Salad, όνομα με το οποίο στη συνέχεια η Κιάρα βάφτισε και το brand της με σήμα κατατεθέν του το street style. Ήταν τόσο μεγάλη και τόσο ταχύτατη η επιτυχία της επιχείρησής της, που έγινε αντικείμενο μελέτης από το Harvard Business School. Έκτοτε η πρωτότοκη Φεράνι άπλωσε τα πλοκάμια της δημιουργικότητάς της σε πολλούς τομείς, ενώ μπήκαν στο κατόπι της τόσο οι θαυμαστές όσο και η βιομηχανία.
Η Κιάρα είναι η «Κιμ» της οικογένειας. Όπως η Κιμ προωθούσε τις αδελφές της, έτσι και η Κιάρα σύστησε τη Βαλεντίνα και τη Φραντσέσκα σε ανθρώπους του κλάδου, ενώ δεν φείδεται φωτογραφιών μαζί τους στο instagram προσφέροντας στο σόι μεγάλη δημοσιότητα.
Η μικρότερη αδερφή της Κιάρα, η Βαλεντίνα, έχοντας ως backup την επιτυχία της μεγάλης, αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη της στο Instagram. Τα πράγματα δεν εξελίχτηκαν αρχικά θετικά για εκείνη, καθώς άρχισαν οι συγκρίσεις μεταξύ των αδελφών, ειδικά όσον αφορά την εμφάνισή τους. Η Βαλεντίνα ήταν λίγο πιο στρουμπουλή από την Κιάρα και οι σκληροί χρήστες του διαδικτύου δεν άφησαν το γεγονός ασχολίαστο. Η Βαλεντίνα αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική επιστρατεύοντας την ειλικρίνεια. Μίλησε για τα κιλά της, μοιράστηκε δημοσίως το πρόβλημα της υγείας της. Η στάση των επικριτών άλλαξε, ενώ εταιρείες αποφάσισαν να συνεργαστούν μαζί της έχοντας στο επίκεντρο το body positivity, τη θετικότητα απέναντι στην αντιμετώπιση του σώματος και των ατελειών του.
Η Βαλεντίνα με τα 4,5 εκατομμύρια φόλουοερ απευθύνεται σε ένα μεγάλο ηλικιακό και σωματοτυπικό φάσμα, γεγονός που έφερε κοντά της πολλούς μεγάλους οίκους μόδας. Prada, Dior, Fendi, Louis Vuitton συνεργάστηκαν μαζί της σε πολλές καμπάνιες. Σπούδασε επικοινωνία και διαφήμιση, ένα φεγγάρι ασχολήθηκε με το interior design, κυκλοφόρησε μια σειρά μπικίνι. Βγήκε οριστικά από τη σκιά της αδελφής της με το brand αξεσουάρ Valentina Ferragni Studio, μια εταιρεία κοσμημάτων που απευθύνεται σε millennials.
Η τρίτη Φεράνι, η Φραντσέσκα, ακολούθησε αρχικά το επάγγελμα του μπαμπά. Οδοντίατρος με ειδίκευση στη στοματική χειρουργική, ξαφνικά είδε πως το ψωμί που εξασφάλιζαν οι αδελφές της με μερικές σέλφι ήταν πολύ περισσότερο από ό,τι τα σφραγίσματα και οι μασέλες. Και την έπιανε το μαράζι. Οι δύο πρώτες της διαφημιστικές καμπάνιες για τη Fendi και την Intimissimi ξένισε αρκετά τους πελάτες της, όμως κάθε αρχή και δύσκολη. Τα φώτα της δημοσιότητας τη γλύκαναν. Απέκτησε μάνι μάνι 1,3 εκατομμύρια ακολούθους (οι ακόλουθοι έλκονται από τους ακόλουθους, παντοδύναμο σύστημα) στο instagram και παχυλά συμβόλαια με τη Shiseido, τη Lancome, την Panasonic.
Οι αδελφές Φεράνι κερδίζουν όλο και υψηλότερες θέσεις στο κλαμπ των διασήμων της Ευρώπης. Η τηλεθέαση του ιταλικού ριάλιτι The Ferragnez επιβεβαιώνει την επιτυχία του εγχειρήματος. Δύσκολα θα φτάσουν τις Καρντάσιαν σε κέρδη και αναγνωρισιμότητα - η Αμερική είναι μανούλα στην κατασκευή αυτοδημιούργητων διαπλανητικών celebrities και οι Φεράνι ζουν στην Ιταλία. Εκεί που κερδίζουν κατά κράτος τις Καλιφορνέζες είναι στη φινέτσα και το clash. Και αυτό δεν είναι λίγο.