Το προσωπικό του Balthazar «καρφώνει» τον Τζέιμς Κόρντεν που λέει ότι «έχει αλλεργία η γυναίκα μου»
Τι αναφέρουν οι σερβιτόροι του εστιατορίου
Το προσωπικό του Balthazar κατά του Τζέιμς Κόρντεν
Το προσωπικό του εστιατορίου δεν πίστεψε τη συγγνώμη του Τζέιμς Κόρντεν μετά το πρόσφατο περιστατικό. «Λυπάμαι, αλλά αυτό είναι μ@@@@@@ς», δήλωσε ένας σερβιτόρος, ο οποίος αρνήθηκε να κατονομαστεί, στη DailyMail.
Το προσωπικό εξήγησε ότι ο Κόρντεν ζητούσε κάτι που δεν προσφέρεται και θύμωσε όταν δεν ήταν σύμφωνα με τα στάνταρ του. «Ήθελε μια ομελέτα που είχε μόνο κρόκους αυγών. Όχι ομελέτα με ασπράδι, μόνο κρόκους».
«Τότε γιατί να μπεις στον κόπο να παραγγείλεις ομελέτα αν είσαι αλλεργικός στα αυγά;» αναρωτιέται ένας υπάλληλος. Το προσωπικό του Balthazar πιστεύει ότι η αλλεργία στα αυγά δεν ήταν ο πραγματικός λόγος για το ξέσπασμα του Κόρντεν και ότι τους έχουν συμπεριφερθεί με αγένεια και στο παρελθόν. «Αντιμετωπίζουμε αυτού του είδους τη συμπεριφορά από ανθρώπους όλη την ώρα. Αλλά αυτός… ήταν πολύ, πολύ αγενής», δήλωσε ένας από τους μπάρμαν.
Πιο συγκεκριμένα ο Τζέιμς Κόρντεν ξεκίνησε το talk show του τη Δευτέρα το βράδυ ζητώντας συγγνώμη, λέγοντας ότι η συμπεριφορά του στο διάσημο εστιατόριο Balthazar της Νέας Υόρκης την περασμένη εβδομάδα ήταν «λανθασμένη». Ο Κόρντεν εξήγησε ότι έκανε το σχόλιο επειδή στη σύζυγό του δόθηκε επανειλημμένα «φαγητό στο οποίο είναι αλλεργική», παρά το γεγονός ότι προειδοποίησε το εστιατόριο για την τροφική της αλλεργία. Είπε όταν ήρθε το πιάτο «λάθος στο τραπέζι την τρίτη φορά, πάνω στη στιγμή, έκανα ένα σαρκαστικό σχόλιο για το πώς θα το μαγείρευα μόνος μου».
Ο Κόρντεν αποβλήθηκε από το εστιατόριο της Νέας Υόρκης την περασμένη εβδομάδα, αφού ο ιδιοκτήτης του, Κιθ ΜακΝάλι, ισχυρίστηκε ότι ο τηλεοπτικός παρουσιαστής ήταν «εξαιρετικά άθλιος» με το προσωπικό σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις.