Ένα προσωπικό ταξίδι αποτυπωμένο σε μία σειρά τοπογραφιών με ποιητική, φιλοσοφική υπόσταση στην γκαλερί Ευριπίδη
Η Σάρον Στόουν πιστεύει πως ίσως η πραγματική της κλίση είναι η ζωγραφική
Εγκαινιάστηκε η πρώτη ατομική έκθεσή της στο Λος Άντζελες
Σάρον Στόουν: Εγκαινιάστηκε η πρώτη της ατομική έκθεση ζωγραφικής στο Λος Άντζελες - Η σχέση της με τις εικαστικές τέχνες και το αναζωπυρωμένο ενδιαφέρον.
Νέο πεδίο δόξας διεκδικεί μια από τις λαμπερότερες σταρ του Χόλιγουντ. Με τίτλο «Shedding», η Σάρον Στόουν παρουσιάζει την πρώτη της ατομική έκθεση έργων ζωγραφικής.
H έκθεση, η οποία φιλοξενείται στη γκαλερί Allouche του Λος Άντζελες και θα διαρκέσει έως τις 7 Απριλίου, φέρνει το κοινό σε επαφή με την εικαστική πλευρά της διάσημης ηθοποιού.
Όπως αναφέρει η ίδια, η Σάρον Στόουν ασχολήθηκε με τη ζωγραφική, με σχεδόν πυρετώδη τρόπο, κατά τη διάρκεια των λοκντάουν της Covid-19. Ο τίτλος αναφέρεται σε όλα τα είδη απόρριψης, λέει, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας.
Η τέχνη είναι από καιρό μέρος της ζωής της Σάρον Στόουν. Ως παιδί έλαβε μαθήματα ζωγραφικής από τη θεία της, η οποία είχε σπουδάσει ζωγραφική και λογοτεχνία στο κολέγιο.
Αργότερα, η Στόουν σπούδασε επίσης αυτά τα δύο θέματα στο Πανεπιστήμιο Έντινμπορο στην Πενσυλβάνια, την πολιτεία της καταγωγής της.
Αλλά όταν η καριέρα της στην υποκριτική απογειώθηκε, δεν είχε χρόνο να κάνει τέχνη, αν και λέει ότι μερικές από τις αγαπημένες της αναμνήσεις εκείνα τα ταραχώδη χρόνια ήταν να επισκέπτεται «μουσεία σε όλο τον κόσμο όταν ήταν κλειστά, κάτι που ήταν μια εξαιρετική εμπειρία».
Σάρον Στόουν: Βρήκα ξανά τον εαυτό μου μέσα από τη ζωγραφική
Όταν ξεκίνησε η πανδημία, η Στόουν βρέθηκε εγκλωβισμένη στο σπίτι, όπως όλοι οι άλλοι. Ένας φίλος την άκουσε να λέει ότι ήθελε να ζωγραφίσει ξανά και της έστειλε ένα κιτ χρωμάτων για ενήλικες.
«Αγόρασα πραγματικές βούρτσες και άρχισα να ανακτώ τον έλεγχό μου, τις κινήσεις των πινέλων μου», λέει. «Ζωγράφισα και ζωγράφιζα και ζωγράφιζα και βρήκα ξανά τον εαυτό μου. Ξαναβρήκα την καρδιά μου. Ξαναβρήκα το κέντρο μου». Στην αρχή ζωγράφιζε στην κρεβατοκάμαρά της, αλλά μετά έφτιαξε ένα στούντιο στο κτήμα της και πλέον ζωγραφίζει κάθε μέρα που μπορεί.
Στη γκαλερί Allouche, οι πίνακες της Στόουν είναι αναρτημένοι σε τρία δωμάτια, με τον μεγάλο πίνακα που δίνει το όνομά του στην παράσταση, «Shedding», μια ακρυλική σύνθεση ύψους οκτώ ποδιών σε καμβά, σε ένα πέρασμα. Σε μαύρο φόντο υπάρχουν αυλακωτές σπείρες από ημιδιαφανείς σωλήνες, σαν τα δέρματα που ρίχνουν τα φίδια, ενώ ροζ, κίτρινοι και μπλε κύκλοι διακοσμούν την επιφάνεια.
Το «River» είναι ένα άλλο έργο που μιλά στην καρδιά της καλλιτέχνιδας, καθώς έγινε μετά τον θάνατο του 11 μηνών ανιψιού της. Σε πρώτο πλάνο υπάρχουν ψηλά καλάμια και ένα ποτάμι που τυλίγει σε απόσταση προς έναν ουρανό στον οποίο επιπλέουν πολλά κόκκινα φεγγάρια. «Έφτιαξα αυτόν τον πίνακα για το ταξίδι μας», λέει, «και το δικό του ταξίδι».
Για δεκαετίες, λέει η Στόουν, οι άνθρωποι της έλεγαν «μείνε στη λωρίδα σου». Αυτό δεν της ταιριάζει. «Πώς ξέρεις ότι αυτή δεν είναι η λωρίδα μου; Πώς ξέρεις ότι η ζωγραφική δεν είναι ο πραγματικός μου δρόμος;».
(Με πληροφορίες του The Art Newspaper)