Έλιοτ Πέιτζ: Nέο πρόσωπο της Gucci Guilty - Συμμετέχει στην καμπάνια της σειράς αρωμάτων μαζί με τους A$AP Rocky και Τζούλια Γκάρνερ.
Ο Έλιοτ Πέιτζ είναι το νέο πρόσωπο της Gucci Guilty, της σειράς αρωμάτων του οίκου ειδών πολυτελείας © EPA/Caroline Brehman
Celebrities

Nέο πρόσωπο της Gucci Guilty o Έλιοτ Πέιτζ

Πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της σειράς αρωμάτων του διάσημου οίκου

62224-137655.jpg
Newsroom |

Έλιοτ Πέιτζ: Nέο πρόσωπο της Gucci Guilty - Συμμετέχει στην καμπάνια της σειράς αρωμάτων μαζί με τους A$AP Rocky και Τζούλια Γκάρνερ.

«Για πρώτη φορά, αισθάνομαι στον εαυτό μου σαν στο σπίτι μου», εξομολογείται ο Έλιοτ Πέιτζ, νέο πρόσωπο της Gucci Guilty, της σειράς αρωμάτων του οίκου ειδών πολυτελείας, σε συνέντευξη που παραχώρησε μέσω Zoom στο Dazed.

«Και αυτή η αίσθηση ήταν τόσο συναρπαστική, δεν ήταν κάτι που πίστευα ότι θα ένιωθα. Μου έδωσε, με πολλούς τρόπους, μια νέα σχέση με την ιδέα του να αγαπάς και να αποδέχεσαι τον εαυτό σου». Τώρα, είναι ένα από τα νέα πρόσωπα της Gucci Guilty, μια πρώτη για τον Πέιτζ, ο οποίος ποτέ πριν δεν είχε συμμετάσχει σε καμπάνια για άρωμα ή προϊόν ομορφιάς. Με συμπρωταγωνιστές τους A$AP Rocky και Τζούλια Γκάρνερ, η καμπάνια που σκηνοθέτησε ο Glen Luchford είναι μια ωδή στην έννοια της εστίας, κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Μιλώντας για μυρωδιές που του φέρνουν νοσταλγία, λέει: «Νομίζω ότι είναι ο ωκεανός. Φύκια, αρμύρα στον αέρα. Είμαι από τη Nova Scotia (σ.σ. στον Καναδά) και απλά κάτι κάνει, απλά με μεταφέρει αμέσως στο σπίτι».

Και για το τι κάνει ένα καλό άρωμα σε αυτόν που το φορά, εξηγεί: «Έχει να κάνει με το να νιώθεις ότι εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου, μπορεί να δώσει ένα θάρρος, έναν αισθησιασμό ίσως. Αυτό το όμορφο μίγμα του να νιώθεις ενθαρρυμένος αλλά επίσης ανοιχτός».

The New Gucci Guilty Campaign with Elliot Page, Julia Garner and A$AP Rocky

Δεν είχε κατά νου να συμμετάσχει σε καμπάνια για άρωμα: «Απλά, συνέβη. Ένιωθα τόσο μακριά από αρώματα και μόδα. Τώρα που πραγματικά αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου και άνεση με τον εαυτό μου για πρώτη φορά και νιώθοντας με αυτόν τον τρόπο παρών και χαρούμενος, τώρα κατάλαβα περισσότερα για τη μόδα ή το άρωμα, ό,τι είναι αυτό που ο κόσμος απολαμβάνει και τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει. Είναι ένα νέο είδος πρόκλησης και είναι θαυμάσιο να συμμετέχεις».

Άλλαξε στο πέρασμα των χρόνων η σχέση του με τα αρώματα; «Στην πραγματικότητα, αυτό το οποίο με τραβούσε ποτέ δεν άλλαξε. Είναι λίγο στερεότυπο, αλλά μικρό παιδάκι ακόμη πήγαινα στο δωμάτιο του ετεροθαλούς αδελφού μου να κλέψω λίγη κολόνια. Η ικανότητα να αισθάνομαι απόλυτα άνετος και να έχω αυτοπεποίθηση και να νιώθω στον εαυτό μου σαν στο σπίτι μου, αυτό είναι που σε δραματικό βαθμό άλλαξε» τόνισε.

Για την εμπειρία των γυρισμάτων για την καμπάνια, αφηγείται: «Τόσο όμορφες αναμνήσεις! Δεν επρόκειτο για κάτι που είχα ξανακάνει· με αυτούς τους σούπερ καταπληκτικούς ταλαντούχους και όλους στον Gucci και τη Τζούλια και τον Rocky, ήταν η πιο ευχάριστη, άνετη, καλοσυνάτη, διασκεδαστική εμπειρία. Και οι τρεις μας αληθινά συνδεθήκαμε αμέσως. Και ακόμη και καθώς τέλειωνε η τέταρτη μέρα ήταν κάτι σαν "Α, δεν θα σε δω αύριο;»

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice